Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek FOTO: Za volanom porscheja 911 carrera S

Strani: 1

kojot01 sporočil: 817
[#1555406] 25.01.12 21:08 · odgovor na: (#1555309)
Odgovori   +    17
[s69t]
Tovarna, ki nima oblikovalskega oddelka*, zato so njeni avti že 50 let enaki.

Cayenne je zaradi enakega razloga oblikovalsko skrpucalo.

911 je kultni avto katerega čar je ravno brezčasna oblika (in pa seveda vrhunska tehnika),to pa privabi kupce, ki si tak avto pač lahko privoščijo. Za vse ostale je izbira avtomobilov kjer se oblika spreminja na dve leti več kot dovolj velika.
anon-8865 sporočil: 3.125
[#1555442] 25.01.12 21:43
Odgovori   +    6
"Poročamo iz preizkusa"

Uuuu, a ste bili V preizkusu?!
anon-20668 sporočil: 3.976
[#1555448] 25.01.12 21:47 · odgovor na: (#1555415)
Odgovori   +    14
[s69t]
Porsche pa je že dolgočasen z vedno enakim 911. Nemci res nimajo domišljije. Edina prednost ohranjanja enake oblike je, da si mulci, ki pri 15 letih starosti sanjajo o 911, lahko čez 40 let kupijo enak avto.
Richardu Hammondu si zlomil srce, Jeremy Clarkson pa te bo bržkone častil pivo. :)
kojot01 sporočil: 817
[#1555480] 25.01.12 22:35 · odgovor na: (#1555415)
Odgovori   +    11
Zgodovina Alfe je polna sexy kultnih avtomobilov, Porsche pa je že dolgočasen z vedno enakim 911. Nemci res nimajo domišljije. Edina prednost ohranjanja enake oblike je, da si mulci, ki pri 15 letih starosti sanjajo o 911, lahko čez 40 let kupijo enak avto.

Kar se Alfe tiče se strinjam-italijani so mojstri, ko gre za oblikovanje . 911 pa je tak avto, da v primeru drastične spremembe oblike to preprosto ne bi bil več 911 in bi ravno zaradi tega izgubil svoj šarm ( kot npr. hrošč, mini, jeep wrangler, Harley ali pa npr. Zippo so kakršni so in imajo ravno zaradi tega svoj krog oboževalcev in pa tudi nasprotnikov)
Kar pa se 15 letnih mulcev tiče je morda v tem celo kanček resnice, a tako pač je, avto je v takem cenovnem rangu, da si ga ne moreš privoščiti na kredit dva meseca zatem, ko prejmeš prvo plačo :)
anon-120103 sporočil: 1.128
[#1555551] 26.01.12 00:06 · odgovor na: kojot01 (#1555406)
Odgovori   +    9
[kojot01]
> [s69t]
> Tovarna, ki nima oblikovalskega oddelka*, zato so njeni avti že 50 let enaki.
>
> Cayenne je zaradi enakega razloga oblikovalsko skrpucalo.


911 je kultni avto katerega čar je ravno brezčasna oblika (in pa seveda vrhunska tehnika),to pa privabi kupce, ki si tak avto pač lahko privoščijo. Za vse ostale je izbira avtomobilov kjer se oblika spreminja na dve leti več kot dovolj velika.
Lani sem na Krku odkril atelje z res lepimi namiznimi svetilkami.
Dizajnerka je akademska kiparka. Pogovor je nanesel tudi na avtomobile.
Zanimiv je njen pogled: Avtomobili me ne impresionirajo, razen Porsche
in Bentley, ki sta zame dovršene umetniške skulpture.
klemenstp sporočil: 2.568
[#1555579] 26.01.12 01:20 · odgovor na: anon-120103 (#1555551)
Odgovori   +    6
[AquaD]

Lani sem na Krku odkril atelje z res lepimi namiznimi svetilkami.
Dizajnerka je akademska kiparka. Pogovor je nanesel tudi na avtomobile.
Zanimiv je njen pogled: Avtomobili me ne impresionirajo, razen Porsche
in Bentley, ki sta zame dovršene umetniške skulpture.
Poglej si npr. Bentleya letnik 1980 in RR. Kakšna je razlika? Zakaj ni omenila tudi RR?

Vsake oči imajo svojega malarja. Meni so Kie postale enostavno lepa vozila, in mogoče si kakšno tudi omislim.
anon-239951 sporočil: 1.832
[#1555799] 26.01.12 09:23 · odgovor na: kojot01 (#1555480)
Odgovori   +    4
Edina prednost ohranjanja enake oblike je, da si mulci, ki pri 15 letih starosti sanjajo o 911, lahko čez 40 let kupijo enak avto.
In zakaj vraga mulci pri 15 letih (že 40 let) sanjajo enako kot 15 letniki pred 40 leti??
anon-267211 sporočil: 293
[#1556043] 26.01.12 11:26
Odgovori   +    1
Miloš Milač - srečko :) Tole pa prav skomine dela.
kojot01 sporočil: 817
[#1556046] 26.01.12 11:27 · odgovor na: anon-239951 (#1555799)
Odgovori   +    3
In zakaj vraga mulci pri 15 letih (že 40 let) sanjajo enako kot 15 letniki pred 40 leti??
Pa smo spet pri brezčasnosti, eleganci, vrhunski tehniki in pa seveda zavedanju, da ga ne more imeti vsak :)
anon-267211 sporočil: 293
[#1556052] 26.01.12 11:33 · odgovor na: kojot01 (#1555406)
Odgovori   +    6
kojot01: oblikovalski oddelek v Porscheju po vsej verjetnosti imajo :)
Dejstvo pa je, da pri takšni prodaji verjetno niti ni potrebe po kakšnih drastičnih oblikovalskih spremembah.
Se pa definitivno strinjam z izjavo, da je Cayenne oblikovalsko skorpucalo. Žal.
anon-162168 sporočil: 3
[#1556071] 26.01.12 11:46 · odgovor na: anon-267211 (#1556052)
Odgovori   +    10
Še vedno manjše skropucalo, kot BMW X6 (izgleda kot da se je X5 na streho usedel slon), ali pa serija 5 GT.
anon-239951 sporočil: 1.832
[#1556610] 26.01.12 16:22 · odgovor na: kojot01 (#1556046)
Odgovori   +    5
[kojot01]
> In zakaj vraga mulci pri 15 letih (že 40 let) sanjajo enako kot 15 letniki pred 40 leti??

Pa smo spet pri brezčasnosti, eleganci, vrhunski tehniki in pa seveda zavedanju, da ga ne more imeti vsak :)
Takorekoč, sami + (plusi).
premza sporočil: 4.276
[#1557060] 26.01.12 21:56 · odgovor na: anon-120103 (#1555551)
Odgovori   +    3
[AquaD]
Lani sem na Krku odkril atelje z res lepimi namiznimi svetilkami.
Dizajnerka je akademska kiparka. Pogovor je nanesel tudi na avtomobile.
Zanimiv je njen pogled: Avtomobili me ne impresionirajo, razen Porsche
in Bentley, ki sta zame dovršene umetniške skulpture.
Tipična ženska. Če je cena šestmestna potem je vse lepo.
Korejska 100% kopija 911-ke za 20 jurjev, bi bila dolgočasno skropucalo.

"Money and power, every woman dreams" :)
anon-274145 sporočil: 111
[#1557570] 27.01.12 09:59
Odgovori   +    7
še hvala bogu da so mi v državnem podjetju zvišali plačo, da lahko grem ponj :-)

Strani: 1