Zasebnost

Strani: 1 2

anon-58010 sporočil: 1.849
[#2027938] 27.02.13 22:56
Odgovori   +    11
hitrost uvajanja je tako počasen kot vlak od ljubljane do Stein Bruecka v Suedlich Steirmark
čarli sporočil: 13.178
[#2027949] 27.02.13 22:59
Odgovori   +    15
Prodaja vozovnic na železnici skoraj kot v Avstro-Ogrski
Tako je to ko je v državni lasti. Ampak jajotu seveda na kraj pameti ni prišlo, da bi "svoje" prodal:)
anon-161364 sporočil: 166
[#2028023] 27.02.13 23:24
Odgovori   +    38
Prideš na vlak na postaji, kjer ne prodajajo vozovnic in hočeš plačati z maestro kartico, pa ti sprevodnik reče, da to ni mogoče in ti 5 minut piše listek za plačilo na blagajni + kazen 2,5 €. Po drugi strani ima pa vsak dimnikar s sabo prenosni terminal za take kartice za v najbolj oddaljeno vas. Pa tako uporabnikom prijazno podjetje kot sodobne SŽ!
klemenstp sporočil: 2.568
[#2028107] 28.02.13 00:01
Odgovori   +    21
Kdo jim pa izvaja tole "posodobitev" in koliko je stala do sedaj?

Glavne stvari ne raziščete!!! To objavite, pa bomo vedeli o kom je govora in zakaj je tako.
bc123a sporočil: 48.253
[#2028144] 28.02.13 00:25
Odgovori   +    21
Na testnem avtomatu se ne da kupiti npr. kart za ICS. Verjetno zato, ker je to, ali bo na progi dejansko vozil ICS, ali pa zrukan Siemens, odvisno od popolnega nakljucja.
anon-35163 sporočil: 30.643
[#2028147] 28.02.13 00:26
Odgovori   +    16
Se vidi, da so na železnicah taglavni janševiki. Prava reč če nič ne dela, glavno da so odlustrirali komunajzarje.
abrame sporočil: 1.628
[#2028167] 28.02.13 00:42
Odgovori   +    6
Pa **bo njih. Železniške povezave so pa reducirane na obseg iz časov ćelične zavese. Tkove mamo to u naši zrduženi mEurpi.
stutek sporočil: 503
[#2028298] 28.02.13 07:36 · odgovor na: bc123a (#2028144)
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: stutek 28.02.2013 07:37
[bc123a]
Na testnem avtomatu se ne da kupiti npr. kart za ICS. Verjetno zato, ker je to, ali bo na progi dejansko vozil ICS, ali pa zrukan Siemens, odvisno od popolnega nakljucja.
Ne vem no zakaj tako navijate za ICS, ko pa so rdeči vlaki bolj udobni, manj se nagibajo, kvaliteta zraka v njih je bistveno boljša in so skoraj enako hitri. Pa še karta je pol cenejša.

Jaz sem vedno vesel, kadar imajo nadomestni vlak.
bc123a sporočil: 48.253
[#2028304] 28.02.13 07:39 · odgovor na: stutek (#2028298)
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: bc123a 28.02.2013 07:42
[stutek]
> [bc123a]
> Na testnem avtomatu se ne da kupiti npr. kart za ICS. Verjetno zato, ker je to, ali bo na progi dejansko vozil ICS, ali pa zrukan Siemens, odvisno od popolnega nakljucja.

Ne vem no zakaj tako navijate za ICS, ko pa so rdeči vlaki bolj udobni, manj se nagibajo, kvaliteta zraka v njih je bistveno boljša in so skoraj enako hitri. Pa še karta je pol cenejša.
Udobni?! Jaz kupim karto za prvi razred, kjer skoraj ni potnikov, lahko vklopim prenosnika (velike mize v prvem razredu) in delam. Tisto je udobje, ne pa siemensovi primestni vlaki.
fabiani sporočil: 4.454
[#2028324] 28.02.13 07:57
Odgovori   +    6
Ah ne no, to ni res!
Takrat si se lahko peljal "na Dunaj, v Gradec, Trst!"

Iščemo vrt, sadovnjak z gospodarskim poslopjem blizu delujoče železniške postaje -misija nemogoče v SLoveniji
anon-297107 sporočil: 330
[#2028330] 28.02.13 07:59
Odgovori   +    19
Enako kot prodaja kart je vozni park SŽ. Večina je iz časov JŽ, se pravi, da so potniški vagoni stari povprečno 50 let, dizelmotorni vlaki so stari povprečno 40 let, elektromotorni vlaki so stari povprečno: gomulke 45 let, simensi 12 let, lokomotive so stare povprečno 45 let, drezine so stare preko 40 let. To je katastrofa, ki letno žre državni denar in se hvali z lažnivimi dobički. Če bi SŽ ustvarjala dobiček za normalno obnovo voznega parka in prog, bi morala letno ustvariti vsaj 400 do 500 milijonov EUR dobička, v resnici pa ne ustvari niti toliko prometa. Najbolje je to veselo druščino takoj ukiniti.
anon-288112 sporočil: 788
[#2028344] 28.02.13 08:04
Odgovori   +    18
Projekt posodobitve prodaje kart je zastal, ker je bil ključni človek, g. Marinič, preveč zaposlen s pripravami na izpit iz nemščine. Sedaj, ko je to opravil (kakorkoli že) in se vrnil na SŽ, bo projekt dobil novi zagon.
Konasnica sporočil: 1.741
[#2028355] 28.02.13 08:09
Odgovori   +    4
Nesposobni politični "naši" kadri, niso na železnicah že 20 let nič naredili! Ta avgijev hlev je treba čim prej počistiti s tem, da se zamenja vse vodilne in vodstvene delavce!
Sredinec sporočil: 204
[#2028371] 28.02.13 08:20 · odgovor na: (#2028307)
Odgovori   +    27
Zadnja sprememba: Sredinec 28.02.2013 08:24
Se popolnoma strinjam.

