Strani: 1

anon-166232 sporočil: 3.600
[#2408693] 13.06.14 08:00
Odgovori   +    7
V prihod samovozečih avtov verjame tudi inštruktor varne vožnje in nekdanji voznik relija Brane Küzmič, a se ga ne veseli. »Kaj je lepšega, ko imaš v rokah volan, sam prestavljaš, vodiš avto skozi ovinke... potem tega ne bo več, če nam še to vzamejo, kaj nam ostane,« je nejevoljen Küzmič
Marsikaj. Ker to, da moraš biti nenehno skoncentriran, če želim priti od A do B, paziti na vse udeležence, imeti vso odgovornost in zanjo tudi dejansko prevzeti posledice, pač ni nekaj, česar bi se človek veselil.

Moj mladostni kolega je v avtomobilski nesreči ubil sebe in drugega udeleženca, ter dva težko poškodoval, znanec je ubil tri sopotnike, sam preživel, a ni več isti, zaposlenega je avtomobilist zbil na prehodu za pešce, v prometnih zamaških na ali iz poti v službo vozniki izgubljajo živce...

Večina vožnje je ali čisti dolgčas ali stres. Zato je razlaga Küzmiča, da se avtonomije vožnje ne veseli, bedasto razmišljanje. Kot da bi pilot potniškega letala pri letu čez Atlantik raje držal krmilo v roki in buljil 6 ur v temo skozi okno, kot pa prepustil upravljanje avtomatskemu piloti. Veš da.
anon-50337 sporočil: 212
[#2408707] 13.06.14 08:23
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: anon-50337 13.06.2014 08:25
Precej beden članek. Spremembe bodo bistveno večje kot jih predstavljajo:

1. Samovozeča vozila bodo storitev, ne produkt. To ne bo avto, ki si ga kupiš za lastno uporabo, pač pa nova, poceni in zaneslljiva taxi služba.
2. Rapidno zmanjšanje števila zaposlenih v transportu.
3. Bistveno zmanjšanje števila proizvedenih vozil, cca za 3-10x. Danes povprečen avto vozi 0.5h na dan, samovozeči bodo vozili non-stop. Kolaps avtomobilske industrije torej.
4. Manj vozečih avtomobilov bo pomenilo manj potrebne cestne infrastrukture, manj potrebnih parkirnih mest.
5. Nobenih prometnih nesreč s strani samovozečih vozil.
6. Posledično tudi ne bo potrebno zavarovanje oz bo bistveno nižje. Zavarovalnice bodo izgubile cel ta posel.
7. Big brother: absolutna kontrola nad tem kdo, kdaj in kam se vozimo.
vrac sporočil: 11.068
[#2408732] 13.06.14 08:56 · odgovor na: anon-166232 (#2408693)
Odgovori   +    5
Imaš popolnoma prav, Küzmič govori neumnosti. Če tako ra vozi, naj to željo uresničuje na poligonu ali dirkališču.

Bila bi prava fantazija, da bi kar odtipkal končni cilj in avto bi te sam pripeljal do cilja. Pa še to; tovornjaki ne bi potrebovali voznika! Samo spremljanje večjega števila vozil iz enega centra. Kakšna racionalizacija bi bila to!
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2408932] 13.06.14 13:19 · odgovor na: (#2408901)
Odgovori   +    3
[alek14]
Zakaj že imajo ljudje avto, saj je javni promet cenejši že od nekdaj?
Je in ni. Recimo karta za vlak iz LJ v Koper je pravzaprav zelo poceni (pustimo za trenutek ob strani kvaliteto in hitrost prevoza), ampak samo če se pelješ sam. Že če potujeta dva (kaj šele več), stane vlak nekajkrat več kot povprečen avto porabi goriva za isto pot. In ja, vem da z avtom so še drugi stroški kot le gorivo, ampak če že imaš doma avto imaš te stroške v vsakem primeru.
anon-26217 sporočil: 191
[#2409045] 13.06.14 17:13 · odgovor na: (#2408911)
Odgovori   +    1
[gsavli]
> [alek14]
> Zakaj že imajo ljudje avto, saj je javni promet cenejši že od nekdaj? Osebni avto pomeni osebno svobodo mobilnosti. Homo sapiensi smo vedno zavidali pticam letenje. Leteti smo se naučili a letenje ni dostopno vsem. Avto pa je naslednja najboljša stvar.
> Potem pa je tu še projekcija statusa.
> Še države kupujejo predrago orožje, da imajo: "projection of peace through superior firepower". :)
> Avto pa je "projection of speed through superior horsepower". ;-)
> To je prvinski nagon, ki je v nas in nas loči od otopelih brezvoljnih atomotonov, ki se kažejo v Googlovi projekciji utopičnega socializma mobilnosti.

gibanje, mobilnost, je evolucijsko za nas enako preživetju. in to očitno kljub temu, da smo se naučili sejati poljščine in gojiti živino na istem mestu.

kraja konja se je na divjem zahodu kaznovala kako že? in posamezna indijanska plemena v severni ameriki še vedno ohranjajo izročila, kjer konj zajema osrednje mesto.

