Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2530775] 29.06.15 22:41
Odgovori   +    12
Zadnja sprememba: anon-317028 29.06.2015 22:56
Ta EU je super, rešila nas je naših lopovov, ki so za 25 kilometrov proge želeli že na štartu 1,5 milijard, začeli bi vrtati in vrtati in naenkrat bi ugotovili, da je v kraškem kamnu stena od diamantov, ki potrebuje posebne svedre in bi cena skočila na 2,5 milijarde, potem bi na 15 km tunela našli nafto...zatem najbogatejše nahajališče plina v Evropi...in bi cena skočila na 3,5 milijarde...pa še premog bi se pojavil, ki bi ga lifrali direktno v TEŠ 6, kajti bil bi veliko cenejši od tistega iz Premogovnika Velenje. Marsikaj je namletega, tudi v 1,5 milijardni začetni ceni je namletega vsega in svačega, pomembni so Kitajci, ki skupaj s provizijo za lokalne lopove ocenjujejo, da je vrednost proge pol milijarde.
anon-78175 sporočil: 834
[#2530810] 30.06.15 07:25
Odgovori   +    4
Minister je že ob nastopu odkrito povedal, da mu drugi tir ni pri srcu (pa na žalost še kak drug projekt). Zato se je čutil odklonilen interes od njega po vertikali navzdol: cele Slovenija je ob tako nasilni prijavi to čutila. Takih ministrov je bilo kar še nekaj in se jih mora premier znebiti, sicer bomo imeli predhodne volitve, da se znebimo take vlade ...
vincent10 sporočil: 18
[#2530865] 30.06.15 09:22
Odgovori   +    3
še 1x dvoje:
1- v Sloveniji so glede na frekvenco vlakov (~pol ure) železniške postaje tako na gosto (~na četr ure), da drugega tira ne rabimo, saj ob PREPROSTI logistiki tega predstavljajo te postaje
2- Slovenija rabi povsem novo razpeljavo ENEGA tira, ki bo omogočal hitrosti vsaj okoli 150km/uro !!
Ta projekt bi moral postati prednosten, bo pa dražji od povsem nesmiselnega projekta »drugi tir«.
Zato bo vsak vložek v »drugi tir« SKRAJNO NEODGOVORNO STRAN METANJE DENARJA
Konasnica sporočil: 1.741
[#2530938] 30.06.15 11:26
Odgovori   +    4
Pa kje so dobili tega ministra? Tako se veliki projekti ne vodijo! Če bi tako gradili avtoceste bi se še danes vozili oz. stali v kolonah preko Trojan, Črnega kala, okoli Ljubljane in Maribora ter še marsikje drogod! Za velike projekte moraš imetI:

- veliko znanja
- veliko izkušenj
- izjemne delovne navade
- posluh za teamsko delo
- poštenost
- komunikacijske sposobnosti in
- predvsem jajca za velike in težke odločitve!

Tega pa na sedanji vodstveni garnituri na ministrtsvu in DRIju ni!
Samo manekensko nastopaštvo in leporečje ne dela velikih in zahtevnih projektov!
Dopusti zagorelost v juniju kaže na izjemno nedelavnmost ministra v teh zahtevnih časih!

Včasih imam občutek da to sednja vlada dela namerno, ker pač ni denarja, niti volj,e niti poguma! Lepše je lepo sedeti v svojih pisarnah in vleči solidno plačo brez odgovornosti, brez konkretnega dela in z ugotovitvami kako se nič ne da! Pa pošiljati maile!

Za pridobivanje sredstev iz EU pa je potrebno veliko neformalne direktne komunikacije z odgovornimi ter zelo strokovne podlage in utemeljitve. Vse to smo v preteklosti znali in dobro delali. Sedaj pa je vse dugače in delamo predvsem, da ne bi kopirali modelov iz preteklosti!

Pravi in delovni strokovnjaki bi lahko revizijo projekta naredili v enem mesecu!
Tudi za to očitno ni ne želje, ne volje ne poguma!

G. predsednik vlade ali se hecate, ali resno mislite s takim ministrom?
lamborgg sporočil: 1
[#2530979] 30.06.15 12:22 · odgovor na: anon-317028 (#2530775)
Odgovori   +    2
Meni pa ni jasno kako lahko neka nova tehnologija, ki omogoča ultra visoke hitrosti stane $100 mio (cca 90mio€) za 8km, a naša proga zgrajena iz par kosov železnih tirov pa stane celo miljardo in pol evrov??? www.popsci.com/new-5...00-million

Da ne začnemo o času izgradnje v Slo...

Strani: 1