Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Bosanci se vračajo na naša gradbišča, a tokrat nosijo kravate
Strani: 1
sporočil: 467
Bolj butastega naroda od slovenskih levakov ni, to je dejstvo, ki
je ta narod (skupni) enkrat (v jugi) že pripeljal na kahlo, sedaj
pa to šolsko ponavljajo. Bosancem smo v prejšnji jugi vseskozi
plačevali za nerazvitost, ki so jo potem razširili na Slovenijo
(isto kot islam), zato slovenski narod lahko imenujemo butast, ker
to vseskozi dokazuje. Sedaj bomo mi delavčki, oni pa gospodje in to
je izključno plod leve politike, ki je Slovence popeljala v brezno,
ljudsko pamet pa na raven opice.
sporočil: 7.967
Evo. Jugoslavija v malem, je tle v gradbeništvu. Ni pa končno
pomembno, katera firma dela, ampak za kakšno ceno in s kakšno
kvaliteto. Zato bomo državljani prihranili. In to mnogo, ker očitno
so ponudbe mnogo cenejše od slovenskih konkurentov...
sporočil: 1.476
Ne samo to. Iz Bosne se na veliko uvaža tudi gradbeni material od
"cigle pa nadalje". Si kdo predstavlja, da se splača iz Bosne
pripeljat šlepar stiroporja za izolacijo ker je veliko cenejši. Na
njem sicer piše "austro...nešto". Sicer pa me ne skrbi toliko kdo
bo delal; naj dela za tržno ceno in brez vez. Pogrešam predvsem
konzorcije iz EX YU scene. Imel si Srbe, ki so lahko peljali zadeve
v Rusiji, imel si Bosance, ki so peljali zadeve v muslimanskem
svetu, imel si Slovence, ki so se lahko kadarkoli pojavili v
Avstriji ali Nemčiji. Tako nekako...prosperitet za sve je l' tako?
Tako je - bogami.
sporočil: 1.741
Zadnja sprememba: Konasnica 12.10.2015 09:35
AC Draženci - Gruškovje je rezultat novega pristopa pri gradnji
slovenskih avtocest. Vse se dela drugače kot v inkriminiranem
avtocestnem programu v obdobju 1994 - 2008. Rezultat: povprečna
vrednost km zgrajene avtoceste (med njimi tudi zelo težki oseki
preko Trojan, Črnega kala, okoli Ljubljane, Maribora itd) so bili
vredni med 10 in 11 mio po km. Vrednost dograditve obstoječe ceste
v avtocesto med Draženci in Gruškovjem, ki ni ravno najbolj
zahtevna, pa bo 18 mio EUR po km. Torej več kot 60% več kot so bile
"pregrešno" drage avtoceste v preteklosti.Države v času krize z javnimi deli pomagajo svojemu gospodarstvu. Slovenija bo s temi sredstvi pomagala tujim državam, ki nam bodo zelo hvaležne!? Važno pa je, da smo uničili tri tajkune pa naj stane kolikor hoče. Ali smo jih res? Uničili smo le slovensko gradbeništvo, kar ne naredi nobena pametna država in na široko odprli vrata tujim sumljivim gradbenim podjetjem. Slučaj ali dobro naštudiran in nekaterim bogato plačan scenarij? Umaknjeni tajkuni pa se nam z denarjem v davčnih oazah lahko samo smejijo!
sporočil: 14
Prodajate pa buče. Tisti, ki je to napisal se verjetno nikoli ni
peljal od Hamburga do Soluna ker potem bi verjetno vedel, da manjka
veliko več kot le teh 13 km slovenske avtoceste preden prideš do
Soluna.
sporočil: 98
[blaszs]Tale Hamburg - Solun čez Slovenijo je pa sploh bučasta.
Prodajate pa buče. Tisti, ki je to napisal se verjetno nikoli ni peljal od Hamburga do Soluna ker potem bi verjetno vedel, da manjka veliko več kot le teh 13 km slovenske avtoceste preden prideš do Soluna.
