Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Kako uvoziti prestižen avto, ne da nas olupi naša davkarija
Strani: 1
sporočil: 2.998
Naša državljanska dolžnost je odrekanje davkov državi, ki se na nas
spravi z plenilskim nagonom. Takšnega avta si žal ne morem
privoščiti ... ker mi davkarija že iz leta v leto pobira vse
prihranke.
sporočil: 382
Tisti ki kupi tak avto in išče alternative pri registraciji takega,
nakazuje, da je tudi do sredstev za samo vozilo prišel na vsaj
čuden način.
sporočil: 2.252
kje se je " zataknil " epilog ( če je do njega splog prišlo ???????
) informacije o neplačilu davka za 3 avtomobile visokega cenovnega
razreda senice!!!????????????
težak patriot.
težak patriot.
sporočil: 275
Zgodba:
V DE ugodno kupiš avto. Vse črno na belem, brez mutenja. Predložiš račun in vso papirologijo. Davčna ti želi obdavčiti DMV po EUROTAXu. Davek pride par 10€ več kot če bi bila osnova vrednost po računu. "Ker je avto bil kupljen prepoceni." "Lahko se pritožite, samo tisto bo trajalo par mesecev." (ne moreš uporabljati avtomobila) "Lahko plačate uradnega cenilca."
Primer mafijske države in reketiranja prebivalstva z izsiljevanjem. BRUH
V DE ugodno kupiš avto. Vse črno na belem, brez mutenja. Predložiš račun in vso papirologijo. Davčna ti želi obdavčiti DMV po EUROTAXu. Davek pride par 10€ več kot če bi bila osnova vrednost po računu. "Ker je avto bil kupljen prepoceni." "Lahko se pritožite, samo tisto bo trajalo par mesecev." (ne moreš uporabljati avtomobila) "Lahko plačate uradnega cenilca."
Primer mafijske države in reketiranja prebivalstva z izsiljevanjem. BRUH
sporočil: 970
[republican]Se strinjam da je tako. Jaz morda nisem lih tipičen Slovenec. Mene bogati ljudje sploh ne motijo. Me pa motijo barabe, ki se jim nič ne zgodi in se norčujejo iz folka. Pa moti me način razmišljanja, da si frajer če nekoga nategneš... pa ni važno a je to država, al pa sosed al pa poslovni partner. Debili pa plačujemo davke. In če bi imel toliko denarja, da bi razmišljal o Bentley-ju, me prav gotovo ne bi zanimalo kolk bo davka, kolk žre al pa kolk stane zavarovanje...
Najbogatejši Slovenci so sirote v primerjavi z najbogatejšimi iz sosednjih držav (ja, celo iz Hrvaške), ampak Slovencem gre v nos že to, da so nekateri Slovenci bogatejši od ostalih. A smo se za to borili?
sporočil: 3.006
čas vnosa: 21.03.16 11:08
Ni fovšija tista, ki nas davi, temveč komunistična miselnost, da
bomo vsi enaki in bomo vsi imeli enako. Ne povedo pa, da smo lahko
pod komunisti vsi enaki le v revščini!!!
sporočil: 2.339
In če bi imel toliko denarja, da bi razmišljal o Bentley-ju, me
prav gotovo ne bi zanimalo kolk bo davka, kolk žre al pa kolk stane
zavarovanje...
Običajno ravno z razmišljanjem o davkih, porabi in zavarovanju,.., morda prideš do (ekstra) premoženja.
Običajno ravno z razmišljanjem o davkih, porabi in zavarovanju,.., morda prideš do (ekstra) premoženja.
sporočil: 970
No, če boš pri DMV, porabi in zavarovanju za Bentley-ja prišparal,
ti dam pa še jaz za gajbo pira.
sporočil: 2.339
[republican]Ne pišem o skopuštvu, ampak o varčevanju, kalkuliranju,.. Slovenci varčujejo od nekdaj in na razne načine (ne samo pri denarju) in to vrlino spodbujajo tudi pri najmlajših. Je ena od pomembnih poti k blagostanju.
> [komendator]
> In če bi imel toliko denarja, da bi razmišljal o Bentley-ju, me prav gotovo ne bi zanimalo kolk bo davka, kolk žre al pa kolk stane zavarovanje...
>
> Običajno ravno z razmišljanjem o davkih, porabi in zavarovanju,.., morda prideš do (ekstra) premoženja.
