Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek 177 let električnih avtomobilov

Strani: 1

anon-293951 sporočil: 1.660
[#2411009] 18.06.14 10:17
Odgovori   +    2
čas vnosa: 18.06.14 09:09
elektrika je zakon
anon-12560 sporočil: 3.563
[#2411013] 18.06.14 10:21
Odgovori   +    6
Zelo kvalitetna zgodovina električnega avtomobila v letnicah, imenih in fotkah. Morda bi bilo še dobro, da bi avtor razkril vir pisanja - ker tega človek ni doživel, po arhivih tudi ni brskal desetletje, ampak je pač dobil nek tuj članek ali povzetek povzetka.
anon-35375 sporočil: 68
[#2411032] 18.06.14 10:47
Odgovori   +    5
Zoe brez odštetih subvencij na zahodnih trgih stane 20 tisoč evrov, primerljivo zmogljiv renault clio 0,9 TCE pa 11 tisočakov, razlika je torej manj kot polovica.
In obvezen najem baterije več kot 50€ na mesec, kar ceno postavlja v povsem drugačno luč in kar je hkrati tudi razlog za dosti slabšo prodajo od bratranca Leafa, katerega cena je merodajna za navedeno primerjavo.

Površno, površno :(
gogi1 sporočil: 5.314
[#2411052] 18.06.14 11:15
Odgovori   +    10
Zadnja pomlad brezogljičnih
1. Električni avtomobili so brezogljični? Lahko ja, vse dokler se novinar ne seznani, kako se širom sveta in pri nas pridobiva elektrika.

Coal in Electricity Generation

South Africa 93% Poland 87% PR China 79%
Australia 78% Kazakhstan 75% India 68%
Israel 58% Czech Rep 51% Morocco 51%
Greece 54% USA 45% Germany 41%
anon-167896 sporočil: 18
[#2411055] 18.06.14 11:16 · odgovor na: anon-35375 (#2411032)
Odgovori   +    3
Tako je. Mesečna najemnina baterije je razlog slabe prodaje. Sem slišal, da je najemnina dobrih 70 EUR na mesec. Kar je precej, recimo en tank goriva. Pa enega ali dva dodatna še porabiš na mesec, več pa ne in se računica ne izide.

Itak pa je tako ceno Renault nastavil namensko, da ne proda preveč električnih vozil, ker imajo z njimi premalo prihodkov od poprodajnih storitev.

lp
gogi1 sporočil: 5.314
[#2411109] 18.06.14 12:34 · odgovor na: (#2411064)
Odgovori   +    5
[gsavli]
> [gogi1]
> >Zadnja pomlad brezogljičnih
>
> 1. Električni avtomobili so brezogljični? Lahko ja, vse dokler se novinar ne seznani, kako se širom sveta in pri nas pridobiva elektrika.
>
> Coal in Electricity Generation
>
> South Africa 93% Poland 87% PR China 79%
> Australia 78% Kazakhstan 75% India 68%
> Israel 58% Czech Rep 51% Morocco 51%
> Greece 54% USA 45% Germany 41%

že, samo električne avte, kamione in letala se bo, ko bodo ti popolnoma zamenjali one na bencin, polnilo iz sončnih celic in vetrnih elektrarn. you don't know shit.
Jaz mislim, da bo najboljša kombinacija obeh in to kar na avtu.

Sončne celice na avtu zberejo elektriko za zagon avta. Ko avto spelje, se začne vrtet vetrnica na avtu, ki je ob prostem času lahko elektrarna in vrača energijo v baterijo. Sčasoma se baterija napolni in se lahko sončne celice in vetrnica tudi malo izklopijo in odpočijejo, saj bodo to že časi, ko bodo sindikati tudi strojem priborili pravico do osemurnega delavnika.
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2411256] 18.06.14 15:03 · odgovor na: gogi1 (#2411109)
Odgovori   +    5
[gogi1]
Sončne celice na avtu zberejo elektriko za zagon avta. Ko avto spelje, se začne vrtet vetrnica na avtu, ki je ob prostem času lahko elektrarna in vrača energijo v baterijo.
hehe, dobra. Edino mogoče bi moral to malo bolj vidno označiti za sarkazem, ker mnogi elektro-verniki bi utegnili temule celo verjeti.
gogi1 sporočil: 5.314
[#2411305] 18.06.14 15:31 · odgovor na: anon-20668 (#2411256)
Odgovori   +    5
[matjazfinance]
> [gogi1]
> Sončne celice na avtu zberejo elektriko za zagon avta. Ko avto spelje, se začne vrtet vetrnica na avtu, ki je ob prostem času lahko elektrarna in vrača energijo v baterijo.