Če poprosiš Google Maps za pot, te pošlje iz Hamburga preko Dresdna, Prage, Brna, Bratislave, Beograda in Makedonije v Solun. Alternativo nariše preko Poljske!
Postali smo evropsko slepo črevo, edinole trume Romunov in Ukrajincev vozijo z vzhoda na zahod in nazaj čez Slovenijo.
Pa semtertja kaki begunci pridejo peš po avtocesti :)
sporočil: 3.223
[Gustl]Kdor želi videti,ali je celo poklican,da vidi,takoj najde.Povsod,ne samo tu.
> [AnaKersnik1]
> Kaksen rasisticen naslov pa nosi clanek.
Kaj pa je tu rasističnega?
sporočil: 5.397
[Gustl]bosanc bosancem bosanc...pa še kar kravate bi nekaj nosili...in bosansko musko poslušali www.finance.si/22949...lu%C5%A1al
> [AnaKersnik1]
> Kaksen rasisticen naslov pa nosi clanek.
Kaj pa je tu rasističnega?
novica
sporočil: 13.629
[novica]Moramo algoritem, ki priporoča spodaj nadaljnje branje, še naučit, naj ne kaže preveč slik Hilde naenkrat :)
> [Gustl]
> > [AnaKersnik1]
> > Kaksen rasisticen naslov pa nosi clanek.
>
> Kaj pa je tu rasističnega?
bosanc bosancem bosanc...pa še kar kravate bi nekaj nosili...in bosansko musko poslušali www.finance.si/22949...lu%C5%A1al
novica
sporočil: 5.397
[Gustl]a se ne da tako, da bi eno sliko hilde, enga mitra mirića, sliko hilde, enga halida?...pa spet kako muzičko željo www.youtube.com/watc...46LkPDypSY :)
> [novica]
> > [Gustl]
> > > [AnaKersnik1]
> > > Kaksen rasisticen naslov pa nosi clanek.
> >
> > Kaj pa je tu rasističnega?
>
> bosanc bosancem bosanc...pa še kar kravate bi nekaj nosili...in bosansko musko poslušali www.finance.si/22949...lu%C5%A1al
> novica
Moramo algoritem, ki priporoča spodaj nadaljnje branje, še naučit, naj ne kaže preveč slik Hilde naenkrat :)
novica
sporočil: 121
"...dobrih sedem kilometrov dolgega odseka avtoceste
Draženci-Gruškovje, edinega 13-kilometrskega odseka brez avtoceste
med Hamburgom in Solunom."
No, tukaj ga je pa avtor malo mimo udaril. Kar se tiče Slovenije, se brez težav peljejo po avtocesti od Karavank do Zagreba... oziroma tudi od MB do LJ. Torej je slovenski del pokrit... kakor koli že.
Po drugi strani pa močno dvomim, da so Srbi že zgradili del od Niša do makedonske meje (pred tremi leti še ni bil), še bolj pa dvomim, da je avtocestna povezava med Skopjim in Gevgelijo.
Morda pa gre zgolj za besedno igro: pustim možnost da je to edini 13-kilometrski del brez AC, ostali so 8, 16 in 37-kilometrski. ;-)))
No, tukaj ga je pa avtor malo mimo udaril. Kar se tiče Slovenije, se brez težav peljejo po avtocesti od Karavank do Zagreba... oziroma tudi od MB do LJ. Torej je slovenski del pokrit... kakor koli že.
Po drugi strani pa močno dvomim, da so Srbi že zgradili del od Niša do makedonske meje (pred tremi leti še ni bil), še bolj pa dvomim, da je avtocestna povezava med Skopjim in Gevgelijo.
Morda pa gre zgolj za besedno igro: pustim možnost da je to edini 13-kilometrski del brez AC, ostali so 8, 16 in 37-kilometrski. ;-)))
sporočil: 5.397
[Tehni2021]Ta del o manjkajoči AC je uradni podatek Darsa.
"...dobrih sedem kilometrov dolgega odseka avtoceste Draženci-Gruškovje, edinega 13-kilometrskega odseka brez avtoceste med Hamburgom in Solunom."
