Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Kaj je obujena proizvodnja `fička` prinesla Srbom

Teme v drugih forumih o teh vsebini:   Avto (9)

Strani: 1 2

anon-237417 sporočil: 2.617
[#2258774] 01.11.13 13:27
Odgovori   +    57
Nekaj takega je hotel MAN realizirati sredi 90-ih v Mariboru z TAM-mom. Vprašanja za 1€. Kdo je bil takrat gospodarski minister ? Kdo je bil takrat predsednik vlade ? Kdo je bil takrat mariborski župan ? Kdo je bil takrat predsednik države ? In danes je MB najbolj cvetoče mesto v SRS.
anon-11907 sporočil: 4.590
[#2258780] 01.11.13 13:44 · odgovor na: (#2258775)
Odgovori   +    18
Komu se pa raje pustiš nategovati? :)
anon-51859 sporočil: 72
[#2258781] 01.11.13 13:45 · odgovor na: anon-237417 (#2258774)
Odgovori   +    37
Zadnja sprememba: anon-51859 01.11.2013 13:48
V enem € je relativno malo provizij. To je odgovor za 1 €. Takšna tovarna bi pomenila tudi močno decentralizacijo Slovenije. Tudi to je bil faktor.
anon-1034 sporočil: 340
[#2258798] 01.11.13 14:36
Odgovori   +    3
Simpatična reklama :)
13121 sporočil: 933
[#2258802] 01.11.13 14:51 · odgovor na: anon-1034 (#2258798)
Odgovori   +    1
res super ni dolgočasna kot pre r....u
anon-96087 sporočil: 286
[#2258804] 01.11.13 14:55
Odgovori   +    39
Samo glede naslova: "...proizvodnja `fička` ..."
Tudi pri Financah ste očitno nasedli avtomobilsko nepismenim novinarjem, ali pa ste del njih.
Fiat 500 nikoli ni bil 'fičo', tako po obliki, motorju in zasnovi je bil 500 popolnoma drug avto. Skupna je bila le znamka Fiat. In tako rekoč niti en rezervni del ni odgovarjal obema, Fiatu 500 in Fiatu(Zastavi)600, kasneje 750 in na koncu 850.
Sedaj čakam samo še, da bo kakšen od pametnjakovičev poimenoval Golfa v 'hrošča'

Tako da je ignorantsko poimenovanje Fiata 500 nuova v 'fičo' le dokaz neznanja novinarjev in zavajanje mlajših bralcev.
anon-218461 sporočil: 539
[#2258814] 01.11.13 15:22 · odgovor na: (#2258775)
Odgovori   +    7
Res si obremenjen ej. Tudi naša podjetja sodelujejo pri tem projektu in tole danes nima nobene zveze s crveno zastavo...
anon-202034 sporočil: 676
[#2258818] 01.11.13 15:28
Odgovori   +    31
Ne me basat...propala Zastava dela dvakrat bolje kot Revoz...pa mi smo pravi bedniki.
anon-171153 sporočil: 4.257
[#2258826] 01.11.13 15:51
Odgovori   +    35
Slovenski komunisti, združeni v SD-ju, imamo do tujih investicij drugačen odnos. Tujcem ne bomo pustili izkoriščanja domačega delavskega razreda, pa naj stane kar hoče. Razprodaja slovenskih podjetij je veleizdaja.
Pa tudi, če vsi propademo in pocrkamo, tujcem ne bomo pustili vstopa v Slovenijo!
Janko Veber, Jože M.
anon-276580 sporočil: 244
[#2258828] 01.11.13 15:52
Odgovori   +    5
Mi v Sloveniji imamo "BOLJŠO" formulo za razvoj novih proizvodnih zmogljivosti in zaposlovanja.

1. Vse naše vlade so pomagale domači industriji ker dajejo denar za spodbujanje razvoja in proizvodnje.
-Žal učinek pomoči, je le, da da naši menedžerji imajo pozitivne rezultate v bilanci stanja ob koncu leta ,ker edini cilj naših menedžerjev je, da ohranijo svoje položaje.

2. Menedžerji v praksi delajo ravno nasprotno interesov državljanov Slovenije.
-Oni intenzivno „spodbujajo razvoj“ podjetja , samo na tak način da PRESELIJO proizvodnjo v druge države (Kitajska, BiH, Srbija, etc.).

