Strani: 1

anon-220534 sporočil: 695
[#2445955] 18.08.14 11:03
Odgovori   +    3
Tudi BMW ni več tisto kar je bil nekoč!
bigl sporočil: 18.363
[#2445961] 18.08.14 11:13
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: bigl 18.08.2014 11:15
Samo toliko, da me čudi, da BMW Group Slovenija ni odreagiral na članek Miloša Milača v Financah, ko je s prispevkom predstavil in s tem tudi reklamiral ta motor. Zato kompliment reviji motosi/58. In sedaj tudi za tole objavo. Vsaka stvar ima svoje pluse in minuse, ki so toliko pomembnejši, ker gre v tem primeru za varnost v prometu, ne le motoristov ampak tudi ostalih udeležencev. Lep dan.
anon-8865 sporočil: 3.125
[#2445970] 18.08.14 11:46
Odgovori   +    4
Miloš, "mega" pomeni 1.000.000. Ne 8.000. Samo v info. Mega vpoklice ima Toyota v ZDA..
milos9 sporočil: 1.046
[#2445976] 18.08.14 11:52 · odgovor na: anon-8865 (#2445970)
Odgovori   +    3
Razumem kaj misliš, a vseeno:

Osem tisoč motociklov, v tem primeru je bilo to prek 80 % vseh izdelanih RT letnika 2014, in 20 mio stroškov pomeni mega razsežnosti pri motociklih, ki dosegajo precej manjše prodajne številke kot avtomobili.

Tu je še trimesečno reševanje težave in to sredi moto sezone.

Lp, Miloš
spiderman sporočil: 1.741
[#2445984] 18.08.14 11:59 · odgovor na: milos9 (#2445976)
Odgovori   +    10
Kakor sem prebral je BMW "prizadetim" ponudil tudi 100% vračilo kupnine, če bi se kdo odločil za tako možnost.

Napake se lahko zgodijo vsakemu (OK, enim večkrat drugim manjkrat) je pa razlika med dobrimi in slabimi firmami v reševanju težave.
Za način, kako se je tega primera lotil BMW, si po moje zasluži čisto 10.
anon-275124 sporočil: 119
[#2446046] 18.08.14 14:46 · odgovor na: anon-220534 (#2445955)
Odgovori   +    0
To sporočilo je izbrisal avtor (18.08.2014 14:46)

Strani: 1