Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Končna cena vozila se oblikuje pri trgovcu

Strani: 1

anon-232734 sporočil: 4.441
[#1259997] 21.06.11 11:01
Odgovori   +    8
Vprašajte ga še, če si upa povedat koliko je samo trgovska marža pri prodaji enega avtomobila :)
BojanRi sporočil: 5.518
[#1260033] 21.06.11 11:24
Odgovori   +    6
Proizvodna cena in subvencije so le nategovanje držav, da vlagajo denar v avtomobilska podjetja. Glede na tehnološki razvoj imamo še vedno pogon, ki je bil izumljen pred več kot sto leti. Dobri smo.
anon-224391 sporočil: 1.886
[#1260125] 21.06.11 12:06
Odgovori   +    0
in kako ekooško je pridobivanje elektrike??
Tudi vetrnice so narejene iz HI-Tech materialov --- to pa pomeni svinjarijo!!
anon-230542 sporočil: 2.807
[#1260135] 21.06.11 12:09 · odgovor na: anon-232734 (#1259997)
Odgovori   +    0
[slep]
Vprašajte ga še, če si upa povedat koliko je samo trgovska marža pri prodaji enega avtomobila :)
Praviloma bi morala biti tolikšna, da trgovcem prinaša profit... ampak trenutno ga mnogim ne.
MITT sporočil: 65
[#1260178] 21.06.11 12:33 · odgovor na: anon-230542 (#1260135)
Odgovori   +    0
Cena avta iz salona pred plačilom DMV-ja je zanimivo nižja kot potem preračunana v ceniku (marža se doda kasneje?).
anon-197765 sporočil: 6.444
[#1260345] 21.06.11 13:35
Odgovori   +    1
Končna cena vozila se oblikuje pri trgovcu
Stari, mnogo ti sereš govna.
anon-33472 sporočil: 206
[#1260388] 21.06.11 13:50
Odgovori   +    0
dejstvo, da vsak dodati strošek prenesejo na končnega kupca ni kazanje zaupanja, dobre ponudbe ali kritje stroškov, ki nastajajo s to pripravo...naj se to pokriva iz samega zaslužka prodajalcev avtomobilov drugače nam bodo na koncu zaračunali tudi vsak list papirja, ki so ga porabili za predstavitev ponudbe.
iz lastnih izkušenj lahko povem, da v ponurju skoraj nikjer ni mogoče doboti testne vožnje, ker določenih modelo ne namenijo za to ker so baje model v povezavi z določenim motorjem že prepoznavni...kako potem veš, če ti motorna varianta v določenem modelu odgovarja?
če že daješ več desettisoč eur za avto bi se lahko malce bolj potrudili, pri nemških znamkah takih težav ni.
b
anon-33472 sporočil: 206
[#1260400] 21.06.11 13:53
Odgovori   +    0
slep, enkrat sem nekje zasledil razliko v ceni, ki je napisana pri trgovcu in ceno proizvodnje avtomobila, primer je bil takrat mislim, da za petko ali clio, razlika je bila če se prav spomnim čez 70%, pa to za avto, ki je v slo množično prodajan in še celo pri nas proizvajan
anon-33472 sporočil: 206
[#1260418] 21.06.11 13:59
Odgovori   +    1
ne nasedajte financiranjem !!!
vsaka ponudba,da je transparentna??? glede na to, da noben trgovec ne zna povedati po kakšni obrestni meri je obrestovan kredit ali leasing mislim, da ni transparentna, mani na to vprašanje niso znali odgovoriti nikjer v renaultovih salonih od lendave do maribora !!! vsi so mi samo navajali eom, ki pa ne pove o ceni nič, je le konstrukt zakonodaje,, da nas še bolj molzejo, poleg tega niso nikoli najugodnejši ker je zadaj hypo, oni pa so itak med dražjimi, vsak naj gre najprej na svojo banko pa bo verjetno dobil isti denar ceneje.
to s financiranjem, da je ugodno in, da so ugodnosti v primeru financiranja? laži, obresti, ki jih stranka vrne presegajo vrednost ugodnosti, če gre stranak sama na kako banko in tam vzame kredit za isto obdobje kot bi pri prodajalcu, sicer pa lahko preveri vsak sam.
