Strani: 1 2

metuzalem sporočil: 300
[#2472299] 10.11.14 22:58
Odgovori   +    11
Ehhh... Texsas....
anon-126255 sporočil: 2.565
[#2472302] 10.11.14 23:28
Odgovori   +    19
Tole je žal šele začetek, če se ne bo tečnarilo. Nekaj je šlo narobe pri normativih, če so ti previsoko postavljeni, potem se bo gradilo protihrupno zidovje povsod. Ekstremen primer tega je Poljska:

i.imgur.com/kywBSYC.jpg

i2.fmix.pl/fmi1470/c...635446af3d
anon-342977 sporočil: 48
[#2472318] 11.11.14 06:19
Odgovori   +    22
čas vnosa: 10.11.14 22:56
Zakaj gradijo ograde tam, kjer ni hiš? A si ti šele včeraj z lune padla, da ti ni jasno?
anon-159528 sporočil: 4.450
[#2472354] 11.11.14 07:03
Odgovori   +    36
"Najboljše" pri vsem skupaj je, da so menda(?) protihrupne ograje tako blizu AC, da jih bo treba ob morebitni širitvi vozišča (Brezovica) premikati...
anon-256028 sporočil: 807
[#2472355] 11.11.14 07:06
Odgovori   +    36
Zadnja sprememba: anon-256028 11.11.2014 07:19
Danes tam zaselkov še ni, bodo pa čez kakšnih 222 let.Pa naj kdo reče, da DARS nima vizije...
p.s.: Na odsekih, kjer je protihrupna ograja na obeh straneh AC, bodo čez naredili streho.Prvi projekti so že v pripravi, izvajalci so že znani...
anon-256028 sporočil: 807
[#2472356] 11.11.14 07:09
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-256028 11.11.2014 07:14
To sporočilo je izbrisal avtor (11.11.2014 07:16)
0126Bacis sporočil: 3.030
[#2472363] 11.11.14 07:41
Odgovori   +    4
Potočnik bo "Resource manager":

unep.org/newscentre/...11059&l=en

The Panel's goal is to steer us away from over-consumption, waste and ecological harm to a more prosperous and sustainable future. - See more at: unep.org/newscentre/...Eo6t2.dpuf

