Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Prodaja vozovnic na železnici skoraj kot v Avstro-Ogrski
Strani: 1 2
sporočil: 1.849
hitrost uvajanja je tako počasen kot vlak od ljubljane do Stein
Bruecka v Suedlich Steirmark
sporočil: 13.178
Prodaja vozovnic na železnici skoraj kot v Avstro-OgrskiTako je to ko je v državni lasti. Ampak jajotu seveda na kraj pameti ni prišlo, da bi "svoje" prodal:)
sporočil: 166
Prideš na vlak na postaji, kjer ne prodajajo vozovnic in hočeš
plačati z maestro kartico, pa ti sprevodnik reče, da to ni mogoče
in ti 5 minut piše listek za plačilo na blagajni + kazen 2,5 €. Po
drugi strani ima pa vsak dimnikar s sabo prenosni terminal za take
kartice za v najbolj oddaljeno vas. Pa tako uporabnikom prijazno
podjetje kot sodobne SŽ!
sporočil: 2.568
Kdo jim pa izvaja tole "posodobitev" in koliko je stala do
sedaj?
Glavne stvari ne raziščete!!! To objavite, pa bomo vedeli o kom je govora in zakaj je tako.
Glavne stvari ne raziščete!!! To objavite, pa bomo vedeli o kom je govora in zakaj je tako.
sporočil: 48.253
Na testnem avtomatu se ne da kupiti npr. kart za ICS. Verjetno
zato, ker je to, ali bo na progi dejansko vozil ICS, ali pa zrukan
Siemens, odvisno od popolnega nakljucja.
sporočil: 30.643
Se vidi, da so na železnicah taglavni janševiki. Prava reč če nič
ne dela, glavno da so odlustrirali komunajzarje.
sporočil: 1.628
Pa **bo njih. Železniške povezave so pa reducirane na obseg iz
časov ćelične zavese. Tkove mamo to u naši zrduženi mEurpi.
sporočil: 503
Zadnja sprememba: stutek 28.02.2013 07:37
[bc123a]Ne vem no zakaj tako navijate za ICS, ko pa so rdeči vlaki bolj udobni, manj se nagibajo, kvaliteta zraka v njih je bistveno boljša in so skoraj enako hitri. Pa še karta je pol cenejša.
Na testnem avtomatu se ne da kupiti npr. kart za ICS. Verjetno zato, ker je to, ali bo na progi dejansko vozil ICS, ali pa zrukan Siemens, odvisno od popolnega nakljucja.
Jaz sem vedno vesel, kadar imajo nadomestni vlak.
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 28.02.2013 07:42
[stutek]Udobni?! Jaz kupim karto za prvi razred, kjer skoraj ni potnikov, lahko vklopim prenosnika (velike mize v prvem razredu) in delam. Tisto je udobje, ne pa siemensovi primestni vlaki.
> [bc123a]
> Na testnem avtomatu se ne da kupiti npr. kart za ICS. Verjetno zato, ker je to, ali bo na progi dejansko vozil ICS, ali pa zrukan Siemens, odvisno od popolnega nakljucja.
Ne vem no zakaj tako navijate za ICS, ko pa so rdeči vlaki bolj udobni, manj se nagibajo, kvaliteta zraka v njih je bistveno boljša in so skoraj enako hitri. Pa še karta je pol cenejša.
sporočil: 4.454
Ah ne no, to ni res!
Takrat si se lahko peljal "na Dunaj, v Gradec, Trst!"
Iščemo vrt, sadovnjak z gospodarskim poslopjem blizu delujoče železniške postaje -misija nemogoče v SLoveniji
Takrat si se lahko peljal "na Dunaj, v Gradec, Trst!"
