Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Novi in 19 let stari mercedes C - kako velik je prepad med bratoma
Strani: 1
sporočil: 967
Zadnja sprememba: anon-304487 04.03.2015 07:03
Mmmmm, klasika....Ta modri iz leta 1996 namreč...
Nikjer ogabne "tačskrin" navlake, pa ročne šipe zadaj, pa prtljažnik z stranskimi okni, ki to res so in ne te majhne linice, skozi katere še pes ne more normalno pogledati ven, pa svetla notranjost iz velurja in ne današnjih ogabnih črnih plastificiranih prevlek...
Mimogrede - je kdo od novodobnih navdušencev nad "tačskrin" povezljivostjo z internetom in bogve s čim še vsem, kdaj pomislil, koliko metrov naredi na slepo po cesti, ko umakne pogled s ceste na te "tačskrin" ekranček, da sploh vidi, kam položiti svoj prstek oziroma podrsati z njim?
Gumb lahko otipaš ali zavrtiš konkretno, ikonco pač ne! Še zlasti pri kakšnih cca 140km na uro!
Če mene vprašate - smrtno nevarno početje, tole drsanje s prstki po ikoncah in menijih, medtem ko drviš po cesti!
sporočil: 1.623
Mercedesi touch screena nimajo.
Imajo pa opcijski touchpad nad vrtljivim komandnim gumbom na sredinski kontroli.
Imajo pa opcijski touchpad nad vrtljivim komandnim gumbom na sredinski kontroli.
sporočil: 20
ja, že drži, staro je dobro! ampak...
ne vem sicer, koliko se ti voziš, ampak verjemi, da je razlika v vožnji s 16 let starim avtom in novejšim, kot noč pa dan.
tukaj se ne oziram na "tač" in podobno navlako, ampak predvsem na udobje v potniški kabini (hrup, lega na cesti,...) vse to se zgubi z leti, ne glede na znamko, ceste, vzdrževanje itd. to je pa tisto, kar meni največ šteje, če delaš dnevno veliko km.
je pa res, da mi ne bojo prodali novega avta :) ker ne dam nič na dizajn, barve, feltne in ostale avtomobilske bombončke, ki jih prodajajo kot da so zlati. osnovna oprema mora biti le avtomatska klima in tempomat.
zame more avto samo delati. če ima še majhno porabo in nizke stroške vzdrževanja, je to to! :)
LP
ne vem sicer, koliko se ti voziš, ampak verjemi, da je razlika v vožnji s 16 let starim avtom in novejšim, kot noč pa dan.
tukaj se ne oziram na "tač" in podobno navlako, ampak predvsem na udobje v potniški kabini (hrup, lega na cesti,...) vse to se zgubi z leti, ne glede na znamko, ceste, vzdrževanje itd. to je pa tisto, kar meni največ šteje, če delaš dnevno veliko km.
je pa res, da mi ne bojo prodali novega avta :) ker ne dam nič na dizajn, barve, feltne in ostale avtomobilske bombončke, ki jih prodajajo kot da so zlati. osnovna oprema mora biti le avtomatska klima in tempomat.
zame more avto samo delati. če ima še majhno porabo in nizke stroške vzdrževanja, je to to! :)
LP
sporočil: 457
čas vnosa: 04.03.15 12:59
sem pa zadnji ozil za mercedes E, predvidevam novejšim in sem
mislil da je Hyunadai Elentra. Od zadaj. Vse je ratal nek
''kitajski'' design. Tukaj bi se raje odločil za Audi.
sporočil: 457
čas vnosa: 04.03.15 12:57
klasika in plastik fantastik. imam službeni avto, ni mercedes,
ampak je približno tak notri. Plastik fantastik s polno nekih
igrač. Da ne govorim, da so obvolanske komande na moje drugem, 10
let starem avtu preglednejše.
sporočil: 3
čas vnosa: 04.03.15 12:10
[psm]
Mmmmm, klasika....
Mimogrede - je kdo od novodobnih navdušencev nad "tačskrin" povezljivostjo z internetom in bogve s čim še vsem, kdaj pomislil, koliko metrov naredi na slepo po cesti, ko umakne pogled s ceste na te "tačskrin" ekranček, da sploh vidi, kam položiti svoj prstek oziroma podrsati z njim?
Gumb lahko otipaš ali zavrtiš konkretno, ikonco pač ne! Še zlasti pri kakšnih cca 140km na uro!
