Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Intervju: Ukvarjam se z vlaki, ne s svojim delovnim mestom
Strani: 1
sporočil: 4.944
Še en nakladač, mlatilec prazne slame in velik porabnik
davkoplačevalskega denarja. Tako nekako kot so SŽ že desetletja
zgubarska jama brez dna.
sporočil: 9.501
Janša je namignil,da bi bila mogoče dobra kakšna povezava SZ z DojčeBan,zadeva bi bila hitro rešena,pa se spomnimo reakcij nacionalne srebrnine dušebrižnikov.
Aloara,SZ bodo vedno priročno odlagališče za zaslužne kadre,te ali one opcije...Bilance so itak v drugem planu
sporočil: 317
Samo za primerjavo: Pahor vs. Vlačič: Rupel vs. Schara. Lepo mirno,
g. Schara. Nič se ne bo zgodilo. Vlak je že odpeljal, na njem pa
sedi gospod direktor z ministrom za promet. Pahor je postavil
Rupla, sedaj ga gotovo ne bo zamenjal, saj ničesar ne obžaluje.
Tako se to dela. Vlačič je napovedal zamenjavo, in pri tem, in samo
pri tem, bo tudi ostalo. Od zadaj je preveč lobijev, ki perejo, da
bi dopustili, da bi ta vir presahnil. Država ima v železnicah
gromozanske finančne rezerve, a le kako naj jih izkoristi z ljudmi
na ministrstvu, ki so to zlato jamo ustvarili in doslej pridno
izkoriščali? Se ve: za lastni žep. Minister je že zamudil vlak.
sporočil: 317
Samo za primerjavo: Pahor vs. Vlačič: Rupel vs. Schara. Lepo mirno,
g. Schara. Nič se ne bo zgodilo. Vlak je že odpeljal, na njem pa
sedi gospod direktor z ministrom za promet. Pahor je postavil
Rupla, sedaj ga gotovo ne bo zamenjal, saj ničesar ne obžaluje.
Tako se to dela. Vlačič je napovedal zamenjavo, in pri tem, in samo
pri tem, bo tudi ostalo. Od zadaj je preveč lobijev, ki perejo, da
bi dopustili, da bi ta vir presahnil. Država ima v železnicah
gromozanske finančne rezerve, a le kako naj jih izkoristi z ljudmi
na ministrstvu, ki so to zlato jamo ustvarili in doslej pridno
izkoriščali? Se ve: za lastni žep. Minister je že zamudil vlak.
sporočil: 166
Ne razumem, da lahko človeka tako obsojate po tem, da je le leto
dni vodil to firmo, ki ima gromozanske probleme še od vekov nazaj.
Še ena menjava ne bo rešila nič. Vse kar je treba je, da delujejo
strokovno, ne politično. Bodite vsaj malo objektivni.
sporočil: 16
Dobro je priznanje, da na SŽ potrebujejo komercialnega direktorja,
saj smo že pred 14 leti Rekarju povedali, da SŽ ne zna prodajati
svojih storitev. On se je nato nekaj silil na nabavnem področju, na
prodajnem pa si lahko na SŽ pogledajo, kaj delajo praktično vse
evropske železnice, SŽ pa ne.
Strani: 1