Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Slovenci smo javni prevoz nadomestili z avtomobili
Strani: 1
sporočil: 9.333
Javni prevoz je pri nas
prepuščen samemu sebi,
zanj se ne potrudijo niti
v (samo)propagandni areni.
Sodražan
prepuščen samemu sebi,
zanj se ne potrudijo niti
v (samo)propagandni areni.
Sodražan
sporočil: 961
čas vnosa: 18.12.14 12:26
naredite enotno vozovnico za avtobus po ceni 10 in 20 eurov in za
vlak 5 in 15 pa se naj vozi vsak, povečajte število linij in
uredite termine vožnjem po potrebah ki so, ukinite kilometrino oz.
jo dajto v dodatni zaslužek posameznika in tako bo volk sit in koza
cela. država bo v nekaj letih pridobila med 40 in 70 mio dodatnega
davka za nakup službenih avtov (pa zraven so še drugi davki na
motorna vozila da ne pozabimo)in še prihranila na subvencijah.
istočasno bo razbremenila gospodarstvo in tako naprej do denarja, v
nasprotnem primeru ga bo vedno manj ker se bomo pešačili ali pa
vozili z kolesi in motorji gnanimi z elektriko, ki da malo
davka....zdaj pa naj država razmišlja in išče denar tam kamor ga je
šenkala...
sporočil: 23
Problme je, da je javni prevoz kolikor tolikor organiziran samo v
nekaj večjih mestih. Vse ostalo je neprimerno in neuporabno (nobene
strategije).
Marsikdo verjamem, bi se raje vozil z javnim prevozom a je žal prisiljen k visokim stroškom lastnega avtomobila (ali dveh, celo treh), ker enostavno javnega prevoza ni. V kolikor ne živiš v enem od redkih ''velikih'' mest v SLO je avtomobil obvezna nuja. V nasprotnem primeru ne moreš niti v službo, če jo še imaš, niti k zdravniku, niti na upravno enoto...itd, itn.
Dokler je vse v rokah politike in lokalnih samooklicanih veljakov premikov na bolje ne bo. Pa še to: cene javnih prevozov morajo biti primerne ne pa oderuške, cilj ne sme biti izključno maksimizacija dobička!!
Marsikdo verjamem, bi se raje vozil z javnim prevozom a je žal prisiljen k visokim stroškom lastnega avtomobila (ali dveh, celo treh), ker enostavno javnega prevoza ni. V kolikor ne živiš v enem od redkih ''velikih'' mest v SLO je avtomobil obvezna nuja. V nasprotnem primeru ne moreš niti v službo, če jo še imaš, niti k zdravniku, niti na upravno enoto...itd, itn.
Dokler je vse v rokah politike in lokalnih samooklicanih veljakov premikov na bolje ne bo. Pa še to: cene javnih prevozov morajo biti primerne ne pa oderuške, cilj ne sme biti izključno maksimizacija dobička!!
sporočil: 247
čas vnosa: 18.12.14 12:54
Od kar živimo v metropoli, imamo v družini en avto, pa še s tem smo
v pol leta naredili samo 5000km
sporočil: 961
čas vnosa: 18.12.14 15:24
na kratki rok se ne da narediti ničesar, v teh 25 letih bi država
oz. javni sektor moral nekaj pokazati. v Sloveniji rabimo prevoz
tipa majhnih 9 do 17 sedežnih kombijev med malimi vasicami in
mesteci, nato avtobuse od 20 do 30 sedežev, potem pa že dosti
ostane avtobusov, stare stranin novejši naj bodo v prometu, da ne
bo problem se vsest v 15 let star avtobus. nekateri jih imajo kot
resnično nove, drugi pa si mislijo da je nov pa čeprav kadi kot
turek in rjavi kot prst zemlje.
kot sem omenil naj bo enotna vozovnica za celo Sloveniji po nizki ceni, saj nas je 2.000.000 pa pomnožimo z povprečno ceno 15€ pa smo na prihodku 30 mio €, kdor pa ima mal več cvenka pa naj mu prevozniki ponudijo rezervacijski sedež, ki pa jih ne sme biti več kot 50% od vseh in cena nekje med 2 in 3 €.
pa še en pogoj bi postavil, mali avtobusi so lahko v takem prometu do 8 let, kombiji največ 6 let.
kot sem omenil naj bo enotna vozovnica za celo Sloveniji po nizki ceni, saj nas je 2.000.000 pa pomnožimo z povprečno ceno 15€ pa smo na prihodku 30 mio €, kdor pa ima mal več cvenka pa naj mu prevozniki ponudijo rezervacijski sedež, ki pa jih ne sme biti več kot 50% od vseh in cena nekje med 2 in 3 €.
pa še en pogoj bi postavil, mali avtobusi so lahko v takem prometu do 8 let, kombiji največ 6 let.
sporočil: 678
Če bodo naslednje leto realizirali projekt integriranega javnega
potniškega prometa, ki sicer zamuja že tri leta, se bo stanje na
področju javnega prometa nekoliko izboljšalo. Se pa žal niso
odločili za čistokrvni conski sistem, ki bi omogočal tudi 'flat
rate' tarifno politiko po vzoru avtocestnih vinjet, ampak bo uveden
kombinirani relacijsko-conski sistem, ki je za pogoste uporabnike
JPP cenovno manj ugoden in nasploh manj privlačen kot pravi conski
sistem.
sporočil: 961
čas vnosa: 18.12.14 15:33
z organiziranim odnosom v 5 članski družini smo s skupnimi močmi
porabili pred 3-4 leti za pogonska goriva med 350 in 400€ na mesec,
danes po reorganizaciji potreb smo prišli na 120 do 140 ( + 40€ za
štuentki mesečni karti) €, res pa da večji požrešneš gre sedaj na
plin. veliko so v uporabi podplati in kolo, pa še 2 študentski
mesečni kot sem opisal prej. veliko se da, le če človek to želi ali
pa ga k temu prisili pomanjkanje finančnih sredstev....
sporočil: 370
brez dvoma je za uspešno prakso (implementacijo sistema
integriranega prometa) najvažnejša enostavna (integrirana!
vozovnica - ticket!). Vse je treba gledati s strani uporabnika in
ne strokovnega načrtovalca! Pa seveda stvar ni tako enostavna, kar
zadeva njeno razširjeno organiziranost, da bi se uveljavila na mah.
Iskušnje so nabrane na območju nemškega Porurja.
Strani: 1