No, tukaj ga je pa avtor malo mimo udaril. Kar se tiče Slovenije, se brez težav peljejo po avtocesti od Karavank do Zagreba... oziroma tudi od MB do LJ. Torej je slovenski del pokrit... kakor koli že.
Po drugi strani pa močno dvomim, da so Srbi že zgradili del od Niša do makedonske meje (pred tremi leti še ni bil), še bolj pa dvomim, da je avtocestna povezava med Skopjim in Gevgelijo.
Morda pa gre zgolj za besedno igro: pustim možnost da je to edini 13-kilometrski del brez AC, ostali so 8, 16 in 37-kilometrski. ;-)))
novica
sporočil: 2.077
[]Ni pomembna le cena in kvaliteta, ampak tudi ali je firma ustanovljena v Sloveniji. Če je v lasti tujcev ali Slovencev je malo manj pomembno ni pa nepomembno.
Evo. Jugoslavija v malem, je tle v gradbeništvu. Ni pa končno pomembno, katera firma dela, ampak za kakšno ceno in s kakšno kvaliteto. Zato bomo državljani prihranili. In to mnogo, ker očitno so ponudbe mnogo cenejše od slovenskih konkurentov...
Poglejmo primerjavo, da še enkrat pojasnemo, zakaj je za davkoplačevalce pomembno, da je podjetje SLOVENSKO in kakšna mora biti razlika v ceni, če podjetje ni slovensko
Poglejmo primer, da smo zgradili objekt za 75 mio. €
Če ga je gradilo slovensko podjetje, imamo za davkoplačevalce naslednji primer:
Cena: 75.000.000 €
nazaj pa dobimo:
Ker je bilo pri tem poslu dodane vrednosti 15 mio. €
DDV 3.300.000 €
Vplačana socialna zavarvanja za delavce (pokojnine, zdravstveno...) 1.700.000 €
Davek iz dobička 400.000 €
Davek od izplačanega dobička slovenskim lastnikom 900.000 €
TO ZNESE SKUPAJ 6.200.000 €, KI PRIDEJO NAZAJ!
Ob tem je treba računati, da so delavci dobili
7.000.000 € plač, ki jih bodo porabili pretežno v Sloveniji in plačali še
cca 1.000.000 DDV
Skratka, če gradi slovenska firma s slovenskimi lastniki je izračun
Cena 75.000.000 €
- 7.200.000 € vračila v proračun
67.800.000 €
Če bi imeli firamo s tujimi lastniki bi ti plačali le 360.000 akontacije dohodnine v Sloveniji
Cena 75.000.000 €
- 6.660.000 € vračila v proračun
68.340.000 €
Če pa gradi firma tujih lastnikov, ki nima sedeža v Sloveniji ostane naš proračun brez dela
DDV 1.700.000 €
Vplačana socialna zavarvanja za delavce (pokojnine, zdravstveno...) 1.700.000 €
Davek iz dobička 400.000 €
Davek od izplačanega dobička slovenskim lastnikom 900.000 €
in dela DDV od porabljenih plač npr. 300.000 €
KAR ZNESE SKUPAJ 5.000.000 €
Torej je učinek za davkoplačevalcev
Cena 75.000.000 €
- 2.200.000 € vračila v proračun
72.800.000 €
TUKAJ IMATE PRIKAZ, KAKO NEUMESTNO JE V SVETI PREPROŠČINI RAZLAGATI, DA JE ZA DAVKOPLAČEVALCE VAŽNA ZGOLJ NAJNIŽJA CENA.
sporočil: 148
čas vnosa: 12.10.15 18:35
Kje so ekonomske študije, ki bi pokazale, kako hitro se nam bo teh
230 M investicija povrnila. Nikoli - parodija na drugi tir.
sporočil: 143
Verjetno zadnji del, ki se ne gradi - Srbi in Makedonsi (manjka
samo del med Njegotinom in Gevgelijo, ostalo je že AC) ta dva
odseka že en čas gradita.
Strani: 1