Z razmišljanjem kako bi čim manj zapravil težko postaneš bogat. Večina Slovencev napačno misli, da bo s škrtarjenjem obogatela. Ampak to ponavadi ne gre tako. Treba je čim več zaslužit, ne pa čim manj zapravit. Pa več ko zaslužiš, več je treba zapravit... če škrtariš (ob visokih zaslužkih) se bodo tudi zaslužki slej ko prej znižali. Denar mora krožit... če ga zadržuješ, ga boš tudi manj prejel.
O potrebni količini denarja v obtoku, soodvisnostih ipd., se razpravlja na makroekonomski ravni. Če je vzrok krize tudi lahkomiselno ravnanje s financami, potem je treba ustrezno ukrepati. Lotili so se je na razne načine. Pomembno pa je tudi, da se odzoveš ažurno. Globalna filozofija neprestane rasti je zgrešena, a je ob trenutni konstelaciji politične in finančne nomenklature prevladujoča.
sporočil: 2.339
Zadnja sprememba: anon-268539 21.03.2016 15:46
[bacco979]Jaz gotovo ne bom, bo pa verjetno bralec, ki sprašuje za nasvet. Morda mu bodo Finance posredovale tvojo ponudbo..:)
No, če boš pri DMV, porabi in zavarovanju za Bentley-ja prišparal, ti dam pa še jaz za gajbo pira.
Npr., DMV:
"Stopnja davka je odvisna od več dejavnikov glede na vrsto in lastnost vozila (vrsta vozila, pogon vozila, izpust CO2, izpust EURO,…) in je natančneje opredeljena v zakonu."
www.fu.gov.si/filead..._2015_.pdf
sporočil: 970
Sej meni je že jasno, da pri t(ak)em avtu DMV nanese precej. Samo
Bentley-ja se ravno ne kupuje, če maš viška 100 jurjev, ampak ko ti
to pač ne omeni neke hude finančne obremenitve in ga kupiš za dušo,
ali pa ker ti je pač všeč.
Za šparovne Slovence je pa Golf dizel 1.6, ki dobro drži ceno, malo kuri in ima poceni registracijo. Pa še pregovorno zanesljiv je.
Za šparovne Slovence je pa Golf dizel 1.6, ki dobro drži ceno, malo kuri in ima poceni registracijo. Pa še pregovorno zanesljiv je.
sporočil: 2.339
Zadnja sprememba: anon-268539 21.03.2016 16:46
[bacco979]Za dušo obstajajo tudi cenejše alternative, npr., jaguar, morgan,.. Bentley je prestiž, kvaliteta, naložba,...
Sej meni je že jasno, da pri t(ak)em avtu DMV nanese precej. Samo Bentley-ja se ravno ne kupuje, če maš viška 100 jurjev, ampak ko ti to pač ne omeni neke hude finančne obremenitve in ga kupiš za dušo, ali pa ker ti je pač všeč.
Za šparovne Slovence je pa Golf dizel 1.6, ki dobro drži ceno, malo kuri in ima poceni registracijo. Pa še pregovorno zanesljiv je.
sporočil: 7.095
Popolnoma zgrešena poanta članka, ki je zanimiv morda edio kakim
čapcem in pa wonna be slovenski eliti. Eden takih primerkov wonna
be slovenske elite sta tudi odvetnika Senica in Kresalova, ki sta
si pred leti kupila rabljen avto prestižne blagovne znamke ( Aston
Martin) in se z njim še ponašala. Če si poslovna elita, v kar sta
se onadva tsedaj štela, ne kupuješ rablejnih stvari za lastno
uporabo. Te lekcije se slovenska poslovna elita še ni naučila ker
je kupovanje rabljenih vozil poslovnega in prestižnega razreda pri
teh ljudeh skoraj tako pogosto kot nakup sezonske garderobe, par
Senica Kresal sem uporabi samo zato ker sta onadva najbolj znana
med to tako imenovano wonna be poslovno elito. Vendar to ni elita
temveč klošarija. V Nemčiji najlažje opazite da je prišela na trg
nova izvedenka kakaga prestižnega modela vozila tako da se stara
različica tega vozila masovno pojavi v javnosti v lasti podobnih
wonna be poslovnežev, ki ta vozila odkupijo od prave elite, ki
vozila kupuje izključno nova.
sporočil: 10.825
[republican]Sem potomec Majdičev (po očetovi strani), dekliški priimek moje babice.
Najbogatejši Slovenci so sirote v primerjavi z najbogatejšimi iz sosednjih držav (ja, celo iz Hrvaške), ampak Slovencem gre v nos že to, da so nekateri Slovenci bogatejši od ostalih. A smo se za to borili?
