Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek SDS bi glavo odrezala Zidarju, opozicija Darsu
Strani: 1 2
sporočil: 1.963
Slika nazorno kaže kako se lomijo plošče in delavci, butci to
mečljejo na asfalt, ki bo pokazal poškodbe kaj kmalu.
Šlamparija vseh. Že sam minister je šel pod ta omet brez čelade....
Šlamparija vseh. Že sam minister je šel pod ta omet brez čelade....
sporočil: 647
Kaj bi rezali glave... Kazensko bi morali hoditi več tednov skozi
šentviški tunel brez čelade, seveda brez odstranitve ometa...
sporočil: 4.590
napoleon12 je napisal(a):
Za to šlamparijo mora odgovarjati najprej DARS, potem pa še SCT:
Kako pa to veš? Običajno v pogodbi piše, kdo je za kaj odgovoren.
sporočil: 18
tisti ki prirejajo razpise kaznovati se reče koga odpustiti tudi z
darsa ne pa da si v državni službi varen oziroma nič kriv tudi če
delaš napake! Potem pa še dobiti krivca ali SCT ali njegov
podizvajalec
sporočil: 1.027
Za vse to je kriv DARS in nihče drug. To je tako kot bi doma
delali kopalnico, se pozanimali pri nekaj obrtnikih in nato izbrali
najugodnejšega. Ta bi pa za svoje delo izbral podizvajalca, ker mu
cena ne gre skozi. Podizvajalec bi slabo naredil in vam bi kotliček
padel na glavo. Kdo je kriv!!! Vi, izvajalec ali podizvajalec?????
sporočil: 163
vedno so bili in vedno bodo krivi komunisti,janševisti pa nikoli
niso krivi in nikoli ne bodo krivi,tako razmišljajo tupoumne glave
brez kančka razuma
sporočil: 179
: Družba se kiti s sloganom "Sinonim kakovosti slovenskega
gradbeništva", zdaj pa priznavajo, da nimajo izkušenj s
protipožarno zaščito v predorih oziroma, bodimo natančni, v
galeriji, zato so tudi morali izbrati podizvajalca. Če nimajo
izkušenj, zakaj se sploh prijavljajo na razpis?
Ker lahko tako področje pokrijejo s podizvajalcem? Do danes se mi je zdelo, da je običajna praksa, da podjetja na razpisih nastopijo skupaj (kot konzorcij in/ali s podizvajalci) ter tako (med drugim) pokrijejo tudi segmente, a katerih imajo malo ali nič kompetenc.
Ker lahko tako področje pokrijejo s podizvajalcem? Do danes se mi je zdelo, da je običajna praksa, da podjetja na razpisih nastopijo skupaj (kot konzorcij in/ali s podizvajalci) ter tako (med drugim) pokrijejo tudi segmente, a katerih imajo malo ali nič kompetenc.
sporočil: 1.027
Ne vem zakaj bi bili krivi komunisti...tega ni nikjer napisano, to
trdiš ti. Mi samo pravimo da je kriv SCT, če je pa direktor in
lastnik partijc pol se pač posplošeno reče da je kriv partijc:-)
sporočil: 1.027
jekleni je napisal(a):
: Družba se kiti s sloganom "Sinonim kakovosti slovenskega gradbeništva", zdaj pa priznavajo, da nimajo izkušenj s protipožarno zaščito v predorih oziroma, bodimo natančni, v galeriji, zato so tudi morali izbrati podizvajalca. Če nimajo izkušenj, zakaj se sploh prijavljajo na razpis?
Ker lahko tako področje pokrijejo s podizvajalcem? Do danes se mi je zdelo, da je običajna praksa, da podjetja na razpisih nastopijo skupaj (kot konzorcij in/ali s podizvajalci) ter tako (med drugim) pokrijejo tudi segmente, a katerih imajo malo ali nič kompetenc.
Tudi jaz včasih izberem podizvajalca za kakšno dodatno delo. Ampak na koncu odgovarjam jaz, ne pa podizvajalec!!!
sporočil: 17.846
avtomobilist je napisal(a):
Tudi jaz včasih izberem podizvajalca za kakšno dodatno delo. Ampak na koncu odgovarjam jaz, ne pa podizvajalec!!!
Je, imaš pa regresni zahtevek do podizvajalca, kar pomeni, da je zate zadeva neutralna.
sporočil: 190
Lokacijski načrti, projektiranje, izbira izvajalca in izvedba del
bi morali biti stvar stroke in ne politike. Ker pa se v tej državi
politika in zasebni interesi politikov vmešavajo že pri izdelavi
lokacijskih načrtov pa gradimo ceste , tunele ipd počasi in drago.