boljša mobilnost = večja možnost preživetja
Preko interneta je Amerika oddaljena 120 ms...mislim, da je glavni trend človeštva virtualizacija, kjer vsak živi za svojimi štirimi stenami in je njegova interakcija z okoljem omejena na skype, twitter ter v prihodnosti še upravljanje s kakšnimi droni in nato matrica.
antjest sporočil: 171
[#2409086] 13.06.14 18:41 · odgovor na: (#2408908)
Odgovori   +    4
[alek14]
> [perokn]
> Precej beden članek. Spremembe bodo bistveno večje kot jih predstavljajo:
>
> 1. Samovozeča vozila bodo storitev, ne produkt. To ne bo avto, ki si ga kupiš za lastno uporabo, pač pa nova, poceni in zaneslljiva taxi služba.
> 2. Rapidno zmanjšanje števila zaposlenih v transportu.
> 3. Bistveno zmanjšanje števila proizvedenih vozil, cca za 3-10x. Danes povprečen avto vozi 0.5h na dan, samovozeči bodo vozili non-stop. Kolaps avtomobilske industrije torej.
> 4. Manj vozečih avtomobilov bo pomenilo manj potrebne cestne infrastrukture, manj potrebnih parkirnih mest.
> 5. Nobenih prometnih nesreč s strani samovozečih vozil.
> 6. Posledično tudi ne bo potrebno zavarovanje oz bo bistveno nižje. Zavarovalnice bodo izgubile cel ta posel.
> 7. Big brother: absolutna kontrola nad tem kdo, kdaj in kam se vozimo.

*****

Skratka, samovozečih avtov še zelooooooooo dolgo ne bo.
Bodo pa razni pripomočki, ki bodo prej ali slej morali prevzeti odgovornost za ravnanje na cesti (=nesreče). Npr. voznik mora ravnati posebej skrbno pri otrocih in starejših udeležencih v prometu. Bo še nekaj časa preteklo, da bodo avtomatski šoferji lahko samo iz ravnanj voznika pred sabo ugotovili: da je morda pijan, da je verjetno star, da gre za mulota in temu primerno anticipiral negovo in prilagodil svoje ravnanje.

Jest se v bistvu zelo veselim samovozečih avtov. Vsi tisti nesposobneži (vedno večje število motorično nesposobnih na cesti), ki so z milostjo božjo in vztrajnostjo prišli do izpita in sedaj delajo kolone in vse ostale kozlarije po cesti, bodo sedaj bolj normalni in predvidljivi. To pa bo omogočilo ostalim, da bodo lahko ponovno uživali v vožnji kot smo včasih ko je bil vozniški izpit še privilegij za tiste, ki so dovolj sposobni, da ga imajo.
Me prav zanima koliko kandidatov bi danes opravilo izpit iz motoroznanstva ?!
anon-327067 sporočil: 115
[#2409100] 13.06.14 19:17 · odgovor na: anon-50337 (#2408707)
Odgovori   +    4
čas vnosa: 13.06.14 12:27
7. Big brother: absolutna kontrola nad tem kdo, kdaj in kam se vozimo.
Kot da tega ni že sedaj. Imaš mobi pri sebi, ko se voziš?
jeanmark sporočil: 2.903
[#2409125] 13.06.14 20:04
Odgovori   +    0
Dve leti nazaj sem pisal o tem :-))

imedi.si/blog/jeanma...ogle-avto/
jeanmark sporočil: 2.903
[#2409127] 13.06.14 20:06 · odgovor na: anon-50337 (#2408707)
Odgovori   +    2
[perokn]
Precej beden članek. Spremembe bodo bistveno večje kot jih predstavljajo:

1. Samovozeča vozila bodo storitev, ne produkt. To ne bo avto, ki si ga kupiš za lastno uporabo, pač pa nova, poceni in zaneslljiva taxi služba.
2. Rapidno zmanjšanje števila zaposlenih v transportu.
3. Bistveno zmanjšanje števila proizvedenih vozil, cca za 3-10x. Danes povprečen avto vozi 0.5h na dan, samovozeči bodo vozili non-stop. Kolaps avtomobilske industrije torej.
4. Manj vozečih avtomobilov bo pomenilo manj potrebne cestne infrastrukture, manj potrebnih parkirnih mest.
5. Nobenih prometnih nesreč s strani samovozečih vozil.
6. Posledično tudi ne bo potrebno zavarovanje oz bo bistveno nižje. Zavarovalnice bodo izgubile cel ta posel.
7. Big brother: absolutna kontrola nad tem kdo, kdaj in kam se vozimo.
Se strinjam. Že dve leti. imedi.si/blog/jeanma...ogle-avto/
anon-237417 sporočil: 2.617
[#2409245] 14.06.14 10:19
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-237417 14.06.2014 10:20
Eni že danes mislijo, da je ta tehnologija serijsko vgrajena v VW golf.
anon-238000 sporočil: 464
[#2587366] 17.03.16 08:39
Odgovori   +    0
Razmišljanje Braneta Küzmiča je popolnoma trapasto. Zakaj??? Če bi bili samovozeči avtomobili že sedaj na tržišču in v prometu, sem prepričan, da nesreč, ki so pred kratkim terjale ne vem koliko nedolžnih smrtnih žrtev ne bi bilo. Voženj v napačno smer po avtocesti 1000% ne bi bilo. Naj ne nakladajo. Poznam kar nekaj ljudi, ki ne smejo delati izpita, ali pa ga nočejo, medtem ko samovozeči avto bi pa takoj imeli. Potem pa še te zakoni.

Strani: 1