Vinci sporočil: 5.670
[#1260431] 21.06.11 14:05 · odgovor na: anon-33472 (#1260400)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: Vinci 21.06.2011 14:06
[glavac]
slep, enkrat sem nekje zasledil razliko v ceni, ki je napisana pri trgovcu in ceno proizvodnje avtomobila, primer je bil takrat mislim, da za petko ali clio, razlika je bila če se prav spomnim čez 70%, pa to za avto, ki je v slo množično prodajan in še celo pri nas proizvajan
Trgoven zasluži tam nekje do 15%, pri povprečnem avtu v Sloveniji pa pogosto okrog 5%. Strošek proizvodnje nima veze z maržami trgovcev. Proizvajalec si zaračuna 30% na proizvodno ceno, generalni uvoznik (recimo BMW, Renault Nissan Slovenija ...), potem so še stroški prevoza in davki (najmanj 25% na ceno proizvajalca) in šele na koncu je trgovska marža.
anon-33472 sporočil: 206
[#1260432] 21.06.11 14:05
Odgovori   +    3
kar 70% vseh kupcev odloči za naše financiranje in to že vrsto let, kar jasno kaže na to, da je naša ponudba več kot ugodna. ??? mislim, da se več kupcev odloči za finaciranje pri vas zaradi tega ker jih je čedalje več kreditno nesposobnih in vi tega pri vas oz. banka, ki stoji za vami ne kontrolirate, ravno tako ne roka zaposlitve (oboje vem iz lastnih izkušenj!) poceni pa tudi niste ravno najbolj, ko sem jaz iskal financiranje za recimo renaulta sem dobil vsaj 3 ponudbe cenejše od vaše/hypojeve pa to brez pogajanj, če bi se pogajal bi bilo verjetno še kje cenejše. povem lahko, da je razlika pri 15tisoč eur na 5 let s spremenljivo obrestno mero med vašo ponudbo in najugodnejšo konkurenco več kot 20 eur na mesec in to 5 let, kar znese čez 1200 eur!!! v mojem primeru to pomeni zavarovanje in registracija za 2 leti...
anon-103586 sporočil: 11
[#1260866] 21.06.11 17:03
Odgovori   +    0
1/3 proizvodna cena 1/3 epp,manekenke,spozorstvo,testni avti,vip... 1/3 marza trgovca,njegov epp,v glavnem njegov manipulacijski prostor. Naj me gospod iz intervjuja dematira, jaz mu pa dokazem mojo trditev
anon-238889 sporočil: 219
[#1261258] 21.06.11 21:57
Odgovori   +    1
Vsak prodajalec se potrudi da te oguli, kolikor se le da, pa tudi Renault ni izjema. Boli mene za njihove gvante, kravate, steklene salone in ves blišč povezan s tem. Na WC-ju ravno tako "dišijo" kot Vi. Povem vam kupec je zadnja rupa na sviralu, ki pa je to vse pomagal sfinancirati. Takšno početje Znamke je treba enostavno bojkotirati z nenakupom, edino to jih prizadane.
anon-238889 sporočil: 219
[#1261264] 21.06.11 22:01
Odgovori   +    0
Tehnologije so bile razvite zdavnaj pri GM, pa jih je Shell odkupil in umaknil s sveta, saj bi zjeb..e nafto. Nabavite si film WKTEC (Who kill the electric Car). Naftarji bodo odločili, kdaj bomo mi dobili alternativo naftnim derivatom.
ghgh555 sporočil: 425
[#1261622] 22.06.11 08:22
Odgovori   +    0
Stroški dekonzerviranja ipd. so natega. Prodajalci avtomobilov znajo tako ali tako samo nategovati. Nisem še srečal poštenega. Enako velja tudi za trgovce nasploh. Kupce vozila storitve, ki bi se na računu posebej zaračunala - to je dekonzervacija, ni naročil in pika. Če se to na računu napiše, še nič ne pomeni. Če kdo tega ne bi plačal, trgovec bi šel pa v tožbo, bi kratko potegnil trgovec. Če bi se zgovarjal, da so to stroški, ne bi imel pravne podlage zanje. Drugače je, če se v pogodbi kupec in prodajalec dogovorita, da se tako plačilo opravi.

Strani: 1