Politika sama potrjuje , da se vmešava v stroko z očitki SLS o
obbladovaju DARS-a . Projektanta , ki s projektom določi vrsto
tehnologije gradnje in določi materijale, ki se bodo vgrajevali
izbere naročnik. Izvajalca izbere naročnik, izvajalec pa dela
izvaja na podlagi projektov. Vse kar ( glede stroke) lahko stori
izvajalec je, da opozarja naročnika na napake v projektu ali
naročniku predlaga uporabo drugih materialov ( s pojasnili in
dokazi) . Nadzorni organ ( DDC) je tisti, ki nadzira strokovno
izvajanje del in vsako strinjanje , nestrinjanje, ukrepi ali
potrditve morajo biti razvidni iz gradbenega dnevnika ali gradbene
knjige in je tudi tisti, ki potrjuje mesečne situacije (račune)
količinsko in strokovno. Torej izvajalec dobi plačano tisto, kar je
nesporno izvedeno ( količinsko in strokovno) v kolikor pa dobi
plačanega več pa ni krivda izvajalca temveč naročnika in njegovega
nadzornega organa. Pri spremeninjanju projektov naročnik zahteva od
izvajalca ovrednotenje dodatnih del , ki ji mora tudi naročiti.
Iluzorno pa si je predstavljati, da bi izvajalec iz lastnih
sredstev kril stroške dodatna dela. O spreminjanju projektov med
izvedbo pa je že minister povedal vse. Gradnja gospodarske
infrastrukture je resen posel v katerem politika ne bi smela
sodelovati v nasprotnem primeru pa se bomo morali sprijazniti z
nadaljevanjem sedanjega stanja
sporočil: 3.220
Kaj bi bilo, če bi se v predoru res zgodil požar? Po mojem laičnem
mnenju ne bi odpadel samo omet, ta odpada sam od sebe
ob manjših vibracijah, ampak bi se porušil kar obok! Po moje
vgrajujejo nekaj kar ne poznajo ali pa ne znajo pravilno izvesti.
Verjetno je bil dodan kak aneks, ki ga je sforsiral zidar, da bi
zopet nekaj potegnil, na strani DARSA pa se jim je fino zdelo, da
lahko vgradijo nekaj novega o čemer se jim pa še sanja ne!
sporočil: 1.287
Mislim,da je napaka popolnoma banalna.Sicer moje skromno mnenje
izhaja iz lastne gradnje,ki sem jo izvajal v svoji režiji in mi je
jasno,da venomer,ko kaj gradimo ali ometamo na stari beton in v tem
primeru je bil res star,je ptrebno stari beton narediti prožen
oz,da se bo vezal na nove materiale.V normalnem gradbeništvu je to
enostavna emulzija in potem nanašamo nove omete,belež ali pa tudi
beton.Verjetno ima tudi od vas kdo tako prakso.Lahk,da se
motim,vendar mislim,da je to to....
sporočil: 496
Se vidi, da nihče od novinarjev ni bil neposredno vpleten v gradnjo
in nima neposrednih izkušenj z obrntniki in gradbeništvom v
Sloveniji. Kdorkoli je zadovoljen s svojimi izvajalci, potem
je:
a) popolen neuk, ki so ga prepričali, da so naredili v nulo, kar pa v resnici niso
b) ima ekstremno srečo da je naletel na mali odstotek (verjetno manj kot 5%) dobrih izvajalcev del.
a) popolen neuk, ki so ga prepričali, da so naredili v nulo, kar pa v resnici niso
b) ima ekstremno srečo da je naletel na mali odstotek (verjetno manj kot 5%) dobrih izvajalcev del.
sporočil: 6.303
Zmetali smo ogromno denarja in imamo zanič tunele in zanič
avtoceste. Strada del sole še po 50 letih izgleda kot nova, naše pa
so že po nekaj letih polne zaplat, kačic in kotanj v katerih se
nabira voda.
sporočil: 17
to je pa to, ko politika narekuje gospodarstvu. naj ustanovijo
inštitut za potrebe gradenj in jih pustijo pri miru z roki in
ˇstrokovnimiˇ rešitvami. krivdo pa pripisujem samo politiki!!!! (in
eni in drugi)
sporočil: 1.801
Ne vem, kaj sploh opletate z levimi in desnimi. Kriv je tisti, ki
je slabo naredil. Če jaz gradim bajto in se mi podre, je kriv
tisti, ki je zidal, ne jaz, ki sem mu dal delo. A ni tako? Tu bi
morali SCT tožiti še zaradi povzročanja splošne nevarnosti in
ogrožanja življenj. Kaj pa telefoni, ki ne delajo? ob to se nobeden
ne spotakne. Dobro, da se je to zgodilo na koncu tunela, kjer vsaj
mobilna telefonija deluje.
sporočil: 951
Katarina Kresal, se vidi, da ste predolgo bila v stiku s slovenskim
sodstvom, ki je gnilo, točno tako pravi Zmago Jelinčič in to drži.