Ograje so le del "Sustainable future"....
7175S sporočil: 2.561
[#2472370] 11.11.14 08:07
Odgovori   +    65
Zadnja sprememba: 7175S 11.11.2014 08:10
Ko se nam dobesedno pred očmi razpadajo regionalne in magistralne ceste, ko vsi mostovi in nasipi in oporni zidovi na teh cestah dobesedno prhnijo (gnijejo) zaradi starosti in nevzdržavanja, nas visoko izobraženi idioti, ki so se izšolali na slovenskih samozapravljalnih fakultetah prepričujejo, da je postavljanje dragih in za vožnjo motečih protihrupnih ograj v skladu z direktivami EU, in da bo te protihrupne ograje tako ali tako financirala EU. Lažejo nam kot pes teče, saj jim taki projekti po eni strani omogočajo, da še naprej kradejo investicijski denar, zraven pa bodo dosegli še en stranski efekt, ki je povsem v skladu z murgelsko paradigmo, tujcem bodo preprečili pogled na naravne lepote Slovenije, ker želijo, da se čim več tujcev čim hitreje "spelje" iz Slovenije, da ne bodo zaznali in opazili komunističnega enoumja, ki se kot kuga ponovno širi po naši lepi deželi.
anon-332445 sporočil: 4
[#2472375] 11.11.14 08:17
Odgovori   +    45
čas vnosa: 11.11.14 08:11
Zanima me tudi zakaj so za omenjeni krak LJ-Vrhnika utrjevali temelje za to ograjo kot da gradijo novo pristajalno stezo na Brniku. Sprašujem se tudi zakaj so to ograjo postavili tako, da bo čez 5 let, ko bo med LJ in Vrhinko potreben še en pas, samo prestavitev ograje stala naslednjih 20 mio EUR...aja ker se je najbrž na darsu spet nekdo pošteno omastil in se bo v prihodnosti še enkrat... Zrelo za novo kazensko ovadbo če mene prašate!
anon-125340 sporočil: 34
[#2472381] 11.11.14 08:39
Odgovori   +    33
Živim v Ljubljani, tik ob avtocesti. Postavljena pa le nizka protihrupna ograja, tako da se vidi in sliši vsak malo višji kombi, ki se pelje mimo. Ko vidim te 5-metrske protihrupne ograje na štajerski avtocesti, ki pred hrupom ščitijo polja in travnike, mi grejo vse kocine pokonci ...
anon-149767 sporočil: 194
[#2472384] 11.11.14 08:44
Odgovori   +    11
Me nihče ne prepriča, da je normalno, da se nekaj km ograj postavlja pol leta.
anon-170100 sporočil: 826
[#2472388] 11.11.14 09:03 · odgovor na: anon-149767 (#2472384)
Odgovori   +    14
[andro37]
Me nihče ne prepriča, da je normalno, da se nekaj km ograj postavlja pol leta.
Nam, ki že od nekdaj živimo v Sloveniji se to zdi peklenska brzina.
anon-149637 sporočil: 3.223
[#2472391] 11.11.14 09:14 · odgovor na: 7175S (#2472370)
Odgovori   +    0
To sporočilo je izbrisal avtor (11.11.2014 09:17)
anon-149637 sporočil: 3.223
[#2472393] 11.11.14 09:17 · odgovor na: 7175S (#2472370)
Odgovori   +    5
[7175S]
Ko se nam dobesedno pred očmi razpadajo regionalne in magistralne ceste, ko vsi mostovi in nasipi in oporni zidovi na teh cestah dobesedno prhnijo (gnijejo) zaradi starosti in nevzdržavanja, nas visoko izobraženi idioti, ki so se izšolali na slovenskih samozapravljalnih fakultetah prepričujejo, da je postavljanje dragih in za vožnjo motečih protihrupnih ograj v skladu z direktivami EU, in da bo te protihrupne ograje tako ali tako financirala EU. Lažejo nam kot pes teče, saj jim taki projekti po eni strani omogočajo, da še naprej kradejo investicijski denar, zraven pa bodo dosegli še en stranski efekt, ki je povsem v skladu z murgelsko paradigmo, tujcem bodo preprečili pogled na naravne lepote Slovenije, ker želijo, da se čim več tujcev čim hitreje "spelje" iz Slovenije, da ne bodo zaznali in opazili komunističnega enoumja, ki se kot kuga ponovno širi po naši lepi deželi.

Za fizikalne zakonitosti gre,pravijo na Darsu...
spyker101 sporočil: 51
[#2472400] 11.11.14 09:35 · odgovor na: anon-126255 (#2472302)
Odgovori   +    6
Karaya,
ograje v Celju izgledajo žal ravno tako visoke, kot na Poljskem, s tem da so še bistveno grše - sive, betonske!
crt sporočil: 27.196
[#2472401] 11.11.14 09:36 · odgovor na: spyker101 (#2472400)
Odgovori   +    2
[spyker101]
Karaya,
ograje v Celju izgledajo žal ravno tako visoke, kot na Poljskem, s tem da so še bistveno grše - sive, betonske!
kako pa to zgleda s stalisca prometne varnosti?