Sicer smo tista veja, ki je že ločena od tiste z industrijalci (Petrom starejšim in njegovimi sinovi Petrom mlajšim, Vinkotom in Francom). Peter, Vinko in Franc so bili strici moje babice.
Ko se išče dostopne podatke o premoženju in znanju te "moje" širše rodbine se človek vpraša, zakaj se ni še noben zgodovinar lotil raziskave in opisa zgodovine Majdičeve rodbine.
Ponujam odgovor: Zato, ker se industrailizacija Slovenije ni začela v Titovi Jugoslaviji, pač pa že daleč v sredini 19 stoletja. Komnistom vejetno nebi bilo prav, če se izve, da Slovenci nismo bili do druge svetovne vojen le narod kmetov in bajtarjev.
sporočil: 2.730
[komendator]Jaz raje ostajam pri svojih velikih jajcih.
> [bacco979]
> Sej meni je že jasno, da pri t(ak)em avtu DMV nanese precej. Samo Bentley-ja se ravno ne kupuje, če maš viška 100 jurjev, ampak ko ti to pač ne omeni neke hude finančne obremenitve in ga kupiš za dušo, ali pa ker ti je pač všeč.
>
> Za šparovne Slovence je pa Golf dizel 1.6, ki dobro drži ceno, malo kuri in ima poceni registracijo. Pa še pregovorno zanesljiv je.
Za dušo obstajajo tudi cenejše alternative, npr., jaguar, morgan,.. Bentley je prestiž, kvaliteta, naložba,...
Itak pravijo, da so veliki avtomobili le kompenzacija za nesposobnost penisa...
grabljenje denarja na kup pa ostanek traume iz otroštva, ko otrok ne dobi bonbončkov.
P.S.: takile komentarji pa (se moram še sam posuti s pepelom) presežek zavisti iz otroštva :)
sporočil: 970
Cenejše alternative za dušo seveda so. Sploh za tiste, ki nimajo denarja. Če ti luksuzen avto pomeni (več)letni prihodek, potem to ni zate. Če pa je to nepomemben izdatek, pa cena, davki, zavarovanje, vzdrževanje itd niso noben faktor.
Za dušo obstajajo tudi cenejše alternative, npr., jaguar, morgan,.. Bentley je prestiž, kvaliteta, naložba,...
Da bi bil pa takle Bentley kot je na sliki naložba pa ne bi ravno rekel. Nov stane nekje v Nemčiji od 160k€ naprej, 10 let star pa 40.
sporočil: 2.029
[komendator]Če je tako, da država mora poskrbeti najprej zase, potem je naša dolžnost, da tudi mi poskrbimo zase. Nihče drug ne bo.
> [republican]
>
> Z razmišljanjem kako bi čim manj zapravil težko postaneš bogat. Večina Slovencev napačno misli, da bo s škrtarjenjem obogatela. Ampak to ponavadi ne gre tako. Treba je čim več zaslužit, ne pa čim manj zapravit. Pa več ko zaslužiš, več je treba zapravit... če škrtariš (ob visokih zaslužkih) se bodo tudi zaslužki slej ko prej znižali. Denar mora krožit... če ga zadržuješ, ga boš tudi manj prejel.
Ne pišem o skopuštvu, ampak o varčevanju, kalkuliranju,.. Slovenci varčujejo od nekdaj in na razne načine (ne samo pri denarju) in to vrlino spodbujajo tudi pri najmlajših. Je ena od pomembnih poti k blagostanju.
O potrebni količini denarja v obtoku, soodvisnostih ipd., se razpravlja na makroekonomski ravni. Če je vzrok krize tudi lahkomiselno ravnanje s financami, potem je treba ustrezno ukrepati. Lotili so se je na razne načine. Pomembno pa je tudi, da se odzoveš ažurno. Globalna filozofija neprestane rasti je zgrešena, a je ob trenutni konstelaciji politične in finančne nomenklature prevladujoča.
sporočil: 2.339
[bacco979]Motivi so seveda različni.
>
> Za dušo obstajajo tudi cenejše alternative, npr., jaguar, morgan,.. Bentley je prestiž, kvaliteta, naložba,...
Cenejše alternative za dušo seveda so. Sploh za tiste, ki nimajo denarja. Če ti luksuzen avto pomeni (več)letni prihodek, potem to ni zate. Če pa je to nepomemben izdatek, pa cena, davki, zavarovanje, vzdrževanje itd niso noben faktor.