Iščemo vrt, sadovnjak z gospodarskim poslopjem blizu delujoče železniške postaje -misija nemogoče v SLoveniji
sporočil: 330
Enako kot prodaja kart je vozni park SŽ. Večina je iz časov JŽ, se
pravi, da so potniški vagoni stari povprečno 50 let, dizelmotorni
vlaki so stari povprečno 40 let, elektromotorni vlaki so stari
povprečno: gomulke 45 let, simensi 12 let, lokomotive so stare
povprečno 45 let, drezine so stare preko 40 let. To je katastrofa,
ki letno žre državni denar in se hvali z lažnivimi dobički. Če bi
SŽ ustvarjala dobiček za normalno obnovo voznega parka in prog, bi
morala letno ustvariti vsaj 400 do 500 milijonov EUR dobička, v
resnici pa ne ustvari niti toliko prometa. Najbolje je to veselo
druščino takoj ukiniti.
sporočil: 788
Projekt posodobitve prodaje kart je zastal, ker je bil ključni
človek, g. Marinič, preveč zaposlen s pripravami na izpit iz
nemščine. Sedaj, ko je to opravil (kakorkoli že) in se vrnil na SŽ,
bo projekt dobil novi zagon.
sporočil: 1.741
Nesposobni politični "naši" kadri, niso na železnicah že 20 let nič
naredili! Ta avgijev hlev je treba čim prej počistiti s tem, da se
zamenja vse vodilne in vodstvene delavce!
sporočil: 204
Zadnja sprememba: Sredinec 28.02.2013 08:24
Se popolnoma strinjam.V bistvu mi je čisto vseeno, če mislijo SŽ posodobiti prodajo kart. Morda bi (občasno) razmislil edino v primeru, če bi način prodaje malce popestrili. Recimo, da mi karto na dom prinese brhka mladenka v bikiniju in me na ramenih odnese do vlaka, na vlaku pa... Mah, pustimo to...:-)
Namreč...
Sedaj se z avtom odpeljem v službo ob 07:00, domov pa pridem ob 16:00. Od parkirišča pred bajto do parkirišča pred podjetjem potrebujem dobrih dvajset minut.
Če bi se v službo vozil z vlakom, bi od doma odpešačil (cca 15 minut hoje) ob 07:32, da ujamem vlak ob 07:47. V kraj dela bi me vlak pripeljal ob 08:36, nato še novih 20 minut pešačenja do podjetja, tako da bi se v službi prikazal okrog 09:00.
Prvi vlak za pot domov po končanem šihtu odpelje ob 19:12 (pred tem seveda novih 20 minut pešačenja), v moj kraj prebivanja pa prispe ob 20:02. Če dodam še zadnjih 15 minut pešačenja, sem v toplem domeku ob 20:17.
Da bo bolj razumljivo, bom napisano povzel v številkah...
Čas, potrošen za delovni dan:
- Z avtom: 9 ur
- Z vlakom: 12 ur in 45 minut
Mislim, da je način prodaje kart še najmanjši problem železnic...:-)
sporočil: 229
[aktion]Torej Marinič je po novem šofer vlaka. Me zanima katero relacijo fura. Dajte nehat s temi pikčastimi in progastimi ko samo smešni izpadete pri zagovarjanju(eni in drugi). Z zagovarjanjem politične katerekoli politične opcije v SLO se ni vredno trudit.
> [mataj]
> Se vidi, da so na železnicah taglavni janševiki. Prava reč če nič ne dela, glavno da so odlustrirali komunajzarje.
Narobe, janševiki so samo strojevodje (to so tisti, ki delajo vsaj takrat, ko vlaki vozijo). Ostali so preverjen kader is socialističnih časov in njihovi domači. Njihova značilnost je, da so leni, da ne znajo spremenit prav ničesar in da se na stroko ne spoznajo. Zato pa jih lahko uči sindikat.
sporočil: 3.465
[fabiani]
Pod drobnogled vzemi odsek Birčna vas, Uršna sela, Rožni dol. To je železnica Ljubljana - Metlika, par kilometrov iz Novega mesta, vse tri postaje so delujoče.
Iščemo vrt, sadovnjak z gospodarskim poslopjem blizu delujoče železniške postaje -misija nemogoče v Sloveniji
Ne vem ali iščeš za nakup ali najem, toda Uršna sela so posejana z zidanicami, kar je najbrž približek tistega kar iščeš (sadovnjak, par trt). Rožni dol je pa ena zanimiva dolina, zemlje je veliko, par metrov stran nekdanja šola, par bajt.
