Zasebnost

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Motocikli postajajo avti na dveh kolesih

Strani: 1

bigl sporočil: 18.363
[#2509644] 24.03.15 08:21
Odgovori   +    1
Mislite kabrioleti na 2 kolesih:-). Lep dan.

P.S. Podatki o nizki porabi so fascinantni. Ne rabijo bit hibridi ker so že:-).
anon-54454 sporočil: 4.098
[#2509674] 24.03.15 09:08 · odgovor na: (#2509650)
Odgovori   +    1
Predvsem pa so ti dodatki primerni bolj za weekend voznike, ki so pac v vecini in so proizvajalci fokusirani bolj na njih.
Za resna krizarjenja pa si ne mores privoscit, da ti racunalnik zablokira cel motor zaradi neke "napake senzorja".
abrame sporočil: 1.628
[#2509694] 24.03.15 09:57
Odgovori   +    0
"Povezane zavore pogoste šele danes" ne bo povsem držalo.
Moto Guzzi je že v zgodnjih 70. letih uvedel t.i. integralni zavorni sistem, ki je ob pritisku na zadnjo zavoro manjši del zavorne moči preko hidravlike razporedil tudi na enega izmed sprednjih zavornih diskov. In sicer toliko, da je bil tak način zaviranja primeren za uporabo pri vožnji skozi ovinek.
Pogosta napaka manj izkušenih motoristov je prav izogibanje uporabe zadnje zavore, oz. njena nepravilna uporaba. To pomanjkljivost se da najlažje odpravi z vajami na poligonu, kar zelo pripomore k povečanju varnosti !!!uporabe motocikla.
milos9 sporočil: 1.046
[#2509776] 24.03.15 15:03 · odgovor na: (#2509650)
Odgovori   +    0
To sporočilo je izbrisal avtor (24.03.2015 15:06)
milos9 sporočil: 1.046
[#2509777] 24.03.15 15:03 · odgovor na: (#2509650)
Odgovori   +    0
Elektronske dodatke imajo tudi ducatiji, športne honde, BMW S1000RR, ki ni ravno sinonim za okoren motocikel

Strani: 1