Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Nekdaj tresoči in smrdljivi, danes hitri in tihi

Strani: 1

anon-56624 sporočil: 21
[#2417469] 27.06.14 09:28
Odgovori   +    2
75% je TEORETIČNA učinkovitost. Motor bi moral biti narejen iz idealnih materialov (brez trenja, brez temperaturnih deformacij), nobenega upora pri vbrizgu/izpuhu, hladilni sistem bi moral biti neverjetno učinkovit ipd... Skratka, tega ne bomo videli ...

Najbolj učinkovit dizelski motor MAN S80ME-C7 ima 54,4% učinkovitost.
0709FRASX sporočil: 155
[#2418003] 27.06.14 20:59
Odgovori   +    1
Dizel je sicer varčnejši, toda bolj umazan. Ne le NOx, temveč nanodelci so problem.

Kar zadeva prihodnosti, pa so dizli prišli precej blizu meja možnega in so to danes komplicirani in veliko bolj občutljivi motorji od tistih v osemdesetih. Na drugi strani pa imajo bencinski motorji še veliko 'zraka' za razvoj. Ta se v zadnjem času kaže v downsizingu, ko npr. 1.2 motorji dosegajo zmogljivosti 2.0 motorjev in drugih smereh razvoja kot je mazdin skyactive. Zato bodo dizli tudi pri porabi vse bolj zgubljali svojo konkurenčno prednost proti sodobnim bencinskim motorjem.

Ergo: moj naslednji avto bo bencinar. Ne verjamem v dizelsko prihodnost. Pravzaprav v njo nihče ne verjame, razen Evrope. Povsod drugje po svetu imajo močno prevlado Bencinarji.
anon-255637 sporočil: 1.284
[#2418172] 28.06.14 11:44 · odgovor na: 0709FRASX (#2418003)
Odgovori   +    0
Se strinjam.
Dokler je imel bencinar vergasser in Verteiler je bil nesiguren.
Danes z elektronsko kontrolo vbrizga in vziga je po nacinu podoben diesel ima pa veliko prednost pri vrtljajih,srednja batna hitrost bencinarja je lahko tudi do enkrat visja,skoraj 25m/s ,kar daje zelo visoko litrsko moc (HP/L).
gensi sporočil: 459
[#2418435] 29.06.14 11:16 · odgovor na: anon-255637 (#2418172)
Odgovori   +    0
[sanator]
Se strinjam.
Dokler je imel bencinar vergasser in Verteiler je bil nesiguren.
Danes z elektronsko kontrolo vbrizga in vziga je po nacinu podoben diesel ima pa veliko prednost pri vrtljajih,srednja batna hitrost bencinarja je lahko tudi do enkrat visja,skoraj 25m/s ,kar daje zelo visoko litrsko moc (HP/L).
Višji vrtlaji in višje temperature pomenijo slabši izkoristek - višjo porabo.

Strani: 1