3. Smo res bogata država, saj pomagamo:
-druge države in
-naše nesposobne managerje.
anon-171153 sporočil: 4.257
[#2258829] 01.11.13 15:54 · odgovor na: anon-237417 (#2258774)
Odgovori   +    37
[ZOVO6507]
Nekaj takega je hotel MAN realizirati sredi 90-ih v Mariboru z TAM-mom. Vprašanja za 1€. Kdo je bil takrat gospodarski minister ? Kdo je bil takrat predsednik vlade ? Kdo je bil takrat mariborski župan ? Kdo je bil takrat predsednik države ? In danes je MB najbolj cvetoče mesto v SRS.
Odgovor: Maks Tajnikar ZLSD, Janez Drnovšek, Milan Kučan. Sami nacional interesovci!
zoran13 sporočil: 2.420
[#2258840] 01.11.13 16:15 · odgovor na: (#2258775)
Odgovori   +    3
ZASTAVA

Še dandanašnji na vseh cestnih pa tudi gorskih dirkah nastopajo legendarni "Fičoti", Abarth 1000, "jugoti", 45, 55, 60, 65, Koral, Zastave 128 oziroma "101", celo "Zastave 1300", ki jih vsi dirkači med katerimi prednjačijo Slovenci, zelo spoštujejo.
Še posebej so zaradi tehologije in zmogljivosti zanimivi tujcem, saj posebej na dirkah v Hrvaškem prvenstvu, vanje vgrajujejo tudi motorje Kawasaki, saj so ti znani po strahovitih zmogljivostih in pospeških.

Abarth 1000 - slika 29/31
FIAT 128 Sport 1100 - slika 20/31
www.racemedia.si/gal.../2013Buzet
FIAT X1/9 - slika 25/31
forum.rally-magazin....php?t=6814
SEZNAM PRIJAVLJENIH
www.as2005.eu/adminP..._SPLET.pdf
www.buzetski-dani.ne...finale.pdf

GORJANCI
Yugo - slika 8/9
www.siol.net/avtomot...danes.aspx
webbxmedia.blogspot....chive.html
anon-313182 sporočil: 1.111
[#2258841] 01.11.13 16:16
Odgovori   +    37
Tokom zgodovine smo imeli v SLO nešteto ponudb predvsem iz nemčije za ta da nam postavijo tovarne v sloveniji. Podobno kot so naredili s Škodo na češkem, kot ima slovaška (KIA), madžarska (suzuki) itd. Avdi in VW sta nekajkrat hotela postavit tovarno v prekmurju (kjer je sedaj totalni kolaps ker ni tovarn) pa so vedno politiki to zaustavili pod krinko zaščite pred izkoriščanjem. Kako silno so izkoriščani kitajci s strani amerikancev sedaj lahko vidimo ko so si izredno oppomogli ob tem izkoriščanju in se je preneslo toliko know-howa iz ZDA na kitajsko da postajajo nove tehnološka in ekonomska velesila.
Prekletstvo slovenije že od nekdaj so politiki. Ti tudi če bi bili pošteni in dobronamerni v bistvu ne vedo kako reagirat produktivno, konstruktivno in kako izbrat res sposobne iz naroda da bi se država peljala v prosperiteto.
Situacija v SLO je prišla tako daleč da bi država bolje laufala če v njej nebi bilo enega samega politika - kot pa sedaj. Rak rana te države in tega naroda so naši politiki. Vse drugo ko ti isti preusmerjajo pozornost na ne vem kake probleme (neoliberalizem, kapitalizem, masoni, 1% bogatih, bankirji itd) so to samo spini ko preusmerjajo pozornost iz pravega krivca. Krivec so politiki, takoj za njimi pa javni sektor. Tu je odgovor na vse probleme v tej državi.
0329Softb sporočil: 3.757
[#2258848] 01.11.13 16:42
Odgovori   +    12
Fiat je zdrmal trg srbske delovne sile. Povprečna plača delavca je bila do prihoda Fiata 400 evrov, Fiat ponuja 600. Finance malo povprašajte "naše srbe" o težavah z delovno silo v širši okolici Kragujevca. Ni delavcev!
anon-226535 sporočil: 2.703
[#2258854] 01.11.13 17:19
Odgovori   +    5
ficko je bil skart projekt fiata. poznamo kvaliteto tistega jugo produkta. ce nimajo avtomatiziranih kljucnih procesov, bo ta produkt tudi trpel na kvaliteti.
anon-96087 sporočil: 286
[#2258869] 01.11.13 18:03 · odgovor na: anon-226535 (#2258854)
Odgovori   +    10
To o 'skart projektu' sploh ne drži. Od skoraj 5 milijonov so jih v matični tovarni naredili dobro polovico.
Drugačna zgodba pa je Jugo 45/55.
Znana izjava 'majstora' iz CZ ob proizvodnji Yugo-Amerika: "kod ovih avtomobila ćemo zaista zašarafiti svaki šaraf!"
Sicer želim Srbom vse najboljše, bojim pa se, da spet ne bo 'zašarafen svaki šaraf'
anon-226535 sporočil: 2.703
[#2258877] 01.11.13 18:15 · odgovor na: anon-96087 (#2258869)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: anon-226535 01.11.2013 18:16
[alik]
To o 'skart projektu' sploh ne drži. Od skoraj 5 milijonov so jih v matični tovarni naredili dobro polovico.
kolikor vem, je bil ficko prvotna verzija fiata cinquecento za ita trg, ki je ostala na papirju. no, bi ostala na papirju, ce nebi bilo na drugi strani jadrana socialistov, ki so se veselili vsakega skarta zahoda.