V bistvu mi je čisto vseeno, če mislijo SŽ posodobiti prodajo kart. Morda bi (občasno) razmislil edino v primeru, če bi način prodaje malce popestrili. Recimo, da mi karto na dom prinese brhka mladenka v bikiniju in me na ramenih odnese do vlaka, na vlaku pa... Mah, pustimo to...:-)

Namreč...

Sedaj se z avtom odpeljem v službo ob 07:00, domov pa pridem ob 16:00. Od parkirišča pred bajto do parkirišča pred podjetjem potrebujem dobrih dvajset minut.

Če bi se v službo vozil z vlakom, bi od doma odpešačil (cca 15 minut hoje) ob 07:32, da ujamem vlak ob 07:47. V kraj dela bi me vlak pripeljal ob 08:36, nato še novih 20 minut pešačenja do podjetja, tako da bi se v službi prikazal okrog 09:00.
Prvi vlak za pot domov po končanem šihtu odpelje ob 19:12 (pred tem seveda novih 20 minut pešačenja), v moj kraj prebivanja pa prispe ob 20:02. Če dodam še zadnjih 15 minut pešačenja, sem v toplem domeku ob 20:17.

Da bo bolj razumljivo, bom napisano povzel v številkah...
Čas, potrošen za delovni dan:
- Z avtom: 9 ur
- Z vlakom: 12 ur in 45 minut

Mislim, da je način prodaje kart še najmanjši problem železnic...:-)
anon-225304 sporočil: 229
[#2028373] 28.02.13 08:21 · odgovor na: (#2028187)
Odgovori   +    11
[aktion]
> [mataj]
> Se vidi, da so na železnicah taglavni janševiki. Prava reč če nič ne dela, glavno da so odlustrirali komunajzarje.

Narobe, janševiki so samo strojevodje (to so tisti, ki delajo vsaj takrat, ko vlaki vozijo). Ostali so preverjen kader is socialističnih časov in njihovi domači. Njihova značilnost je, da so leni, da ne znajo spremenit prav ničesar in da se na stroko ne spoznajo. Zato pa jih lahko uči sindikat.
Torej Marinič je po novem šofer vlaka. Me zanima katero relacijo fura. Dajte nehat s temi pikčastimi in progastimi ko samo smešni izpadete pri zagovarjanju(eni in drugi). Z zagovarjanjem politične katerekoli politične opcije v SLO se ni vredno trudit.
anon-49383 sporočil: 3.465
[#2028390] 28.02.13 08:26 · odgovor na: fabiani (#2028324)
Odgovori   +    2
[fabiani]

Iščemo vrt, sadovnjak z gospodarskim poslopjem blizu delujoče železniške postaje -misija nemogoče v Sloveniji
Pod drobnogled vzemi odsek Birčna vas, Uršna sela, Rožni dol. To je železnica Ljubljana - Metlika, par kilometrov iz Novega mesta, vse tri postaje so delujoče.

