Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Volkswagen po sveže moči kar v BMW

Strani: 1

alek14 sporočil: 10.613
[#2481460] 09.12.14 12:22
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: alek14 09.12.2014 12:22
Bele šipe brez sončne zaščite odlslej tudi pri VW? :)
anon-171153 sporočil: 4.257
[#2481553] 09.12.14 14:40
Odgovori   +    11
Naredili so napako.
K sodelovanju bi morali povabiti nagrajenca GZS, enega od najboljših menedžerjev, kar jih premore Slovenija, trenutno pa župana najlepšega mesta na svetu. Govorimo o Zokiju.
Za direktorja korporativnega upravljanja pa bi lahko angažirali sindikalista Lukića (ima diplomo FDV) ali pa Luko Mesca.
VW bo svojo zaletavost še obžaloval.
dz1975 sporočil: 1.487
[#2481695] 09.12.14 21:24 · odgovor na: alek14 (#2481460)
Odgovori   +    2
Poznam kar nekaj ljudi, ki vozijo nove BMWje v krajih, kjer so poleti temperature dostikrat višje od 45 stopinj, pa mi ni še nihče rekel, da imajo probleme s temi tvojimi šimapi. Pa imajo ponavadi tudi kakega ameriškega terenca, ki so praviloma precej zatemnejni, tako da imajo referenčno točko...
alek14 sporočil: 10.613
[#2481740] 10.12.14 05:58 · odgovor na: (#2481652)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: alek14 10.12.2014 05:59
[exarkun]
> [alek14]
> Bele šipe brez sončne zaščite odlslej tudi pri VW? :)

Maš namen kupit še kakšnega BMW-ja? Jaz sicer še ne nameravam nič kupit ampak nekateri novi BMW-ji so mi zelo všeč.
Imam, vendar s to hibo/goljufujo ne več. Ne more trajati večno.

- nekdo lahko nateguje vse ljudi nekaj časa
- nekoga je moč nategovati ves čas
- ni pa možno vseh nategovati ves čas :)
alek14 sporočil: 10.613
[#2481741] 10.12.14 06:07 · odgovor na: dz1975 (#2481695)
Odgovori   +    2
[dz1975]
Poznam kar nekaj ljudi, ki vozijo nove BMWje v krajih, kjer so poleti temperature dostikrat višje od 45 stopinj, pa mi ni še nihče rekel, da imajo probleme s temi tvojimi šimapi. Pa imajo ponavadi tudi kakega ameriškega terenca, ki so praviloma precej zatemnejni, tako da imajo referenčno točko...
Tam kjer so temperature višje je (hecno ne?) je problem manjši zaradi bolj vertikalne povprečne lege sonca (manj pride skozi šipe). S stališča klimatizacije, je najteže hladiti vozila prav v geografski širini 45. Od strani dobe maksimum sončnega obsevanja, pa še 40 stopinj je zdraven.
Ugotovil sem, da ljudje, ki imajo BMW ne bodo nikoli priznali (jaz sem izjema, ker ne častim nobene znamke), da jim je klima v BMW neugodna, saj bi se morda osmešili pred znanci, pred katerimi so se pred tem hvalili, koliko so dali za avto. Je pa še drug mehanizem, tudi BMW ima klimo. Bolj jo nabildaš - šobe usmeriš v telo, pa gre. Zanimivo, da je BMW edini avto, ki ima v navodilu izrecno omenjeno, da je treba šobe od klime obrntiti tako, da piha v telo (težave z vročino se očitno zavedajo...).
vrac sporočil: 9.505
[#2482096] 10.12.14 18:48 · odgovor na: anon-171153 (#2481553)
Odgovori   +    1
[jazorit]
Naredili so napako.
K sodelovanju bi morali povabiti nagrajenca GZS, enega od najboljših menedžerjev, kar jih premore Slovenija, trenutno pa župana najlepšega mesta na svetu. Govorimo o Zokiju.
Za direktorja korporativnega upravljanja pa bi lahko angažirali sindikalista Lukića (ima diplomo FDV) ali pa Luko Mesca.
VW bo svojo zaletavost še obžaloval.
Veš kaj, Volkswagen je kot letalonosilka, dolgo traja, da spremeni smer. Tudi naši velemojstri ga ne bi kar na hitro spravili na kant. Bi jih prej poštudirali.
philips sporočil: 5.597
[#2482097] 10.12.14 18:55 · odgovor na: vrac (#2482096)
Odgovori   +    3
[vrac]
> [jazorit]
> Naredili so napako.
> K sodelovanju bi morali povabiti nagrajenca GZS, enega od najboljših menedžerjev, kar jih premore Slovenija, trenutno pa župana najlepšega mesta na svetu. Govorimo o Zokiju.
> Za direktorja korporativnega upravljanja pa bi lahko angažirali sindikalista Lukića (ima diplomo FDV) ali pa Luko Mesca.
> VW bo svojo zaletavost še obžaloval.