Drugačna zgodba pa je Jugo 45/55.
Znana izjava 'majstora' iz CZ ob proizvodnji Yugo-Amerika: "kod ovih avtomobila ćemo zaista zašarafiti svaki šaraf!"
ja, avto je postal vir posmeha v usa. celo po random guglanju worst cars ever sold in usa je kot edini objavljen pod fotko posmeha. dno dna, skratka.

www.latimes.com/busi...o_ly2hmapd


(eh, ko pomislim, da je bila to nasa bivsa drzava in da nekateri spet rinejo tja....)
anon-96087 sporočil: 286
[#2258882] 01.11.13 18:22 · odgovor na: anon-226535 (#2258877)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: anon-96087 01.11.2013 18:23
@prec: kaj če bi kliknil na wiki, ( en.wikipedia.org/wiki/Fiat_600 ) preden pišeš nesmisle?
In potem še Fiat cinquecento, tako za primerjavo.

Pa brez zamere, fičkov sem imel kar nekaj, enega tudi originalno italijanskega, zato se še kar dobro spominjam razlik in možnosti pri 'švercu' rezervnih delov iz tržaških odpadov...
anon-226535 sporočil: 2.703
[#2258883] 01.11.13 18:24 · odgovor na: anon-96087 (#2258882)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: anon-226535 01.11.2013 18:27
[alik]
@prec: kaj če bi kliknil na wiki, ( en.wikipedia.org/wiki/Fiat_600 ) preden pišeš nesmisle?
In potem še Fiat cinquecento, tako za primerjavo.

Pa brez zamere, fičkov sem imel kar nekaj, enega tudi originalno italijanskega, zato se še kar dobro spominjam razlik in možnosti pri 'švercu' rezervnih delov iz tržaških odpadov...
ja imas prav ni bil skart na papirju kot sem mislil, pac pa skart trga.

(ni se mi dalo na wiki klikat za tako zadevo, se oproscam ce sem uzalil custva nostalgika;)
chef sporočil: 2.986
[#2258898] 01.11.13 18:58 · odgovor na: anon-96087 (#2258804)
Odgovori   +    1
[alik]
Samo glede naslova: "...proizvodnja `fička` ..."
Tudi pri Financah ste očitno nasedli avtomobilsko nepismenim novinarjem, ali pa ste del njih.
Fiat 500 nikoli ni bil 'fičo', tako po obliki, motorju in zasnovi je bil 500 popolnoma drug avto. Skupna je bila le znamka Fiat. In tako rekoč niti en rezervni del ni odgovarjal obema, Fiatu 500 in Fiatu(Zastavi)600, kasneje 750 in na koncu 850.
Sedaj čakam samo še, da bo kakšen od pametnjakovičev poimenoval Golfa v 'hrošča'