Če mene vprašate - smrtno nevarno početje, tole drsanje s prstki po ikoncah in menijih, medtem ko drviš po cesti!
Mislim, da je to glavni razlog, da avtomobilska industrija pospešeno razvija in vgrajuje različne sisteme za samodejno zaviranje in krmiljenje. So ugotovili, da jim bo kmalu zmanjkalo kupcev, če bodo nadaljevali s to prakso.
sporočil: 6.899
Jah, v prtljažnik pač ne more rasti... litri so hvalabogu ostali
litri, za razliko od litron/km, ki so kar nekako dobili čudežne
lastnosti v knjižicah (na cesti pa so razlike minimalne).
Lega na cesti in poskočnost približno enako velikih motorjev pa je precej napredovala, res je. Kar ima tudi svojo vzdrževalno ceno, ki pa si jo danes lahko privoščimo.
Saj v avtih bi teoretično lahko bili tudi vrhunski motorji iz Formule 1, če bi kdo imel več deset tisoč evrov na mesec za vzdrževanje...
Tastari mi je preveč konservativen, tanov pa preveč načičkan. Morda bodo v prihodnje spet zavili malo nazaj.
Lega na cesti in poskočnost približno enako velikih motorjev pa je precej napredovala, res je. Kar ima tudi svojo vzdrževalno ceno, ki pa si jo danes lahko privoščimo.
Saj v avtih bi teoretično lahko bili tudi vrhunski motorji iz Formule 1, če bi kdo imel več deset tisoč evrov na mesec za vzdrževanje...
Tastari mi je preveč konservativen, tanov pa preveč načičkan. Morda bodo v prihodnje spet zavili malo nazaj.
sporočil: 6.899
tačskrini so nujno zlo, ker če ga nima avto, bo ovca štrkljala po
telefonu, kar je še hujše.
Prihodnost je morda glasovno ukazovanje screenu tam kjer so zdaj merilniki hitrosti, ali pa celo prosojnemu na sprednji šipi... nekaj takega, da bo ovca lahko likala stvari na facebooku in obenem gledala cesto.
Prihodnost je morda glasovno ukazovanje screenu tam kjer so zdaj merilniki hitrosti, ali pa celo prosojnemu na sprednji šipi... nekaj takega, da bo ovca lahko likala stvari na facebooku in obenem gledala cesto.
sporočil: 1.623
[NemirniTujec]Ha,ha.. glasovno ukazovynje je šele zabavno. na koncu teto pošlješ u tri... ona pa ti vklopi nek ekran, za katerega sploh ne veš da obstaja..
tačskrini so nujno zlo, ker če ga nima avto, bo ovca štrkljala po telefonu, kar je še hujše.
Prihodnost je morda glasovno ukazovanje screenu tam kjer so zdaj merilniki hitrosti, ali pa celo prosojnemu na sprednji šipi... nekaj takega, da bo ovca lahko likala stvari na facebooku in obenem gledala cesto.
Bolj enostavno bi bilo, da bi avtomobile spet vozili vozniki, telefonisti in mrežni odvisniki pa bi preklopili na javni prevozna sredstva.
Ubili bi tri muhe na en mah.. (mogoče še kakšno več;)
sporočil: 6.899
men gre pri tačskrinih najbolj na živce pamet. nastaviš navigacijo
v čudnem mestu, vmes menjaš radijsko postajo in hop, nema više
navigacije, že pametuje o postaji in muziki itd... Ali pa kar
naenkrat začne opozarjat, da nimaš tekočine za stekla ali goriva
itd... in pol spet prit nazaj na navigacijo... rajš jo imam
posebej.
sporočil: 1.301
[moon]kar je še slabše, ker moraš, namesto da bi gledal na cesto, še bolj pozorno buljit v ekran in brat kam si s tistim touchpadom "nadrajsal" ali z vrtljivim knofom "naklikal"!! s touchscreenom je vseeno lažje...
Mercedesi touch screena nimajo.