razlika med tem, da odletis na travnik ali v ograjo?
anon-342977 sporočil: 48
[#2472404] 11.11.14 09:37 · odgovor na: anon-159528 (#2472354)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 11.11.14 08:40
[FIN-329573]
"Najboljše" pri vsem skupaj je, da so menda(?) protihrupne ograje tako blizu AC, da jih bo treba ob morebitni širitvi vozišča (Brezovica) premikati...
na žalost od daleč ne delujejo. Zvočni val je potrebno razbiti in preusmeriri čim bližje viru.
anon-310206 sporočil: 370
[#2472405] 11.11.14 09:37 · odgovor na: anon-342977 (#2472318)
Odgovori   +    12
zakaj toliko protihrupnih ograj ob AC? Tudi tam kjer ni hiš! Bolje se je vprašati : Kateri loby je pridobil sredstva EU'? Kdo vodi investcijo? Kdo bo imel koristi na stavbenih zemljiščih, ki so zavarovana pred hrupom (npr. pas med cesto pri Brezovici in Logu)? Kdo ima koristi od postavljanja mega oglaševalnih panojev ob SLO avtocestah, da kazijo pogled na deželo? Kdo jih odobrava? (Ministrstvo?Občine?)
krimsport sporočil: 273
[#2472413] 11.11.14 09:49
Odgovori   +    1
Tu je le treba povedati, da je dnevna frekvenca vozil na cesti Ljubljana Vrhnika 60.000 vozil, da je hrup res močan še več sto metrov od ceste še posebej na dvignjenih lokacijah in da to močno znižuje kvaliteto bivanja. Alternativa je seveda zmanjšanje frekvence prometa (uvedba dnevnih cestnin ali bistvena podražitev vinjet, prevoz blaga po tirih...) in znižanje hitrosti na 100 km/h, s čemer bi se nivo hrupa bistveno znižal, sicer pa močno podpiram izgradnjo učinkovitih protihrupnih zaščit, pa čeprav niso poceni.
klemenstp sporočil: 2.568
[#2472428] 11.11.14 10:12
Odgovori   +    3
Kolega je kupil hišo na Uncu in letos so tam postavili protihrupno ograjo. Pravi da cca 100m prekratko, saj še vedno hrup vozil prihaja do hiš.
anon-272577 sporočil: 1.095
[#2472449] 11.11.14 11:32
Odgovori   +    0
To je zato, da eden lahko krepko zasluži!!!
A ni bilo včasih nedovoljeno, da dela državno podjetje na projektu, ki je financiran iz države??
anon-16011 sporočil: 1.500
[#2472451] 11.11.14 11:42
Odgovori   +    0
glavno da se troši denar, več kot ga bo uspel porabiti, več bo kan'lo po stran',
naslednje leto bo DARS menda pričel graditi protihrupne ograje ''na zalogo ''
torej tudi tam kjer bo v prihodnosti potekala nekakšna tretja razvojna os...
čez 100 let za luno press...
anon-5911 sporočil: 13
[#2472453] 11.11.14 11:46 · odgovor na: 7175S (#2472370)
Odgovori   +    5
[7175S]
Ko se nam dobesedno pred očmi razpadajo regionalne in magistralne ceste, ko vsi mostovi in nasipi in oporni zidovi na teh cestah dobesedno prhnijo (gnijejo) zaradi starosti in nevzdržavanja, nas visoko izobraženi idioti, ki so se izšolali na slovenskih samozapravljalnih fakultetah prepričujejo, da je postavljanje dragih in za vožnjo motečih protihrupnih ograj v skladu z direktivami EU, in da bo te protihrupne ograje tako ali tako financirala EU. Lažejo nam kot pes teče, saj jim taki projekti po eni strani omogočajo, da še naprej kradejo investicijski denar, zraven pa bodo dosegli še en stranski efekt, ki je povsem v skladu z murgelsko paradigmo, tujcem bodo preprečili pogled na naravne lepote Slovenije, ker želijo, da se čim več tujcev čim hitreje "spelje" iz Slovenije, da ne bodo zaznali in opazili komunističnega enoumja, ki se kot kuga ponovno širi po naši lepi deželi.
Žal ne gre za komunistično, ampak slovensko enoumje!
anon-159528 sporočil: 4.450
[#2472456] 11.11.14 11:53 · odgovor na: anon-342977 (#2472404)
Odgovori   +    7
[yeszt]
> [FIN-329573]
> "Najboljše" pri vsem skupaj je, da so menda(?) protihrupne ograje tako blizu AC, da jih bo treba ob morebitni širitvi vozišča (Brezovica) premikati...

na žalost od daleč ne delujejo. Zvočni val je potrebno razbiti in preusmeriri čim bližje viru.
Torej v primeru šestpasovnice protihrupna zaščita ne deluje?
FIN-234941 sporočil: 64
[#2472472] 11.11.14 12:34 · odgovor na: anon-170100 (#2472388)
Odgovori   +    3
[FIN-259198]
> [andro37]
> Me nihče ne prepriča, da je normalno, da se nekaj km ograj postavlja pol leta.