Tako da je ignorantsko poimenovanje Fiata 500 nuova v 'fičo' le dokaz neznanja novinarjev in zavajanje mlajših bralcev.
"Fičo" je zaradi kraja proizvodnje (Kragujevac), ne zaradi imena 500. "Fičo" so 500L prvi pritaknili Srbi, malo tudi zato, ker so upali, da bo imel podoben uspeh kot Zastava 600, 750 in 850 in ker so pač veliki nostalgiki. Se pa zaradi tega le ti tako grozno razburjaš (pa eni Hrvati, njih mogoče razumem, foušija pa take fore), naj ti ob tem namignem, da bom sam obvezno omenjal fičkota ob 500l ;) Joj joj :)
anon-167126 sporočil: 1.128
[#2258901] 01.11.13 19:05 · odgovor na: anon-237417 (#2258774)
Odgovori   +    5
Nema Švaba, a ima bureka...
anon-218461 sporočil: 539
[#2258904] 01.11.13 19:09 · odgovor na: anon-226535 (#2258854)
Odgovori   +    11
Saj ne morem verjet kaj berem. Kakšni šraufi, kakšne neumnosti klatite eni ej. To je popolnoma nova tovarna, z novimi roboti in mladimi delavci. Uni iz CZ so vsi odšli. Eni že prej, drugi pa, ker tempa niso zdržal. Tole je trenutno najbolj sodobna FIAT-ova tovarna.

V Sloveniji je drek tudi zato, ker vsak palamudi kakor hoče in si zmišljuje kar si hoče. Namesto, da bi se borili, da tudi mi dobimo kos te pogače, nekaj bluzimo o nekih jugićih, balkancih, itd....ne ga srat no.

Eni ste res ostal tam v 90' al pa še prej in pojma nimate o proizvodnih procesih danes. Dejte malo "updejtat" tole vaše neznanje.
anon-96087 sporočil: 286
[#2258907] 01.11.13 19:16 · odgovor na: chef (#2258898)
Odgovori   +    2
Seveda, za to, kako ti osebno imenuješ kakšen avto, je tvoja stvar. Lahko tudi mamo kličeš ata, pa kaj?

500 L nuova pa je pri nas 'pridobil' ime fičo že davno prej, preden se je vedelo, da se bo v Zastavi kaj dogajalo.
(Namig: tudi tukaj pomaga malo brskanja po starih zapisih)

Zakaj mi gre na živce takšna novinarska ignoranca? (se po tvoje razburjam): ker sem še vedno ljubitelj starih avtomobilov in ker se nekaterih imen enostavno ne da brez škode za razumevanje zgodovine preseliti na drug izdelek.
anon-168749 sporočil: 1.495
[#2258988] 02.11.13 07:50
Odgovori   +    0
čas vnosa: 01.11.13 17:22
A dobiš te hude manekenke z avtom vred ali je to doplačilo: DELUX paket
anon-318535 sporočil: 27
[#2258991] 02.11.13 07:50 · odgovor na: anon-96087 (#2258804)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 01.11.13 15:26
[alik]
Samo glede naslova: "...proizvodnja `fička` ..."
Tudi pri Financah ste očitno nasedli avtomobilsko nepismenim novinarjem, ali pa ste del njih.
Fiat 500 nikoli ni bil 'fičo', tako po obliki, motorju in zasnovi je bil 500 popolnoma drug avto. Skupna je bila le znamka Fiat. In tako rekoč niti en rezervni del ni odgovarjal obema, Fiatu 500 in Fiatu(Zastavi)600, kasneje 750 in na koncu 850.
Sedaj čakam samo še, da bo kakšen od pametnjakovičev poimenoval Golfa v 'hrošča'

Tako da je ignorantsko poimenovanje Fiata 500 nuova v 'fičo' le dokaz neznanja novinarjev in zavajanje mlajših bralcev.
Prvi stari Fičo je bil seveda praktično 100% povzet po starem Fiatu500. Nobenega zavajanja ni v naslovu.
anon-299391 sporočil: 90
[#2259282] 02.11.13 18:43 · odgovor na: anon-96087 (#2258869)
Odgovori   +    0
To je sicer res, vendar v današnjih časih kapitalizma (če gledamo njegovo pozitivno plat), mislim, da si malo kdo upa razmišljati s to logiko. Pozitivna plat je predvsem nadzor nad kvaliteto izdelka in odgovornost za opravljeno delo. Še v javni upravi mislim (oz. po izkušnjah), si tako logiko privoščijo samo izbranci, ki so obenem tudi moralno oporečne osebe.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2259294] 02.11.13 19:24 · odgovor na: (#2258821)
Odgovori   +    4
[denac]
> [jasnuk]
> Res si obremenjen ej. Tudi naša podjetja sodelujejo pri tem projektu in tole danes nima nobene zveze s crveno zastavo...

