Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Ohranil je ime, a postal pravi zapeljivec

Strani: 1

anon-232315 sporočil: 16
[#2229370] 27.09.13 12:44
Odgovori   +    3
spredaj kia, z boka golf, od zadaj stari A3.
pomurski sporočil: 1.856
[#2230094] 28.09.13 12:05
Odgovori   +    1
Kdo sploh še kupuje nove avte?
najobj sporočil: 31.920
[#2230112] 28.09.13 13:01
Odgovori   +    1
... dizelske različice

1.6 e-HDi 92 Stop & Start Access, 14.920 €
...

... alzo, če ima avto Peugeot 308 1.6 e-HDi 92 Stop & Start Access v imenu modela najprej številko in šele potem neki tekst, se tisti tekstovni del imena v slovenskem jeziku pravilno - če je treba celo večkrat - piše z veliko začetnico ... čuj, kaj sem jaz zdaj tote vaše lektorje prav razumel, ha ? ...

P.S.: imen notranjosti (i-Cockpit) posameznih modelov in elektronskih dodatkov (Connected Services, Connected Apps) vaši lektorji očitno še niso jemali ...
MM1411 sporočil: 4.807
[#2230310] 28.09.13 19:58
Odgovori   +    2
"Konkurenci se lahko tresejo hlače." ....pa še vedno je samo Francoz.....
anon-200699 sporočil: 2.054
[#2231126] 30.09.13 09:19
Odgovori   +    5
Ko avtor žačne klobasati o VW Golf-u me običajno vse mine, da bi bral naprej. Če je pred leti veljalo da so 'nemški' avti dobro in kvalitetno narejeni in bi bila takšna primerjava smiselna, sedaj to prav gotovo ni več res. Salbo mi je, ko slišim kakšne kolibocije imajo lastniki avtomobilov, pa naj gre za nemške ali francoske avtomobile, dejstvo je da v razredu, kamor spada ta avto, na žalost izdelki niso na nivoju, ki bi ga človek pričakoval. Očitno so se proizvajalci odločili, da bo življenska doba teh avtomobilov 3-4 leta, potem pa avto zamenjaj, ali pa plačuj drage servise. Glede na te ugotovitve, sem ugotovil, da je bolj smiselno preskočiti v višji razred, saj za 10.000 eurov več dobiš spodoben avto, ki je sposoben 10 let zagotavljati miren spanec lastniku, brez večjih šokov na servisih. Na žalost, so trenutno najbolj cenjeni konstruktorji, ki uspejo konstrukcijsko zagotoviti, da bo del odpovedal po pretečeni garanciji, na drugi strani pa mehaniki na pooblaščenih servisih praktično ne znajo delati drugega, kot menjati olje, zamenjati zavorne diske, ponovno napolniti klimo in doliti tekočino za pranje vetrobranskih stekel, za vse ostalo pa je menjava vsega po vrsti in razlaga, kako je z prihodom elektronike v avte vse zjebano. Resnica je nekje drugje, zanje je izgubljeno in se vse vrti samo še okrog tega, kako bi nas kupce čimbolj elegantno obrali in nas ob tem prepričevali, kako moramo biti srečni, da jih lahko plačamo.
jezst sporočil: 4.758
[#2232031] 30.09.13 21:33
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: jezst 30.09.2013 21:36
Ja, to je to! Krasen je!
Ampak Mercedes A je še vedno lepši...
drugmirko sporočil: 1.301
[#2232044] 30.09.13 22:10 · odgovor na: anon-200699 (#2231126)
Odgovori   +    0
no, ne recem, da to kar pravis ne drzi... vsaj za nedotakljivost prislovicne "uberkvalitete" se (iz zal lastnih izkusenj) strinjam... dandanes so si vsi evropski proizvajalci v tem pogledu res bliz drug drugemu...
vendar je nekaj vseeno bolj res od tega, kar pravis... in to je, da se je kvaliteta izdelave in uporabljenih materialov v zadnjih generacijah PSA-jevih vozil izjemno dvignila! cisto vsi njihovi modeli so, neglede na segment, prakticno neprimerljivi ze s svojimi direktnimi predhodniki, kaj sele s tistimi prej... podoben preskok je v zadnjem casu naredila le se Kia!
s tem, da je blo Korejcem lazje. ker, proti temu kje so bili oni dve generacije nazaj, je vsak, tudi marginalni napredek, "kvantni skok"... :)).
anon-200699 sporočil: 2.054
[#2232158] 01.10.13 08:14 · odgovor na: drugmirko (#2232044)
Odgovori   +    0
