Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Zadnji dan za prijavo napak na Volkswagnih
Strani: 1
sporočil: 5.397
[tilenrexi]Na zps pravijo, da be sme biti avto star več kot dve leti oz od nakupa rabljenega pri pravni osebi ne sme miniti več kot eno leto.
Ne sme bit staro več kot dve leti.
novica
sporočil: 6.570
[novica]To nekaj ne bo štimalo pri tej logiki - če pravna oseba, prodajalec rabljenega vozila, ni Volkswagen, potem ji bo težko obesiti odgovornost.
> [tilenrexi]
> Ne sme bit staro več kot dve leti.
Na zps pravijo, da be sme biti avto star več kot dve leti oz od nakupa rabljenega pri pravni osebi ne sme miniti več kot eno leto.
novica
sporočil: 5.397
[jani1974]najbrž res. tule je direkt copy paste iz njihovega pojasnila: Poziv, ki smo ga pri Zvezi potrošnikov že večkrat ponovili, velja za lastnike prizadetih avtomobilov, ki so stari manj kot dve leti, oziroma je od nakupa rabljenega vozila pri pravni osebi (ne od zasebnega prodajalca) poteklo manj kot leto dni.
> [novica]
> > [tilenrexi]
> > Ne sme bit staro več kot dve leti.
>
> Na zps pravijo, da be sme biti avto star več kot dve leti oz od nakupa rabljenega pri pravni osebi ne sme miniti več kot eno leto.
> novica
To nekaj ne bo štimalo pri tej logiki - če pravna oseba, prodajalec rabljenega vozila, ni Volkswagen, potem ji bo težko obesiti odgovornost.
novica
sporočil: 970
Obvestilo je precej čudaško. Kakor meni deluje logika, je Porsche Slovenija obvestil tiste kupce, ki so vozilo kupili pri nas. Če so vozilo kupili v tujini oz. rabljeno pri preprodajalcu oz. Porsche Slovenija nima podatkov o lastnikih teh vozil, pa se morajo javiti sami. Ne vem pa zakaj bi se javljal nekemu preprodajalcu, tudi če je pravna oseba - 2 leti star avto je itak še v garanciji proizvajalca.
najbrž res. tule je direkt copy paste iz njihovega pojasnila: Poziv, ki smo ga pri Zvezi potrošnikov že večkrat ponovili, velja za lastnike prizadetih avtomobilov, ki so stari manj kot dve leti, oziroma je od nakupa rabljenega vozila pri pravni osebi (ne od zasebnega prodajalca) poteklo manj kot leto dni.
novica
Da bi pa dajali kake odškodnine pa ni ravno za računati, glede na to da naj bi problem "rešili" z minimalnim posegom v elektroniko :) Zanimivo bo še videti,ali bo ta poseg obvezen, in če bo, kako se bo preverjalo če je lastnik avto dal "popravit".
sporočil: 6.570
Daj prosim pobaraj jih še enkrat.
Kolikor jaz vidim, je odgovornost odvisna od tega, ali je v kupoprodajni pogodbi določilo "videno-kupljeno", ki izključuje odgovornost prodajalca za napake, za katere ni vedel.
Kolikor jaz vidim, je odgovornost odvisna od tega, ali je v kupoprodajni pogodbi določilo "videno-kupljeno", ki izključuje odgovornost prodajalca za napake, za katere ni vedel.
sporočil: 6.570
[BostaF007]Ne vem, koliko je enostavno pogledati verzijo softvera preko OBD vtičnice in če imajo slovenski tehnični pregledi ustrezno opremo.
poseg bo obvezen,preverjali bi naj na tehničnem pregledu.
Od "naj bi" do "bodo" je dolga pot :-)
sporočil: 379
dejte rajši kaj napisat še o odgovorih Porsceh Slovenija, ki se
dela norce iz vseh, ki so pravilno vložili zahtevke: napak ni, avti
so super duper itd.
sporočil: 242
oni ne bodo preverjali programske opreme...na tehničnega bodo
dobili dokumentacijo od pooblaščencev, kdo se je pri njih javil in
kdo ne. Na tehničnem bodo samo preverili papirologijo, če ste
zadevo dali popravit.
sporočil: 970
[jani1974]Zadeva bi znala biti bolj preprosta. Pač nek zaznamek v homologacijskem kartončku na zadnji strani. Je pa res da smo v Sloveniji, tako da nikoli ne veš kaj vse si lahko izmislijo :)
> [BostaF007]
> poseg bo obvezen,preverjali bi naj na tehničnem pregledu.