taka demokracija, kot jo pozna naše sodišče je anarhija. Še niste
nikjer, pa že filozofirate, da se vsak subjekt lahko javi na javni
razpis. A res? Osel gre enkrat na led, kolikokrat je pa SCT peljal
na led davkoplačevalce, ko je z našim denarjem naredil to, po čemer
se danes vozimo in kar naj bi bile moderne avtoceste. To je
sramota. In subjekt, ki ga vodi Zidar ne sme več imeti dostopa do
črpanja davkoplačevalskega denarja, ker je prešel mejo dobrega
okusa, kršil določila iz javnega razpisa, seveda pa mu tega naše
sodstvo ne bo znalo dokazati. Na sodstvu je, da dokaže krivdo
Zidarju, ga razlasti in spravi na hladno. DARS je treba
razformirati in to takoj, da ne dela več škode. Če nimamo zdravega
kadra, ki ne bi bil kakorkoli kontaminiran z virusom Zidar, pa ga
pripeljimo od zunaj. Plače nimajo slabe in ne bo problem najti
ljudi zunaj naših meja. Glavno pri vsem je, kdo je tehnični prevzem
podpisal, kdo je vodil nadzor in koliko bo odškodnina za nastalo
škodo, ki jo bo moral plačati izvajalec. Če bi hoteli predor BP, bi
bilo potrebno, da Zidar plača tujega izvajalca, ki bi naredil
študije in izvedel sanacijo predora. Sramota in kolone in zmedo, ki
je na cesti na tem področju ni mogoče poplačati. Tujci se lovijo
med količki, pa še Dars nekaj popravlja, ker je polno njegovih
avtomobilov enkrat na Brdu, enkrat za Bežigradom, enkrat v Šiški,
enkrat na južni strani, pa tega ni nikjer. Ta Vlada je naredila
največje napake na področju lastninjenja, cest, pokrajinsko
zakonodajo, sodstvo, šolstvo , zdravstvo, kapitalski dobički, aje
sploh kaj, kar je še v redu? Ja, je, v redu je to, da je slovenski
narod trpežen. Vi Kresalova pa s svojimi sladkimi besedami niste
dorasla vodenju države, tega sta sposobna Golobič in Jelinčič, ki
vseeno malo ločita anarhijo od demokracije. Žal trenutno ločnice ni
in to je tisto, kar nas lahko skrbi.
sporočil: 163
mancap,kar si napisal pa ne bo držalo,če ti nekomu daš gradit
hišo,mu določiš nerazumni rok,mu omejiš sredstva,potem izvajalec v
nobenem primeru ne more del opraviti kvalitetno in če bo kaj narobe
si kriv ti ne on.
sporočil: 804
Ce narocnik Dars ne ve nic o poslu razen, da dela to kar minister
hoce in DDC ne ve kaj kontrolira razen kar minister hoce, ce SCT
& vsi ostali samo naredijo, kar jim je predpisano-narisano
& podpisano v pogodbah ter placano po dokoncanju s strani vseh
odgovornih prej in potem, potem je napaka pri ministru, ki na vrhu
piramide in odgovarja v celoti.
Ce je sedaj zalosten - uzaljen - ganjen , naj gre za pesnika in ne za odgovorno osebo!
Poslovni svet ni enostaven, tej nasi ficfirici pa se igrajo drzavo z denarjem vseh, drzava ni njihova in naj se grejo igrati v vrtec s peskovnikom!
Ce je sedaj zalosten - uzaljen - ganjen , naj gre za pesnika in ne za odgovorno osebo!
Poslovni svet ni enostaven, tej nasi ficfirici pa se igrajo drzavo z denarjem vseh, drzava ni njihova in naj se grejo igrati v vrtec s peskovnikom!
sporočil: 354
"...da je običajna praksa, da podjetja na razpisih nastopijo skupaj
(kot konzorcij in/ali s podizvajalci) ter tako (med drugim)
pokrijejo tudi segmente, a katerih imajo malo ali nič
kompetenc."
Praksa je taka, da velikokrat NAROČNIK želi enega KROVNEGA IZVAJALCA in mu porine vso koordinacijo, da ima sam manj dela in odgovornosti - porine in vsili mu tudi razne kooperante ali izvajalce po SVOJI IZBIRI; krovni izvajalec je pa pri tem primoran to sprejeti ali izstopiti iz posla...
Praksa je taka, da velikokrat NAROČNIK želi enega KROVNEGA IZVAJALCA in mu porine vso koordinacijo, da ima sam manj dela in odgovornosti - porine in vsili mu tudi razne kooperante ali izvajalce po SVOJI IZBIRI; krovni izvajalec je pa pri tem primoran to sprejeti ali izstopiti iz posla...
sporočil: 354
Tako enostavno pa to spet ni!