Ne vem ali iščeš za nakup ali najem, toda Uršna sela so posejana z zidanicami, kar je najbrž približek tistega kar iščeš (sadovnjak, par trt). Rožni dol je pa ena zanimiva dolina, zemlje je veliko, par metrov stran nekdanja šola, par bajt.
anon-304171 sporočil: 85
[#2028452] 28.02.13 08:58
Odgovori   +    6
Agree! Mislim, da je način prodaje kart še najmanjši problem železnic...:-)
MM1411 sporočil: 4.807
[#2028472] 28.02.13 09:08
Odgovori   +    13
Zadnja sprememba: MM1411 28.02.2013 09:15
V Sloveniji turistične ponudbe kova vožnje z muzejskim vlakom sploh ne potrebujemo posebaj premovirati, to so že vsakodnevne vožnje z vlaki SŽ. Glede na razpršeno slovensko pozidavo ( vlak se zaustavi pod vsako hruško) ter povrečno hitrostjo vlakov SŽ (km/h iz časov Avstro-Ogrskega Cesarstva) je smisel vožnje z vlaki res majhen. Še najbolje bi bilo natovoriti tranzitne tovornjake na vlakovne kompozicije in piči do Madžarske (tako bi vsaj avtoceste bile nekoliko manj zasedene in razrite) železniški potniški promet pa ukinit - avtobus za lokalce ter izjemoma občasni turistični vlakci.
S tem bi država tudi prišparala, tiste vreče denarja, ki jih vsako leto vrže v sindikalno jamo brez dna!
anon-294684 sporočil: 148
[#2028498] 28.02.13 09:22
Odgovori   +    5
mutijo in kradejo
anon-157995 sporočil: 481
[#2028668] 28.02.13 10:26
Odgovori   +    5
Vozovnice so še najmanjši problem :)
anon-263331 sporočil: 288
[#2028738] 28.02.13 10:53
Odgovori   +    1
avtorja tegale senzacionalisitčena naslova sprašujem, kaj je narobe če se karte za vlak prodjajo na okencih. Oz. ali bi modernejša prodaja preko spleta in avtomatov povečala prodajo. In ali bi se takšna investicija povrnila v petih letih. Odgovora sta seveda NE. Če bi se za investicije v odločali na podlagi dodane vrednosti bi bilo precej manj zgrešenih projektov.
anon-49383 sporočil: 3.465
[#2028799] 28.02.13 11:13 · odgovor na: anon-263331 (#2028738)
Odgovori   +    6
[FIN-522723]
avtorja tegale senzacionalisitčena naslova sprašujem, kaj je narobe če se karte za vlak prodjajo na okencih. Oz. ali bi modernejša prodaja preko spleta in avtomatov povečala prodajo. In ali bi se takšna investicija povrnila v petih letih. Odgovora sta seveda NE. Če bi se za investicije v odločali na podlagi dodane vrednosti bi bilo precej manj zgrešenih projekto
Parkomat ali inkasant, odgovor je jasen. Kul, prodajli bomo na okcencih, samo potem ne štartat projekta.
fabiani sporočil: 4.454
[#2028810] 28.02.13 11:18 · odgovor na: anon-49383 (#2028390)
Odgovori   +    2
Hvala! Poznam, a baje hodijo cigani v šoping ko včasih turki.
Bom pogledal na pomlad, kje ni obdelano, kje je še kakšen star sadovnjak.
Hočevarji so jih imeli na semiški gori.

Je pa res, da je tja dol dovolj vlakov čez teden in čez vikend.
zorani sporočil: 62
[#2028892] 28.02.13 11:44
Odgovori   +    3
Več avtomatov-več brezposelnih
mabr01 sporočil: 111
[#2029162] 28.02.13 13:30
Odgovori   +    1
Kadrovanje je že vseskozi ...
In čemu se sedaj čuditi?
anon-11907 sporočil: 4.590
[#2029271] 28.02.13 14:14 · odgovor na: zorani (#2028892)
Odgovori   +    3
[zorani]
Več avtomatov-več brezposelnih
To je res. Ukiniti je treba vse avtomate, stroje, traktorje,... pa ne bo brezposelnih ;)
anon-76818 sporočil: 4.031
[#2029285] 28.02.13 14:21 · odgovor na: čarli (#2027949)
Odgovori   +    7
[čarli]
Tako je to ko je v državni lasti. Ampak jajotu seveda na kraj pameti ni prišlo, da bi "svoje" prodal:)
čarlijev komentar o prodaji vozovnic na železnicah:
Blalbaljlalalblj blaa balala, jajo...blala balal blalahlah jajota blahabla ;) Blahahbla blaha bal jajotu blahajahaha. Bla bla jajo blahblalah balalha ha :)
čarlijev komentar o vremenu na Kamčatki:
Blalbaljlalalblj blaa balala, jajo...blala balal blalahlah jajota blahabla ;) Blahahbla blaha bal jajotu blahajahaha. Jajo bla bla jajotu blahblalah balalha ha. Blaha z jajotom blahahlja blalaha bla :)
čarlijev komentar o ekspediciji na Mars:
Blalbaljlalalblj blaa balala, jajo...blala balal blalahlah jajota blahabla ;) Blahahbla blaha bal jajotu blahajahaha. Bla bla jajo blahblalah pri jajotu balalha ha :)

Ma daj vsaj enkrat kaj originalnega napiš, no.
QRK sporočil: 2.505
[#2029345] 28.02.13 14:48
Odgovori   +    5
Kot otrok sem gledal strica, kako s kladivcem tolča po kolesih vlaka. Pa so me podučili, da na zvok preiskuša trdnost kolesa. Po 50. letih zopet v Ljubljani ista predstava, samo je gospod imel na ušesu mobitel. Verjetno je poslušal, kako tečejo obresti od pufov.
anon-157543 sporočil: 194
[#2029519] 28.02.13 15:59 · odgovor na: QRK (#2029345)
Odgovori   +    2
Star si star !!
anon-95425 sporočil: 885
[#2029961] 28.02.13 19:43 · odgovor na: zorani (#2028892)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-95425 28.02.2013 19:44
[zorani]
Več avtomatov-več brezposelnih
Iz tvojega posta v božja ušesa :)

Strani: 1 2