Veš kaj, Volkswagen je kot letalonosilka, dolgo traja, da spremeni smer. Tudi naši velemojstri ga ne bi kar na hitro spravili na kant. Bi jih prej poštudirali.
Tapravi bi bil g. Hribar iz GZS, blefer na kvadrat...
anon-166099 sporočil: 1.195
[#2482202] 11.12.14 08:42 · odgovor na: alek14 (#2481460)
Odgovori   +    0
[alek14]
Bele šipe brez sončne zaščite odlslej tudi pri VW? :)
Se opravičujem, če sem pozabil. Kako si že rešil s prodajalcem oz. kakšen odgovor je bil na tvojo pritožbo glede teh tvojih stekel?
vickibedi sporočil: 11.560
[#2482245] 11.12.14 09:43 · odgovor na: alek14 (#2481741)
Odgovori   +    0
[alek14]
Zanimivo, da je BMW edini avto, ki ima v navodilu izrecno omenjeno, da je treba šobe od klime obrntiti tako, da piha v telo (težave z vročino se očitno zavedajo...).
Tega ne počnm v nobenem avtu, se raje tenstam v vročini, ker imam rad svoje zdravje. Je pa zanimivo da ima ta problem BMW, moj sorodnik ima Audija A4 in tudi jamra, da mu klima slabo dela (je bil že parkrat na servisu, pa pravijo da je vse ok)....
alek14 sporočil: 10.613
[#2482603] 11.12.14 18:36 · odgovor na: anon-166099 (#2482202)
Odgovori   +    0
[Plavi]
> [alek14]
> Bele šipe brez sončne zaščite odlslej tudi pri VW? :)

Se opravičujem, če sem pozabil. Kako si že rešil s prodajalcem oz. kakšen odgovor je bil na tvojo pritožbo glede teh tvojih stekel?
Zadeva je takale. Prodajalec ne more nič, razen znižanja cene. To je naredil. Jaz pa bi raje ono drugo, kar bi po zakonu s tožbo nasproti BMW (na osnovi ZVPOT) lahko morda celo uspel. Dejansko pa ni realno, da bi BMW pri kitajskemu dobavitelju (serja 3 ima Kitajska stekla) zagnal float linijo na novo recepturo z dodanim Fe2O3 samo zame, kar bi na koncu zopet vodilo v neko obliko kompenzacije. Minimalna količina proizvodnje za spremembo sestave stekla na liniji je okoli 500.000 m2. Steklo 2,1 mm, ki je v rabi za vetrobran, pa je še posebej zahtevno. Izbral sem vmesno pot, začasno grem dol z BMW (tudi to še ni 100% ziher).
alek14 sporočil: 10.613
[#2482612] 11.12.14 18:50 · odgovor na: vickibedi (#2482245)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: alek14 11.12.2014 18:53
[vickibedi]
> [alek14]
> Zanimivo, da je BMW edini avto, ki ima v navodilu izrecno omenjeno, da je treba šobe od klime obrntiti tako, da piha v telo (težave z vročino se očitno zavedajo...).

