Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Američan, Japonec in Nemec najbližje doslej

Strani: 1

anon-284823 sporočil: 2.300
[#2468436] 29.10.14 00:11
Odgovori   +    1
čas vnosa: 28.10.14 21:37
Hja,bo že reskopičijo pa se tudi težave,ki jih vse bolj izenačujejo ,enim kvsliteta stagnira,drugim rase tretjim pastoji.Ampak vsi se vse bolj ubadajo z miljonskimi vpoklici.
alfa55 sporočil: 2.730
[#2468461] 29.10.14 07:11 · odgovor na: anon-284823 (#2468436)
Odgovori   +    1
[ctx]
Hja,bo že reskopičijo pa se tudi težave,ki jih vse bolj izenačujejo ,enim kvsliteta stagnira,drugim rase tretjim pastoji.Ampak vsi se vse bolj ubadajo z miljonskimi vpoklici.
Najbrž se vsi bojijo "prekletstva" prvega mesta, ki je v preteklosti doslej še vsem prvakom takoj zatem prineslo velike težave in milijardne vpoklice.

Ne vem ali so ti vpoklici vzrok ali posledica hlastanja po prevem mestu.
alek14 sporočil: 10.613
[#2468477] 29.10.14 08:35 · odgovor na: alfa55 (#2468461)
Odgovori   +    1
[alfa55]
> [ctx]
> Hja,bo že reskopičijo pa se tudi težave,ki jih vse bolj izenačujejo ,enim kvsliteta stagnira,drugim rase tretjim pastoji.Ampak vsi se vse bolj ubadajo z miljonskimi vpoklici.

Najbrž se vsi bojijo "prekletstva" prvega mesta, ki je v preteklosti doslej še vsem prvakom takoj zatem prineslo velike težave in milijardne vpoklice.

Ne vem ali so ti vpoklici vzrok ali posledica hlastanja po prevem mestu.
Odpoklici so posledica "sinergij velikosti". Z vidika zanesljivosti novega izdelka je nemogoče predvideti vse možne načine odpovedi in predvidljive nepravilne uporabe s strani uporabnikov. Razlika seveda nastane, ko imate nek sestavni del avta vgrajen na 100.000 vozil ali pa na 100.000.000 vozil. V drugem primeru si obetate prihranke zaradi obsega, a grozi pošasten odpoklic, če je kaj narobe.
Po drugi strani pa gre še za fenomen finančnika za volanom podjetja. Ti skušajo znižati ceno delovne sile. Težava je pri zagotavljanju kakovosti izdelka z nekakovostnimi (mladimi začetniki) inženirji za planiranje kakovosti. :)

Strani: 1