Imajo pa opcijski touchpad nad vrtljivim komandnim gumbom na sredinski kontroli.
se pa strinjam s prevladujočo večino... farboviti televizorji na armaturah so smrno nevarna neumnost! pa nisem nek tečen "old grumpy"... takega mnenja sem preprosto od trenutka, ko sem se pred leti, ko je k hiši prišu A4 s takšno igračo, med vožnjo (s tistim MMI knofom) spravu, nastavljat barvo in razporeditev zvoka v kabini in se zgubljat v neskončnih menijih.... ter - skoraj zapeljal s ceste! in to ravne! s hitrostjo pišivih 40-50km/h!!! hvala bogu, da mamo v naši Janeziji obupne ceste s še bolj obupno urejenimi bankinami... je orenk zropotalo še predno sem bil zares v jarku :)... v glavnem... od takrat dalje sem po zadevščini šaril samo, ko sem bil parkiran! no, razen "skrolanja" po neskončni listi radijskih postaj... kar pa je bil med vožnjo tudi poosebljen "pain in the ass"!
sem pa do zdaj vozil tri avtomobile s touch screenom... in je vseeno lažje in hitreje, kot preganjanje "kursorjev" po ekranu z raznimi MMI gumbi in/ali touchpad "drajsalicami", zmontiranimi "nekje pod koleni"... ;)
vsekakor pa ga ni čez fizični knof, katerega brez gledanja, samo z otipom najdeš tudi v mrkli temi!!
bi se pa za "financarski forum" spotaknil ob nekaj drugega... a ste opazli rahlo "diskrepanco" v cenah teh dveh vozil?!? leta 1996 40k mark, leta 2015 40+k evrov.... drugovi, DUPLO in še malo zraven!!! sej je res, da notranjost starega, s tisto gravž sivo armaturo in "žametastimi" zici, proti usnjeno-aluminijasti notranjosti današnjega zgleda, ko ena šajtrga. in da je današnji 20cm daljši in z večjo mašino... ampak naj me "bes plenta", če so avtomobili v tem cajtu ratali tolko boljši, kolikor jim je zrasla cena... pa "inflacije", "razvrednostenja", "kupne moči" in podobno gor, al pa dol!
sporočil: 48.253
[drugmirko]Saj tu imas razlago v teh neskoncnih tacskrinih in krami, za katero vecina voznikov itak ne ve, placajo pa jo vseeno (potem pa avto vozi njih, namesto da bi oni vozili njega).
in da je današnji 20cm daljši in z večjo mašino... ampak naj me "bes plenta", če so avtomobili v tem cajtu ratali tolko boljši, kolikor jim je zrasla cena... pa "inflacije", "razvrednostenja", "kupne moči" in podobno gor, al pa dol!
V modernih avtih ti bodo komot vgradno navigacijsko napravo zaracunali 1000-2000 EUR (za modele ki je nimajo), ceprav dobis cisto zgleden navigacijski gadget v Hoferju v akciji za 130 EUR (kar je ocitno realna cena knowhowa zadaj).
Ce bi avtomobilski proizvajalci prodajali samo avte, brez vse te krame, bi za njih lahko zaracunali tako malo, da bi ze zdavnaj vsi propadli. Cena gadget tehnologije je pa za njih minimalna, in na racun tega lahko pac nabijajo velike ekstra dobicke, ki pokrijejo zgubo, ki jo (ocitno) delajo drugje.
sporočil: 1.301
e, misliš....? misliš, da ma, npr. folkswagina multimiljardne
dobičke (dobičke!) samo zaradi razlike med realno in zaračunano
ceno elektronske navlake, ki jo vgrajuje?
sporočil: 786
[drugmirko]no, pred dvajsetimi leti je bila dobra placa jurja mark, danes je pa jurja evrov.
bi se pa za "financarski forum" spotaknil ob nekaj drugega... a ste opazli rahlo "diskrepanco" v cenah teh dveh vozil?!? leta 1996 40k mark, leta 2015 40+k evrov.... drugovi, DUPLO in še malo zraven!!!
pa so razmerja na istem nivoju.
sporočil: 48.253
[drugmirko]Saj ne gre samo za elektronsko navlako, ampak vse opcije, ki so se pred 10 leti bile visjerazredni luksuz, sedaj jih pa ima ze vsaka kripa. In cene teh krip so na ravni nekdanjega luksuza.
e, misliš....? misliš, da ma, npr. folkswagina multimiljardne dobičke (dobičke!) samo zaradi razlike med realno in zaračunano ceno elektronske navlake, ki jo vgrajuje?
sporočil: 768
Ja staro proti novim! Cena je 2,5 krat večja danes kot takrat...na
žalost, v avtu pa je le nekaj čipov in računalničkov, kar je vredno
1000 EUR! Le vozne lastnosti in pripomočki za vožnjo, ostali "TAČ"
je pa brez veze!
Strani: 1