Tega ne moreva zanesljivo vedeti. Prava vrednost se pokaže čez desetletja, še posebno, če ima produkt zanimivo zgodbo. Nekateri Bentley-i dosegajo cene od 400 do mln..
Da bi bil pa takle Bentley kot je na sliki naložba pa ne bi ravno rekel. Nov stane nekje v Nemčiji od 160k€ naprej, 10 let star pa 40.
sporočil: 2.339
Če je tako, da država mora poskrbeti najprej zase, potem je naša dolžnost, da tudi mi poskrbimo zase. Nihče drug ne bo.(Nad)državo se naj bi ustanavljalo zaradi ščitenja kolektivnih interesov in idealov, v jedru njene skrbi pa naj bi bil/a posameznik/ca.
Tudi pri nas sta zaupanje in simpatija obojestranski...
sporočil: 2.730
[komendator]Kaj je bolje: pogosto premikanje not in ven ali pogoste vožnje premičnega simbola nad padlim borcem :)
So premični statusni simbol in lahko kompenzirajo marsikaj... :)
sporočil: 2.420
Zadnja sprememba: zoran13 24.03.2016 20:06
TOP 10Top 10 luksuznih vozil z najdražjimi zavarovanji
Nekaterim od nas sanje o lastništvu močnega in dragega športnega avtomobila, kaj hitro pokvarijo visoki stroški zavarovanja, ki se povezujejo s takšnimi vozili. Na portalu Propertycasualty360 je narejen izračun 10 modelov avtomobilov iz leta 2016, ki imajo najdražjo povprečno zavarovalno premijo. Seveda je zavarovalna premija komparativne narave in je odvisna še od drugih osebnih faktorjev, kot je starost, način vožnje, mesto stanovanja in podobno...
Povprečje je izračunano na podlagi podatkov velikih ameriških zavarovalnic - Allstate, Farmers, Geico, Nationwide, Progressive i State Farm, v sami analizi se je znašlo več kot 2300 različnih modelov avtomobilov.
Prav tako je povprečje izračunano za polno kritje, hipotetični zavarovanec je star 40 let, ki dnevno prevozi 12 milj na delo, z limiti zavarovanja 100/300/50 tisoč $ (100.000 $ za zavarovanje odgovornosti za eno osebo, 300.000 $ za zavarovanje vseh poškodb in 50.000 $ za poškodbo lastnine v nesreči). Ta hipotetični zavarovanec nima zgodovine nesreč in dobro kreditno sposobnost.
Lista avtomobilov z najdražjim zavarovanjem:
1. Dodge GT Viper - povprečna letna premija - 4,048 $ - (3.623,67€)
2. Mercedes SL65 AMG - povprečna letna premija - 3,797 $ - (3.398,98€)
3. Mercedes S600 BI-T - povprečna letna premija - 3,539 $ - (3.168,02€)
4. Mercedes S63 AMG 4Matic - povprečna letna premija - 3,513 $ -(3.144,75€)
5. Porsche Panamera S Executive - povprečna letna premija - 3,484 $ - (3.118,79€)
6. Nissan GT-R Nismo - povprečna letna premija - 3,476 $ - (3.111,63€)
7. BMW M6 Gran Coupe - povprečna letna premija - 3,309 $ - (2.962,13€)
8. LandRover Range Rover SV Autobiography Black LWP - povprečna letna premija - 3.245 $ - (2.904,84€)
9. Audi RS7 Quattro Prestige - povprečna letna premija - 3.229 $ - (2.890,52€)
10. Porsche 911 Carerra GT3 RS – povprečna letna premija - 3.212 $ - (2.875,30€)
www.propertycasualty...1458845160
www.propertycasualty...ehicles-to
www.propertycasualty...l-year-car
www.osiguranje.hr/Cl...aspx?17418
V Sloveniji so po zakonu o obveznih zavarovanjih v prometu zavarovalne vsote precej višje, kot zgoraj zapisane in primerljive v ZDA, zato podatki niso povsem primerljivi z našimi zavarovalnicami.
Minimalne zavarovalne vsote pri nas so:
* 1.000.000 € za škodo zaradi uničenja ali poškodovanja stvari, ki izvira iz posameznega škodnega dogodka ne glede na število oškodovancev
* 5.000.000 € za škodo zaradi smrti, telesne poškodbe in prizadetega zdravja, ki izvira iz posameznega škodnega dogodkane glede na število oškodovancev
www.pisrs.si/Pis.web...id=ZAKO373
Strani: 1