Nič nimam proti PSA, glede na to da vozim C5, ki ima 360.000 km in na njem še ni bilo resnega popravila. Tisto kar sem hotel reči je, da je občutna razlika med avtomobili kaomr spada C5 in eno stopnjo nižje, no vsaj takrat ko sem jaz kupoval avto, je bilo tako. Konec koncev sem jaz nad svojim zelo zadovoljen in sem običajno malo razočaran nad kakim BMW ali Audijem, sploh po tem ko primerjam ceno, vendar je vsak po svoje pripravljen doplačti ali ne tisti znak na nosu svojega "najboljšega" avtomobila. Pa saj vsi vemo, da je tisti ki ga imamo "najboljši", predvsem zato da opravičimo svojo odločitev, tehnikalije so bolj postranskega pomena.
anon-15715 sporočil: 6.084
[#2232191] 01.10.13 09:01 · odgovor na: anon-200699 (#2231126)
Odgovori   +    2
[firbec3]
Ko avtor žačne klobasati o VW Golf-u me običajno vse mine, da bi bral naprej. Če je pred leti veljalo da so 'nemški' avti dobro in kvalitetno narejeni in bi bila takšna primerjava smiselna, sedaj to prav gotovo ni več res. Salbo mi je, ko slišim kakšne kolibocije imajo lastniki avtomobilov, pa naj gre za nemške ali francoske avtomobile, dejstvo je da v razredu, kamor spada ta avto, na žalost izdelki niso na nivoju, ki bi ga človek pričakoval. Očitno so se proizvajalci odločili, da bo življenska doba teh avtomobilov 3-4 leta, potem pa avto zamenjaj, ali pa plačuj drage servise. Glede na te ugotovitve, sem ugotovil, da je bolj smiselno preskočiti v višji razred, saj za 10.000 eurov več dobiš spodoben avto, ki je sposoben 10 let zagotavljati miren spanec lastniku, brez večjih šokov na servisih. Na žalost, so trenutno najbolj cenjeni konstruktorji, ki uspejo konstrukcijsko zagotoviti, da bo del odpovedal po pretečeni garanciji, na drugi strani pa mehaniki na pooblaščenih servisih praktično ne znajo delati drugega, kot menjati olje, zamenjati zavorne diske, ponovno napolniti klimo in doliti tekočino za pranje vetrobranskih stekel, za vse ostalo pa je menjava vsega po vrsti in razlaga, kako je z prihodom elektronike v avte vse zjebano. Resnica je nekje drugje, zanje je izgubljeno in se vse vrti samo še okrog tega, kako bi nas kupce čimbolj elegantno obrali in nas ob tem prepričevali, kako moramo biti srečni, da jih lahko plačamo.
Ne znam bolje opisati lastne občutke in izkušnje z zadnjim, zdaj že precej avtomobilom.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2232973] 01.10.13 18:52 · odgovor na: anon-200699 (#2232158)
Odgovori   +    1
[firbec3]
Nič nimam proti PSA, glede na to da vozim C5, ki ima 360.000 km in na njem še ni bilo resnega popravila. Tisto kar sem hotel reči je, da je občutna razlika med avtomobili kaomr spada C5 in eno stopnjo nižje, no vsaj takrat ko sem jaz kupoval avto, je bilo tako. Konec koncev sem jaz nad svojim zelo zadovoljen in sem običajno malo razočaran nad kakim BMW ali Audijem, sploh po tem ko primerjam ceno, vendar je vsak po svoje pripravljen doplačti ali ne tisti znak na nosu svojega "najboljšega" avtomobila. Pa saj vsi vemo, da je tisti ki ga imamo "najboljši", predvsem zato da opravičimo svojo odločitev, tehnikalije so bolj postranskega pomena.
sej... v bistvu ti pritrjujem... in to kar "dvakrat" :). prvič, generalno imaš prav in avtomobili se res ne delajo več za "15+" let... zato se je tudi cikel menjanja modelov, z 8-10 let, praktično že prepolovil... če vzameva "tvoj model" so se njegovi predhodniki menjali na 10 let, sedanji C5 je na tržišče prišel leta 2008, njegov naslednik pa kao že "zamuja"...
in drugič, prav zaradi tega, kar praviš o svojem C5 vs "ubermenshmobilom". ...še posebej, če je tvoj C5 ta, zadnji, aktualni C5! saj je prav on tisti model, pri katerem se je kvaliteta izdelave PSA-jevih modelov začela skokovito popravljati! in očitno napreduje z vsakim njihovim novim izdelkom! jaz jih samo relativno objektivno lahko primerjam, ker so pri hiši bili eni in drugi in lahko praktično opazujem kako se ta famozni prepad "nemci vs francozi" rapidno manjša. in se vse bolj bliža le na "stvar osebnega okusa". zanesljivost pa vse bolj postaja samo kategorija "osebnega odnosa lastnika do avtomobila"... tisti, ki mu je malo mar, bo avto pač uničil ne glede na to katero značko ima ta na nosu...

Strani: 1