Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Drzni sportage Slovence vabi tudi z brezplačnimi servisi
Strani: 1
sporočil: 134
Kia dela res neverjetne korake, ki jih ni mogoče spregledati. Če
pogledaš, kaj vse ponuja Sportage v smislu oblike, tehnike, BMW
podvozja, Stayer štirikolesnega pogona, brezplačnimi servisi do
150.000 kilometrov, potem je jasno, da hočejo ostati na prodajnem
vrhu. Se mi zdi, da z razlogom, čeprav konkurenca močno piska...
sporočil: 660
Na servisih pa....bummer. KMAG MAribor, garancijsko popravilo,
nadomestnega avta ne dobiš, ostaneš z dolgim nosom.
sporočil: 970
Kje si pa BMW podvozje našel?
Sej drugače lepo, da si tako navdušen nad Kio, jih morda tudi prodajaš?
Nesporno je, da Kia in Hyundai napredujeta zelo hitro. Z obliko in ceno verjetno še malo hitreje kot tehnično.
Sej drugače lepo, da si tako navdušen nad Kio, jih morda tudi prodajaš?
Nesporno je, da Kia in Hyundai napredujeta zelo hitro. Z obliko in ceno verjetno še malo hitreje kot tehnično.
sporočil: 6.570
[Niki11]Niki, nije Stayer nego je Steyr.
Kia dela res neverjetne korake, ki jih ni mogoče spregledati. Če pogledaš, kaj vse ponuja Sportage v smislu oblike, tehnike, BMW podvozja, Stayer štirikolesnega pogona, brezplačnimi servisi do 150.000 kilometrov, potem je jasno, da hočejo ostati na prodajnem vrhu. Se mi zdi, da z razlogom, čeprav konkurenca močno piska...
Glede servisov pa kot pravijo Američani: "there is no such thing as a free lunch".
sporočil: 134
Seveda ni brezplačen, le katera zadeva pa je - razen ljubezni??? Je
pa cool, da poznaš v tem primeru zelo natančno dejanske stroške, ki
jih imaš z avtom. Meni se zdi to dobra poteza, da veš, da nimaš
nepredvidenih stroškov prvih 7 let oziroma do 150K km. Po sedmih
letih pa avto prodaš in ponoviš vajo. Neko podobno varianto je imel
pred časom BMW, a mislim, da le do 4 leta.
sporočil: 6.570
Jaz se bojim, da je med "predvidenimi vzdrževalnimi deli" in
"garancijskimi popravili" še zmeraj vmes prostor za nepredvidena
vzdrževalna dela.
Druga pomembna zadeva pa je, da bo KMAG v primeru finančnih težav servise izvajal z minimalnimi stroški in potem bo res treba avto hitro prodati, ker bo po sedmih letih za na odpad. Hkrati pa bo to vplivalo tudi na vrednost rabljenega avta.
Še zmeraj je najboljša varianta, če želiš biti res "varen", operativni leasing.
Druga pomembna zadeva pa je, da bo KMAG v primeru finančnih težav servise izvajal z minimalnimi stroški in potem bo res treba avto hitro prodati, ker bo po sedmih letih za na odpad. Hkrati pa bo to vplivalo tudi na vrednost rabljenega avta.
Še zmeraj je najboljša varianta, če želiš biti res "varen", operativni leasing.
Strani: 1