Z izbranim izvajalcem (v opisanem primeru na podlagi referenc izbranim!) se sklene za naročilo POGODBA po gradbenih uzancah (posebna zakonodaja!!) , v kateri so jasni tudi pogoji glede obveznosti naročnika in obveznosti ter odgovornosti izvajalca. Poleg vsega obstaja še Zakon o graditvi objektov in podzakonska zakonodaja, ki ureja tudi taka dela, kot so "dela v kopalnici", kaj šele na cestah, in predpisuje , kdaj je predpisan in kakšen načrt, po katerem je treba delati, določa tudi odgovornost projektanta in izvajalca glede vsebine in spoštovanja načrtov....skratka zakonodaja je kar natančna, nima pa dovolj dobro izvajanega NADZORA in upošteva se pri nas približno toliko, kot sicer zakonodaja - VEDNO MANJ - zato je pa kriva in odgovorna izključno POLITIKA!
Z izbranim izvajalcem (v opisanem primeru na podlagi referenc izbranim!) se sklene za naročilo POGODBA po gradbenih uzancah (posebna zakonodaja!!) , v kateri so jasni tudi pogoji glede obveznosti naročnika in obveznosti ter odgovornosti izvajalca. Poleg vsega obstaja še Zakon o graditvi objektov in podzakonska zakonodaja, ki ureja tudi taka dela, kot so "dela v kopalnici", kaj šele na cestah, in predpisuje , kdaj je predpisan in kakšen načrt, po katerem je treba delati, določa tudi odgovornost projektanta in izvajalca glede vsebine in spoštovanja načrtov....skratka zakonodaja je kar natančna, nima pa dovolj dobro izvajanega NADZORA in upošteva se pri nas približno toliko, kot sicer zakonodaja - VEDNO MANJ - zato je pa kriva in odgovorna izključno POLITIKA!
sporočil: 12
Katarina Kresal....S to izjavo ste izgubili moj glas.
Drugače pa kar se tice slovenskih cest. Pred kratkim sem se peljal po obvozu ki gre po novi se neodprti prekmurski avtocesti. KATASTROFA!!! Ko se peljes 130 je kot bi se peljal po makedamu. Trese, ruka, da ne omenim da je sam obvoz narejen katastrofalno. Iz lendave proti prekmurju nobenih konkretnih oznacb, nardit moras pa 20 km da prides iz ene strani ceste na drugo stran....
Drugače pa kar se tice slovenskih cest. Pred kratkim sem se peljal po obvozu ki gre po novi se neodprti prekmurski avtocesti. KATASTROFA!!! Ko se peljes 130 je kot bi se peljal po makedamu. Trese, ruka, da ne omenim da je sam obvoz narejen katastrofalno. Iz lendave proti prekmurju nobenih konkretnih oznacb, nardit moras pa 20 km da prides iz ene strani ceste na drugo stran....
sporočil: 55
Da je najdražji tunel najslabše zgrajen, je kriv SCT, ki je gradil.
Ta referenca bi morala biti zadosten razlog, da se SCT (ali pa
drugo podjetje, ki gradi tako slabo)izloči kot primernega
izvajalca. To situacijo je treba samo vključiti v naslednje
razpisne pogoje.
sporočil: 1.503
OIdlično za populistično politično logiko. Za
začetek morajo državne družbe DARS in DDC
dokazati krivdo za zamude in slabo izvedena
dela SCT-ju in potem izpeljati postopke v skladu s
pogodbenimi določili in zakonodajo. Urejanje pogodbenih
razmerij na pamet in kar v medijih s
nestrokovnimi izjavami državnih uradnikov pa kaže
na medijski linč izvajalca.
sporočil: 104
"g. Nemec je totalno na tleh; g.Žerjav bo pa zadevo najprej
prespal."
Izjavi prvih dveh odgovornih za slovenske avtoceste.
Prvi naroča in prevzema objekte, drugi je pa forsiral odprtje predora na dan 1.7.2008.
Bo treba prevzeti tudi odgovornost.
Pa še sistemsko vprašanje: čemu imamo sploh DARS, DDC, Ministrstvo za promet, če vsi najemajo (iste?) zunanje izvajalce, od priprave razpisov, nadzora, do izgradenj ?
Izjavi prvih dveh odgovornih za slovenske avtoceste.
Prvi naroča in prevzema objekte, drugi je pa forsiral odprtje predora na dan 1.7.2008.
Bo treba prevzeti tudi odgovornost.
Pa še sistemsko vprašanje: čemu imamo sploh DARS, DDC, Ministrstvo za promet, če vsi najemajo (iste?) zunanje izvajalce, od priprave razpisov, nadzora, do izgradenj ?
Strani: 1 2