hehe, dobra. Edino mogoče bi moral to malo bolj vidno označiti za sarkazem, ker mnogi elektro-verniki bi utegnili temule celo verjeti.
Ja, morda kdo, ki piše, da so današnji elektro avti brezogljični.
GV-3786 sporočil: 234
[#2448146] 23.08.14 20:16
Odgovori   +    0
Primerjava cene med Clio in Zoe brez baterije je brezveze!!
Primerjaj raje z Golf-a z e-Golf-om!! Enaka smogljivost in oprema Golfa nabije ceno na +23.000 EUR(pospeški za ta hud 1,4TSi+navi,hihline oprema,DSG...) e-golf pa je 34.900 z vso to opremo!! Torej je razlika pod 2! Potem pa še subvencijo odšteješ in evo razliko 7 čukov!!! VW je napovedal da drugo leto ceno e-golfa še nekoliko zniža ker to počne tudi Nissan z Leafom!!
GV-3786 sporočil: 234
[#2448147] 23.08.14 20:24 · odgovor na: gogi1 (#2411052)
Odgovori   +    0
V Slo je dolgoletno povprečje pribljižno 1/3 elektrike iz Teš, 1/3 iz NEK in 1/3 iz vode! Letos je toliko vode, da šopajo čez 45% hidro energije že celo leto ne samo v spomladanskem času kot je to običajno! Skeptiki pa se lahko prepričajo z izračuni, da je bolj ekološko kuriti pod nadzorom fosilno gorivo v velikih kotlih z visokim izkoristkom in vrhunsko čitilno napravo, kot pa imeti v vsakem avtu katalizator in majhen izkoristek v motorju. Ali kdo ve koliko energije se porabi, da naredijo liter bencina ali nafte na vaši najbližji pumpi?? Ekvivalent 4 litom bencina! Torej iz 5 litrov nafte v vrtini vi natočite 1 liter v tank! Ekologi brez mej ne me basat z premogom in elektriko!!!
GV-3786 sporočil: 234
[#2448151] 23.08.14 20:40 · odgovor na: anon-167896 (#2411055)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: GV-3786 23.08.2014 20:41
Reanult je močno stavil na električno prihodnost in predstavil kar paleto vozil ter naredil celo Zoe kot popolnoma električno dizajnirano vozilo! Vendar ga je pobiksal na dveh koncih! Prvi je najem baterije, ki ni poceni! Drugič pa so ceno nefuncionalnega vozila (brez baterije) nažgali na dvakratnik primerljivega modela! Najem baterije tudi omejuje prodajo rabljenih vozil preko meje. Ne razumem logike kako lahko proizvajalec vozila za avto brez baterije zaračuna več kot za vso to zmešnjavo valjev, batov, ojnic, tesnil, svečk, šob, pump, filtrov, olja, hladilnikov, turbin, EGRjev, kolektorjev, izpuha, katalizatorja,....(vse to delajo v vsaj 100 fabrkah po celem svetu) več kot za elektromotor sestavljen iz nekaj kosov!! Proizvodna cena EV brez baterije mora biti vsaj 20% nižja od enakega bencinskega avtomobila.
Vinci sporočil: 5.933
[#2448168] 23.08.14 22:14 · odgovor na: GV-3786 (#2448151)
Odgovori   +    0
Malo takšnih avtov naredijo, stroški proizvodnje in razvoja pa so tudi zaenkrat višji kot pri tradicionalnih avtih, zato ne morejo doseči tako nizke cene na proizvodno enoto kot pri avtih, ki se proizvajajo v bistveno večjih serijah.

Strani: 1