Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Slovenci smo javni prevoz nadomestili z avtomobili

Strani: 1

153 sporočil: 9.333
[#2484927] 18.12.14 11:21
Odgovori   +    2
Javni prevoz je pri nas
prepuščen samemu sebi,
zanj se ne potrudijo niti
v (samo)propagandni areni.

Sodražan
anon-304171 sporočil: 85
[#2484963] 18.12.14 12:41
Odgovori   +    1
No shit, Sherlock.
anon-191845 sporočil: 961
[#2484976] 18.12.14 12:55
Odgovori   +    5
čas vnosa: 18.12.14 12:26
naredite enotno vozovnico za avtobus po ceni 10 in 20 eurov in za vlak 5 in 15 pa se naj vozi vsak, povečajte število linij in uredite termine vožnjem po potrebah ki so, ukinite kilometrino oz. jo dajto v dodatni zaslužek posameznika in tako bo volk sit in koza cela. država bo v nekaj letih pridobila med 40 in 70 mio dodatnega davka za nakup službenih avtov (pa zraven so še drugi davki na motorna vozila da ne pozabimo)in še prihranila na subvencijah. istočasno bo razbremenila gospodarstvo in tako naprej do denarja, v nasprotnem primeru ga bo vedno manj ker se bomo pešačili ali pa vozili z kolesi in motorji gnanimi z elektriko, ki da malo davka....zdaj pa naj država razmišlja in išče denar tam kamor ga je šenkala...
anon-13758 sporočil: 23
[#2485007] 18.12.14 13:35 · odgovor na: anon-191845 (#2484976)
Odgovori   +    6
Problme je, da je javni prevoz kolikor tolikor organiziran samo v nekaj večjih mestih. Vse ostalo je neprimerno in neuporabno (nobene strategije).
Marsikdo verjamem, bi se raje vozil z javnim prevozom a je žal prisiljen k visokim stroškom lastnega avtomobila (ali dveh, celo treh), ker enostavno javnega prevoza ni. V kolikor ne živiš v enem od redkih ''velikih'' mest v SLO je avtomobil obvezna nuja. V nasprotnem primeru ne moreš niti v službo, če jo še imaš, niti k zdravniku, niti na upravno enoto...itd, itn.
Dokler je vse v rokah politike in lokalnih samooklicanih veljakov premikov na bolje ne bo. Pa še to: cene javnih prevozov morajo biti primerne ne pa oderuške, cilj ne sme biti izključno maksimizacija dobička!!
anon-347166 sporočil: 247
[#2485014] 18.12.14 13:47
Odgovori   +    3
čas vnosa: 18.12.14 12:54
Od kar živimo v metropoli, imamo v družini en avto, pa še s tem smo v pol leta naredili samo 5000km
anon-191845 sporočil: 961
[#2485061] 18.12.14 15:26 · odgovor na: anon-13758 (#2485007)
Odgovori   +    3
čas vnosa: 18.12.14 15:24
na kratki rok se ne da narediti ničesar, v teh 25 letih bi država oz. javni sektor moral nekaj pokazati. v Sloveniji rabimo prevoz tipa majhnih 9 do 17 sedežnih kombijev med malimi vasicami in mesteci, nato avtobuse od 20 do 30 sedežev, potem pa že dosti ostane avtobusov, stare stranin novejši naj bodo v prometu, da ne bo problem se vsest v 15 let star avtobus. nekateri jih imajo kot resnično nove, drugi pa si mislijo da je nov pa čeprav kadi kot turek in rjavi kot prst zemlje.

kot sem omenil naj bo enotna vozovnica za celo Sloveniji po nizki ceni, saj nas je 2.000.000 pa pomnožimo z povprečno ceno 15€ pa smo na prihodku 30 mio €, kdor pa ima mal več cvenka pa naj mu prevozniki ponudijo rezervacijski sedež, ki pa jih ne sme biti več kot 50% od vseh in cena nekje med 2 in 3 €.

pa še en pogoj bi postavil, mali avtobusi so lahko v takem prometu do 8 let, kombiji največ 6 let.
trance0 sporočil: 678
[#2485065] 18.12.14 15:36 · odgovor na: anon-191845 (#2485061)
Odgovori   +    1
Če bodo naslednje leto realizirali projekt integriranega javnega potniškega prometa, ki sicer zamuja že tri leta, se bo stanje na področju javnega prometa nekoliko izboljšalo. Se pa žal niso odločili za čistokrvni conski sistem, ki bi omogočal tudi 'flat rate' tarifno politiko po vzoru avtocestnih vinjet, ampak bo uveden kombinirani relacijsko-conski sistem, ki je za pogoste uporabnike JPP cenovno manj ugoden in nasploh manj privlačen kot pravi conski sistem.
anon-191845 sporočil: 961
[#2485070] 18.12.14 15:44 · odgovor na: anon-347166 (#2485014)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 18.12.14 15:33
z organiziranim odnosom v 5 članski družini smo s skupnimi močmi porabili pred 3-4 leti za pogonska goriva med 350 in 400€ na mesec, danes po reorganizaciji potreb smo prišli na 120 do 140 ( + 40€ za štuentki mesečni karti) €, res pa da večji požrešneš gre sedaj na plin. veliko so v uporabi podplati in kolo, pa še 2 študentski mesečni kot sem opisal prej. veliko se da, le če človek to želi ali pa ga k temu prisili pomanjkanje finančnih sredstev....
anon-310206 sporočil: 370
[#2485093] 18.12.14 16:24 · odgovor na: trance0 (#2485065)
Odgovori   +    2
brez dvoma je za uspešno prakso (implementacijo sistema integriranega prometa) najvažnejša enostavna (integrirana! vozovnica - ticket!). Vse je treba gledati s strani uporabnika in ne strokovnega načrtovalca! Pa seveda stvar ni tako enostavna, kar zadeva njeno razširjeno organiziranost, da bi se uveljavila na mah. Iskušnje so nabrane na območju nemškega Porurja.

Strani: 1