Ne vem, koliko je enostavno pogledati verzijo softvera preko OBD vtičnice in če imajo slovenski tehnični pregledi ustrezno opremo.
Od "naj bi" do "bodo" je dolga pot :-)
sporočil: 3.757
[gol2296]Točno. Danes so mi zatrdili, da je splošno znano (?), da je z GOLF 7 vse ok. Ja pismo, Golf 7 se prodaja od leta 2012?? Na kaj pa se potem vse to skupaj sploh nanaša?
dejte rajši kaj napisat še o odgovorih Porsceh Slovenija, ki se dela norce iz vseh, ki so pravilno vložili zahtevke: napak ni, avti so super duper itd.
Iskalnik VIN, ki tudi, ko je še deloval, tega mojega golfa nikakor ni najdel med spornim (EKO5, 1.6 TDI proizveden konec lanskega leta) so ukinili oziroma ga nadgrajujejo. :)
info.volkswagen.com/si/sl/home
sporočil: 6.570
[bacco979]Že precej časa nazaj so ful omejili pooblastila, kdo lahko kaj vpisuje v kartonček. Tako da edino če bodo sedaj za VW kot znane poštenjake omejitve omilili :-)
> [jani1974]
> > [BostaF007]
> > poseg bo obvezen,preverjali bi naj na tehničnem pregledu.
>
> Ne vem, koliko je enostavno pogledati verzijo softvera preko OBD vtičnice in če imajo slovenski tehnični pregledi ustrezno opremo.
> Od "naj bi" do "bodo" je dolga pot :-)
Zadeva bi znala biti bolj preprosta. Pač nek zaznamek v homologacijskem kartončku na zadnji strani. Je pa res da smo v Sloveniji, tako da nikoli ne veš kaj vse si lahko izmislijo :)
Moj predlog bi bili neka spešl nalepka za v motorni prostor, ful z hologrami zaščitena.
sporočil: 6.570
[0329Softb]Avstrijcem očitno še deluje: info.volkswagen.com/...ck-own-car
> [gol2296]
> dejte rajši kaj napisat še o odgovorih Porsceh Slovenija, ki se dela norce iz vseh, ki so pravilno vložili zahtevke: napak ni, avti so super duper itd.
Točno. Danes so mi zatrdili, da je splošno znano (?), da je z GOLF 7 vse ok. Ja pismo, Golf 7 se prodaja od leta 2012?? Na kaj pa se potem vse to skupaj sploh nanaša?
Iskalnik VIN, ki tudi, ko je še deloval, tega mojega golfa nikakor ni najdel med spornim (EKO5, 1.6 TDI proizveden konec lanskega leta) so ukinili oziroma ga nadgrajujejo. :)
sporočil: 379
govorim o odgovorih za ljudi, ki so imeli avtomobile v bazi in so
dejankso upravičeni.
Arogantnost Porscheja pa je šokantna.
Arogantnost Porscheja pa je šokantna.
sporočil: 970
Jah ne vem, predvidevam da je Porsche Slovenija tudi izdajatelj homologacij (pri mojem avtu je recimo Avto Triglav). In ti po posegu pač vpišejo notri to predelavo. Hotel sem reči samo to, da preverjanje opravljenih vpoklicev ni nujno komplicirano. Mi je pa v končni fazi vseeno kako bodo to rešili, saj v bližnji prihodnosti nimam v planu lastništva kakega Volkswagna.
Že precej časa nazaj so ful omejili pooblastila, kdo lahko kaj vpisuje v kartonček. Tako da edino če bodo sedaj za VW kot znane poštenjake omejitve omilili :-)
Moj predlog bi bili neka spešl nalepka za v motorni prostor, ful z hologrami zaščitena.
sporočil: 970
Ne no... zdaj so samo ugotovili da so se novembra zmotili in sploh
niso goljufali :)
Samo dovolj velik in pomemben moraš biti, pa se težave kar same od sebe rešijo.
Samo dovolj velik in pomemben moraš biti, pa se težave kar same od sebe rešijo.
sporočil: 4.276
Kje pa jaz oddam zahtevek za odškodnino, ker sem morali dihati
strupe, ki so jih Volkswagni spuščali v zrak?