Tega ne počnm v nobenem avtu, se raje tenstam v vročini, ker imam rad svoje zdravje. Je pa zanimivo da ima ta problem BMW, moj sorodnik ima Audija A4 in tudi jamra, da mu klima slabo dela (je bil že parkrat na servisu, pa pravijo da je vse ok)....
Audi ima po mojem vedenju na vseh modelih sončno zaščitna stekla. Zagotovo pa to drži za modele od 6-ke naprej. In za vse starejše modele (imel sem A4 l. 2004). Kakšna je sestava stekla vidim s prostim očesom, ker se zadnjih 7 let ukvarjam z razvojem rešitev prav iz sončno-zaščitnih stekel. Stopnja sončne zaščite je bila skozi obdobja različna. Moj Audi A4 je imel v steklih sposobnot 35% absorpcije sončne energije. Kasneje so začeli vgrajevati še bolj zelenkasta stekla s sposbnostjo znižanja obsevanja za 50%, kar je nekako standard še danes. IR refleksivna stekla (pogosto so dodatna oprema za vetrobran), pa zavrnejo do 65% sončnega obsevanja.
V interesu resnice je, da BMW na trojki ne uporablja povsem belih stekel. Stekla na 3-ki so t.i. siva stekla s približno 10% absorpcije. To pomeni, da kot voznik fašete preostanek, kar je praktično vse.

Kar pa zadeva klimo je treba (če avto nima zmogljivih sončno zaščitnih stekel) šobe obrniti v telo: levo šobo tako, da hladen zrak hladi levo roko, desno šobo (govorim za voznika), pa v obraz, s tem, da si jaz nekoliko omejim pretok zraka, ki piha v obraz.
chef sporočil: 2.927
[#2483717] 15.12.14 11:10 · odgovor na: alek14 (#2482612)
Odgovori   +    1
[alek14]
Kar pa zadeva klimo je treba (če avto nima zmogljivih sončno zaščitnih stekel) šobe obrniti v telo: levo šobo tako, da hladen zrak hladi levo roko, desno šobo (govorim za voznika), pa v obraz, s tem, da si jaz nekoliko omejim pretok zraka, ki piha v obraz.
Dober način da stakneš revmo in kako vnetje živcev. Šobe je modro obrnit stran od telesa, saj se hladi prostor, ne telesa.
alek14 sporočil: 10.613
[#2484218] 16.12.14 16:24 · odgovor na: chef (#2483717)
Odgovori   +    0
[chef]
> [alek14]
> Kar pa zadeva klimo je treba (če avto nima zmogljivih sončno zaščitnih stekel) šobe obrniti v telo: levo šobo tako, da hladen zrak hladi levo roko, desno šobo (govorim za voznika), pa v obraz, s tem, da si jaz nekoliko omejim pretok zraka, ki piha v obraz.

Dober način da stakneš revmo in kako vnetje živcev. Šobe je modro obrnit stran od telesa, saj se hladi prostor, ne telesa.
Res je, to je stara modrost. :)
V termodinamiki in teoriji klimatizacije, pa o udobju bivanja vemo, da je udobje skupek:

- toplotnega sevanja okolice (stekla, armaturna plošča, streha...),
- temperature in vlažnosti zraka,
- loklane hitrosti zraka (pihanje) in
- toplotno sevanje zunanjih virov (Sonce).

Če voznik ni bistveno obsevan s Sončno energijo, je moč s hlajenjem zraka in notranjih površin avta doseči zasilno udobje, če pa je prisotno močno sončno obsevanje, pa je edina pot hlajenje s pihanjem direktno v osončeno površino (v voznika). Zato so sončno-zaščitna stekla tako pomembna, saj znižajo direktno sevanje Sonca za okoli 50%.

Strani: 1