Veš, kaj. Premlad si in klobasaš o stvareh, o katerih pojma nimaš. V Kragujevac sem šel kupit fička in tam doživljal prave zgodbe iz centra Balkana. Misliš, da v Kragujevcu danes niso več balkanci?
Enga mamo u Lublan za žepana!!! Dodobra je pokazal balkanske finte. Marš, banda balkanska!
Uči se, mladenič. Pojma nimaš, kaj je balkan.
He..he balkanci imajo uspešno fabriko in tuj kapital, mi pa socializem in brezposelne...
chef sporočil: 2.986
[#2259307] 02.11.13 20:40 · odgovor na: anon-96087 (#2258907)
Odgovori   +    0
Fico forever ;) btw, a mas se kaksnega?
Endimion sporočil: 10.332
[#2259464] 03.11.13 11:49 · odgovor na: anon-171153 (#2258829)
Odgovori   +    4
KOlikor je meni znano je takrat prodajo TAM-a MAN-u na vladi blokiral Marjan Podobnik, takrat podpredsednik vlade... Češ da to lahko samo preživi. In a related story, je takrat Savdska Arabija naročila menda 500 avtobusov, ki bi jih lahko proizvajal konzorcij TAM (Šasije, motorni pogon - Zračno hlajeni 6 valjniki po licenci DEUTZ, kar je za ono vročino idealno), karoserije, notranjo opremo pa bi izdelovala Avtomontaža iz Ljubljane.

Arabci so se iz posla umaknili, TAM in Avtomontažo pa so pustili crknit naši domači braniki našega domačega. Med njimi je takrat prednjačila SLS, kjer se to podobno gredo še danes... le da zavito v celofan domače grude in podobnih jajc.

IN ob stečaju TAM-a so se dogajale silno zanimive zadeve s kroženjem njegove stečajne mase... :)
alfa55 sporočil: 2.730
[#2260458] 04.11.13 17:00 · odgovor na: Endimion (#2259464)
Odgovori   +    2
[Endimion]
KOlikor je meni znano je takrat prodajo TAM-a MAN-u na vladi blokiral Marjan Podobnik, takrat podpredsednik vlade... Češ da to lahko samo preživi. In a related story, je takrat Savdska Arabija naročila menda 500 avtobusov, ki bi jih lahko proizvajal konzorcij TAM (Šasije, motorni pogon - Zračno hlajeni 6 valjniki po licenci DEUTZ, kar je za ono vročino idealno), karoserije, notranjo opremo pa bi izdelovala Avtomontaža iz Ljubljane.

Arabci so se iz posla umaknili, TAM in Avtomontažo pa so pustili crknit naši domači braniki našega domačega. Med njimi je takrat prednjačila SLS, kjer se to podobno gredo še danes... le da zavito v celofan domače grude in podobnih jajc.

IN ob stečaju TAM-a so se dogajale silno zanimive zadeve s kroženjem njegove stečajne mase... :)
Zadeva je širša od SLS. TAM in Avtomontaža sta bili vedno pod okriljem partije. MAN je podobna vprašanja naslavljal na Slovenijo že sredi 1980 let. Takrat je bil celo predlog da prestavijo kompletno proizvodnjo tovarne Avtomontaža na lokacijo izven mesta Ljubljana. V mestu bi ostali samo komercialni oddelki, servisi in prodajni saloni. Partija se je očitno čutila ogroženo pri molzni kravi, saj je bilo to še v Jugoslaviji. MAN je potem navezal stike s Turčijo, kjer danes delajo avtobuse. Sredi 1990 so bile pa čudne ideje o proizvodnji avtobusov v povezavi z mariborsko banko. Potem je bil pa atentat na direktorja Avtomontaže (smrtni izid, zelo podobno "pijanemu lovcu") in zadeve so šle samo še navzdol.

Strani: 1 2