7 min
Najboljši v kategoriji TRAJNOSTNA PRAKSA: V Tehnosu izdelali prvi električni univerzalni mulčer v Evropi
7 min
Najboljši v kategoriji IDEJA: S to tehnologijo lahko ribogojstvo dobi nov zalet
24 min
Najboljši v kategoriji PONUDNIK: Ko čebelar vzame svoje čebele s seboj na dopust
37 min
Zmagovalci Agrobiznis Hi-tech natečaja so Aqualab, Strip's, Kmetija Štih in Tehnos
52 min
Handelsblatt: nemška podjetja pospešeno vlagajo v prestrukturiranje
58 min
Čudež Italije: ustvarjen tudi z denarjem EU in sivo ekonomijo
1 ura
Napoved: 300 milijonov evrov v slovenska javna stanovanja. Kdaj in kako? 1
1 ura
Kitajska gradi največjo hidroelektrarno na svetu z močjo 25 Đerdapov: protislovja in tveganja
2 uri
EU se je uspela zediniti o psih in mačkah
2 uri
Walmart zapušča newyorško borzo in se seli na Nasdaq
2 uri
Sloveniji še 440 milijonov evrov iz načrta za okrevanje. Kje so izzivi za črpanje v 2026?
3 ure
Suddeutsche: Allianz Partners bo 1.500 ljudi nadomestil z UI 2
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Več kot sto tisoč neprijavljenih računov v tujini. Furs: ni razloga za paniko! 5
5 ur
Srbija je ostala brez nafte 5
5 ur
Ljubljanska borza: delnice večinoma v zelenem
5 ur
Obvestilo vlagateljem: Eurizon Capital S.A. posodablja prospekte skladov (Oglas)
6 ur
EU išče rezervni načrt za pomoč Ukrajini 10
6 ur
Slovenija obstala na 46. mestu IMD. Ključni izzivi, ki bodo oblikovali poslovanje v naslednjih letih (Oglas)
6 ur
HP bo v naslednjih letih odpustil več tisoč zaposlenih; delnica po trgovanju -5,1 odstotka

Strani: 1

GV-1113 sporočil: 2.130
[#3073247] 14:44
Odgovori   +    2
Jaz še nisem imel možnosti uporabljati kakšnega uporabnega chat bota,ki bi odgovarjal na vprašanja strank v bančništvu, borznem posredništvu, zavarovalništvu, pa tudi v letalskem prometu ne.

Vedno znova vnašam le, da želim govoriti z živim človekom!
OgnjenAnto sporočil: 529
[#3073252] 15:12 · odgovor na: GV-1113 (#3073247)
Odgovori   +    0
[GV-1113]
Jaz še nisem imel možnosti uporabljati kakšnega uporabnega chat bota,ki bi odgovarjal na vprašanja strank v bančništvu, borznem posredništvu, zavarovalništvu, pa tudi v letalskem prometu ne.

Vedno znova vnašam le, da želim govoriti z živim človekom!
Za avtomobilsko asistenco, je lahko mobilna aplikacija na telefonu več kot dovolj.
Pošlje tako geografske podatkev v sistem, kot kaj je narobe.

Tesla ima recimo tako vse v aplikaciji. Pa tudi mnoge zavarovalnice že imajo podobne aplikacije.

80% torej pokrije že digitalizacija procesa.
Nadaljnjih 15% lahko verjetno pokrije dodatek AI chat bota. 5% potem kot zadnja linija lahko pade dejansko na ljudi.

Strani: 1