Nam, ki že od nekdaj živimo v Sloveniji se to zdi peklenska brzina.
Meni se zdi normalno, da tako dolgo traja. Ne vem le, če je nujna tako masivna konstrukcija. Laiku izgleda hudo prehuda, ta protizvočna ograja. Armatura ene 70-100cm premera dolga (globoka) vsaj 5-7m, ogromni geološki vrtalni stroji... Morda bi NATO lahko kaj prispeval... Ta ograja bi zadržala tudi T-84.
bc123a sporočil: 48.253
[#2472473] 11.11.14 12:35 · odgovor na: anon-126255 (#2472302)
Odgovori   +    0
[Karaya]
Tole je žal šele začetek, če se ne bo tečnarilo. Nekaj je šlo narobe pri normativih, če so ti previsoko postavljeni, potem se bo gradilo protihrupno zidovje povsod. Ekstremen primer tega je Poljska:

i.imgur.com/kywBSYC.jpg

i2.fmix.pl/fmi1470/c...635446af3d
Kako, pa saj vemo da se kaj taksnega lahko zgodi samo v sloveniji....
bc123a sporočil: 48.253
[#2472474] 11.11.14 12:38 · odgovor na: crt (#2472401)
Odgovori   +    0
[crt]
> [spyker101]
> Karaya,
> ograje v Celju izgledajo žal ravno tako visoke, kot na Poljskem, s tem da so še bistveno grše - sive, betonske!

kako pa to zgleda s stalisca prometne varnosti?

razlika med tem, da odletis na travnik ali v ograjo?
Odvisno kako trdni so nosilci.

Ce so mehki, je to odlicen nacin za pocasno razprsitev (dissipation) kineticne energije, ko z avtom meckas 100 m protihrupne ograje. Ce so pa trdi (in ti motorni prostor prerezejo na pol, ce jih zapnes) pa je verjetno precej varneje pristati na travniku...
bc123a sporočil: 48.253
[#2472475] 11.11.14 12:39 · odgovor na: klemenstp (#2472428)
Odgovori   +    7
[klemenstp]
Kolega je kupil hišo na Uncu in letos so tam postavili protihrupno ograjo. Pravi da cca 100m prekratko, saj še vedno hrup vozil prihaja do hiš.
ja hudica, ko je kupoval hiso ni vedel da gre avtocesta mimo?
crt sporočil: 27.196
[#2472477] 11.11.14 12:41 · odgovor na: bc123a (#2472474)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [crt]
> > [spyker101]
> > Karaya,
> > ograje v Celju izgledajo žal ravno tako visoke, kot na Poljskem, s tem da so še bistveno grše - sive, betonske!
>
> kako pa to zgleda s stalisca prometne varnosti?
> razlika med tem, da odletis na travnik ali v ograjo?

Odvisno kako trdni so nosilci.
Ce so mehki, je to odlicen nacin za pocasno razprsitev (dissipation) kineticne energije, ko z avtom meckas 100 m protihrupne ograje. Ce so pa trdi (in ti motorni prostor prerezejo na pol, ce jih zapnes) pa je verjetno precej varneje pristati na travniku...
ker ne vozim avta, razmisljam tudi v vlogi sovoznika/potnika predvsem kolesarsko, kar prakticno pomeni "ce gre kdo vame, a mu lahko spizdim". v tem duhu se cisto psiholosko ne pocutim ravno dobro, ko odprto avtocesto spremenijo v cev. kaksni so nosilci, pa ne vem.
bc123a sporočil: 48.253
[#2472479] 11.11.14 12:43 · odgovor na: crt (#2472477)
Odgovori   +    0
[crt]
ker ne vozim avta, razmisljam tudi v vlogi sovoznika/potnika predvsem kolesarsko, kar prakticno pomeni "ce gre kdo vame, a mu lahko spizdim". v tem duhu se cisto psiholosko ne pocutim ravno dobro, ko odprto avtocesto spremenijo v cev. kaksni so nosilci, pa ne vem.
Ce bodo se regionalne ceste obdali s temi tuneli, potem je z bicikliranjem po njih konec ker je to po moje smrtno nevarno za kolesarje.

Sicer pa je poljska res nor ekstrem:

www.youtube.com/watc...phtfYA6rGQ

Dars ima se veliko maneverskega prostora tule... idej za 10 let pumpanja denarja iz EU.

Strani: 1 2