Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Motocikli postajajo avti na dveh kolesih
Strani: 1
sporočil: 18.363
Mislite kabrioleti na 2 kolesih:-). Lep dan.
P.S. Podatki o nizki porabi so fascinantni. Ne rabijo bit hibridi ker so že:-).
P.S. Podatki o nizki porabi so fascinantni. Ne rabijo bit hibridi ker so že:-).
sporočil: 4.098
Predvsem pa so ti dodatki primerni bolj za weekend voznike, ki so
pac v vecini in so proizvajalci fokusirani bolj na njih.
Za resna krizarjenja pa si ne mores privoscit, da ti racunalnik zablokira cel motor zaradi neke "napake senzorja".
Za resna krizarjenja pa si ne mores privoscit, da ti racunalnik zablokira cel motor zaradi neke "napake senzorja".
sporočil: 1.628
"Povezane zavore pogoste šele danes" ne bo povsem držalo.
Moto Guzzi je že v zgodnjih 70. letih uvedel t.i. integralni zavorni sistem, ki je ob pritisku na zadnjo zavoro manjši del zavorne moči preko hidravlike razporedil tudi na enega izmed sprednjih zavornih diskov. In sicer toliko, da je bil tak način zaviranja primeren za uporabo pri vožnji skozi ovinek.
Pogosta napaka manj izkušenih motoristov je prav izogibanje uporabe zadnje zavore, oz. njena nepravilna uporaba. To pomanjkljivost se da najlažje odpravi z vajami na poligonu, kar zelo pripomore k povečanju varnosti !!!uporabe motocikla.
Moto Guzzi je že v zgodnjih 70. letih uvedel t.i. integralni zavorni sistem, ki je ob pritisku na zadnjo zavoro manjši del zavorne moči preko hidravlike razporedil tudi na enega izmed sprednjih zavornih diskov. In sicer toliko, da je bil tak način zaviranja primeren za uporabo pri vožnji skozi ovinek.
Pogosta napaka manj izkušenih motoristov je prav izogibanje uporabe zadnje zavore, oz. njena nepravilna uporaba. To pomanjkljivost se da najlažje odpravi z vajami na poligonu, kar zelo pripomore k povečanju varnosti !!!uporabe motocikla.
sporočil: 1.046
Elektronske dodatke imajo tudi ducatiji, športne honde, BMW
S1000RR, ki ni ravno sinonim za okoren motocikel
Strani: 1