sporočil: 4.807
Zadnja sprememba: MM1411 28.02.2013 09:15
V Sloveniji turistične ponudbe kova vožnje z muzejskim vlakom sploh
ne potrebujemo posebaj premovirati, to so že vsakodnevne vožnje z
vlaki SŽ. Glede na razpršeno slovensko pozidavo ( vlak se zaustavi
pod vsako hruško) ter povrečno hitrostjo vlakov SŽ (km/h iz časov
Avstro-Ogrskega Cesarstva) je smisel vožnje z vlaki res majhen. Še
najbolje bi bilo natovoriti tranzitne tovornjake na vlakovne
kompozicije in piči do Madžarske (tako bi vsaj avtoceste bile
nekoliko manj zasedene in razrite) železniški potniški promet pa
ukinit - avtobus za lokalce ter izjemoma občasni turistični
vlakci.S tem bi država tudi prišparala, tiste vreče denarja, ki jih vsako leto vrže v sindikalno jamo brez dna!
sporočil: 288
avtorja tegale senzacionalisitčena naslova sprašujem, kaj je narobe
če se karte za vlak prodjajo na okencih. Oz. ali bi modernejša
prodaja preko spleta in avtomatov povečala prodajo. In ali bi se
takšna investicija povrnila v petih letih. Odgovora sta seveda NE.
Če bi se za investicije v odločali na podlagi dodane vrednosti bi
bilo precej manj zgrešenih projektov.
sporočil: 3.465
[FIN-522723]Parkomat ali inkasant, odgovor je jasen. Kul, prodajli bomo na okcencih, samo potem ne štartat projekta.
avtorja tegale senzacionalisitčena naslova sprašujem, kaj je narobe če se karte za vlak prodjajo na okencih. Oz. ali bi modernejša prodaja preko spleta in avtomatov povečala prodajo. In ali bi se takšna investicija povrnila v petih letih. Odgovora sta seveda NE. Če bi se za investicije v odločali na podlagi dodane vrednosti bi bilo precej manj zgrešenih projekto
sporočil: 4.454
Hvala! Poznam, a baje hodijo cigani v šoping ko včasih turki.
Bom pogledal na pomlad, kje ni obdelano, kje je še kakšen star sadovnjak.
Hočevarji so jih imeli na semiški gori.
Je pa res, da je tja dol dovolj vlakov čez teden in čez vikend.
Bom pogledal na pomlad, kje ni obdelano, kje je še kakšen star sadovnjak.
Hočevarji so jih imeli na semiški gori.
Je pa res, da je tja dol dovolj vlakov čez teden in čez vikend.
sporočil: 4.590
[zorani]To je res. Ukiniti je treba vse avtomate, stroje, traktorje,... pa ne bo brezposelnih ;)
Več avtomatov-več brezposelnih
sporočil: 4.031
[čarli]
Tako je to ko je v državni lasti. Ampak jajotu seveda na kraj pameti ni prišlo, da bi "svoje" prodal:)čarlijev komentar o prodaji vozovnic na železnicah:
Blalbaljlalalblj blaa balala, jajo...blala balal blalahlah jajota blahabla ;) Blahahbla blaha bal jajotu blahajahaha. Bla bla jajo blahblalah balalha ha :)čarlijev komentar o vremenu na Kamčatki:
Blalbaljlalalblj blaa balala, jajo...blala balal blalahlah jajota blahabla ;) Blahahbla blaha bal jajotu blahajahaha. Jajo bla bla jajotu blahblalah balalha ha. Blaha z jajotom blahahlja blalaha bla :)čarlijev komentar o ekspediciji na Mars:
Blalbaljlalalblj blaa balala, jajo...blala balal blalahlah jajota blahabla ;) Blahahbla blaha bal jajotu blahajahaha. Bla bla jajo blahblalah pri jajotu balalha ha :)
Ma daj vsaj enkrat kaj originalnega napiš, no.
sporočil: 2.505
Kot otrok sem gledal strica, kako s kladivcem tolča po kolesih
vlaka. Pa so me podučili, da na zvok preiskuša trdnost kolesa. Po
50. letih zopet v Ljubljani ista predstava, samo je gospod imel na
ušesu mobitel. Verjetno je poslušal, kako tečejo obresti od pufov.
sporočil: 885
Zadnja sprememba: anon-95425 28.02.2013 19:44
[zorani]Iz tvojega posta v božja ušesa :)
Več avtomatov-več brezposelnih
Strani: 1 2