Vsi govorijo samo o voznikih, ki pa v resnici niso bili še nič oškodovani (bodo, ko jim bo VW s posegom povečal porabo in zmanjšal moč). NOXe, ki so jih njihovi avti spiščali v zrak, smo dihali tisti, ki smo vozili za njimi, živeli ob cestah, hodili po pločnikih... te pa VW kar ignorira.
Vsi govorijo samo o voznikih, ki pa v resnici niso bili še nič oškodovani (bodo, ko jim bo VW s posegom povečal porabo in zmanjšal moč). NOXe, ki so jih njihovi avti spiščali v zrak, smo dihali tisti, ki smo vozili za njimi, živeli ob cestah, hodili po pločnikih... te pa VW kar ignorira.
sporočil: 3.698
Gospodarsko ministrstvo še vedno ne ve, kakšna je »narava neskladnosti in potrebni posegi za njihovo odpravo«, s temi podatki se bo ukvarjala Javna agencija RS za varnost prometa.Meni ni jasno. Torej, v dveh mesecih po obvestilu so morali lastniki odreagirati za zadevo, za katero se sploh ne ve v čem je problem.
sporočil: 6.570
[Smudlek]"Narava neskladnosti" je jasna - goljufiva programska oprema, potrebni posegi za njihovo odpravo pa niso bistveni, ker v primeru stvarne napake se pač izdelek vzame nazaj.
> Gospodarsko ministrstvo še vedno ne ve, kakšna je »narava neskladnosti in potrebni posegi za njihovo odpravo«, s temi podatki se bo ukvarjala Javna agencija RS za varnost prometa.
Meni ni jasno. Torej, v dveh mesecih po obvestilu so morali lastniki odreagirati za zadevo, za katero se sploh ne ve v čem je problem.
sporočil: 3.698
[jani1974]Žal še vedno ne štekam. Kolikor vem, je še vse na nivoju, rekla kazala, oz. to kar so napisali Američani. So naši dobili zadevo v roke, da preverijo? Evo, ravno sedaj so švabi udarili s topovi nazaj, da prvotne cifre za CO2 ne držijo. Kolikor vem, se naši "regulatorji" opirajo na pisanje drugih, ne na svoje ugotovitve. Lahko pa, da se motim.
> [Smudlek]
> > Gospodarsko ministrstvo še vedno ne ve, kakšna je »narava neskladnosti in potrebni posegi za njihovo odpravo«, s temi podatki se bo ukvarjala Javna agencija RS za varnost prometa.
>
> Meni ni jasno. Torej, v dveh mesecih po obvestilu so morali lastniki odreagirati za zadevo, za katero se sploh ne ve v čem je problem.
"Narava neskladnosti" je jasna - goljufiva programska oprema, potrebni posegi za njihovo odpravo pa niso bistveni, ker v primeru stvarne napake se pač izdelek vzame nazaj.
sporočil: 6.570
[Smudlek]Američani napisali za 2.0 dizle, Nemci priznali 2.0 ter še 1.6 in 1.2 dizle. Za NOx.
> [jani1974]
> "Narava neskladnosti" je jasna - goljufiva programska oprema, potrebni posegi za njihovo odpravo pa niso bistveni, ker v primeru stvarne napake se pač izdelek vzame nazaj.
Žal še vedno ne štekam. Kolikor vem, je še vse na nivoju, rekla kazala, oz. to kar so napisali Američani. So naši dobili zadevo v roke, da preverijo? Evo, ravno sedaj so švabi udarili s topovi nazaj, da prvotne cifre za CO2 ne držijo. Kolikor vem, se naši "regulatorji" opirajo na pisanje drugih, ne na svoje ugotovitve. Lahko pa, da se motim.
Potem Nemci sami našli in priznali še CO2, pa sedaj ugotovili, da se odstopanje glede CO2 pri večini avtov lahko šteje kot "merilna napaka".
sporočil: 3.698
[jani1974]Natančni švabi in merilna napaka? Pa kdo koga tukaj...
Potem Nemci sami našli in priznali še CO2, pa sedaj ugotovili, da se odstopanje glede CO2 pri večini avtov lahko šteje kot "merilna napaka".
Strani: 1