6 min
Poslovne finance za kmete: kje se najpogosteje zatakne in kako to rešujejo uspešne kmetije (PRO)
1 ura
Še en propadli razpis SPIRIT: po rekordno dolgem čakanju podjetja ostajajo brez subvencije za razogljičenje 1
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Vdor, ki utegne stresti Wall Street
2 uri
Oktobra za desetino več turistov kot lani, največ starejših
2 uri
INTERNETVJU Kaj ponuja poljski delniški trg: priložnosti v obrambi in medtechu
2 uri
Janković zdaj prvoosumljeni v postopku po lanskih preiskavah
2 uri
Ljubljanska borza: Zavarovalnica Triglav -2,51 odstotka 1
2 uri
Železni zakon gneče: tretji pas dolgoročno ne bo odpravil zastojev na avtocestah (PRO) 4
2 uri
Pegasus Airlines odpira linijo med Istanbulom in Ljubljano
3 ure
Slovenska in avstrijska pošta - kje se razlikujeta in kje sta si podobni? 1
3 ure
Električni renault traffic dobil nov retro videz, polnil se bo z napetostjo 800 voltov
3 ure
Ifo: nemški izvozni optimizem je bil kratke sape, podjetja pričakujejo zmanjšanje izvoza
3 ure
8 vprašanj, odgovorov in dilem o legalizaciji hiš po novem
3 ure
Nova šefinja ABN Amro banke bo odpustila skoraj četrtino zaposlenih
4 ure
Orodja, ki kmetu za 15 odstotkov izboljšajo produktivnost
4 ure
Triglav kot naložba za vlagatelje (PRO)
4 ure
Nemčija: kaj je gnalo in kaj upočasnjevalo BDP v tretjem četrtletju
4 ure
Revolucioniranje maloprodaje: Moč preglednosti energije v realnem času s SolarEdge ONE za C&I (Oglas)
5 ur
Študija primera Cockta in AI asistent Spletne postaje: Kako lahko UI pomaga pri izpeljavi nagradne igre (Oglas)

Strani: 1

GV-1113 sporočil: 2.113
[#3073137] 11:37
Odgovori   +    10
To je naravnost perverzen argument! Slovenci tretji (morebiti nekje tudi četrti) pas na AC enostavno rabimo, ker je to naša edina možnost povezave med regijami in s tujino.

Če analiziramo ta argument, ga lahko razlagamo tudi tako, da če bi bile AC v še večjih zastojih, bi bilo povpraševanja po prometu manj. A v praksi bi to pomenilo, da bi bil nekdo nekje na štajerskem podeželju brezposeln, ker se logistično ne bi mogel več voziti na delo v Ljubljano. Ali pa da bi kakšen pacient več umrl, ker bi se rešilcu zdelo brezupno, da bi sploh poskusil z nujno vožnjo v Ljubljano v UKC.

In ja, mi ta promet generiramo, a brez tega ne gre. Od tega je odvisno naše gospodarstvo, šolstvo, zdravstvo pa tudi turizem. Avtoceste so naše življenjske arterije!

Nič nimam proti izgradnji železnic. Ampak treba je biti realističen o tem, koliko se to sploh da. Železnice niso povsod tako kot so ceste, zlasti pa bi potrebovali na novo trasirane high-speed proge tako kot so zdaj v npr. Avstriji odprli Koralmbahn. Ampak preden bo kaj takega v SLO umeščeno v prostor, kaj šele zgrajeno, bo preteklo še ogromno vode.

Zato pa je treba TAKOJ začeti z dograjevanjem dodatnih voznih pasov na slovenskih avtocestah!
Nollem sporočil: 1.083
[#3073140] 12:25
Odgovori   +    4
za Downs-Thompsonov paradoks še nisem slišal, sem pa videl kaj prinese tretji pas recimo na avtocesti TS-VE. Zato predlagam akademikom, da se zapeljejo po njej, lahko tudi malo bolj proti jugu, in primerjajo hitrost oz. pretočnost prometa na dvo in tro pasovnicah...
odvisnik sporočil: 3.472
[#3073141] 12:36 · odgovor na: Nollem (#3073140)
Odgovori   +    0
[Nollem]
za Downs-Thompsonov paradoks še nisem slišal, sem pa videl kaj prinese tretji pas recimo na avtocesti TS-VE. Zato predlagam akademikom, da se zapeljejo po njej, lahko tudi malo bolj proti jugu, in primerjajo hitrost oz. pretočnost prometa na dvo in tro pasovnicah...
V danasnjem casu bi z lahkoto npr uvedli vectarifno cestninjenje po razlicnih urah, odsekih in tudi pasovih, ce govorimo o tretjem pasu npr.

V italiji imas tudi drazje cestnine verjetno.
Posledicno manj prometa ponekod.

Tudi ce bi pri nas dvignili vinjeto na 300 ali 500 evrov letno bi bilo manj prometa.
Ob pozresnem proracunu in zelji po voznji bi bil to zanimiv eksperiment.
miholinc sporočil: 48
[#3073145] 13:04 · odgovor na: odvisnik (#3073141)
Odgovori   +    2
[odvisnik]
> [Nollem]
> za Downs-Thompsonov paradoks še nisem slišal, sem pa videl kaj prinese tretji pas recimo na avtocesti TS-VE. Zato predlagam akademikom, da se zapeljejo po njej, lahko tudi malo bolj proti jugu, in primerjajo hitrost oz. pretočnost prometa na dvo in tro pasovnicah...

V danasnjem casu bi z lahkoto npr uvedli vectarifno cestninjenje po razlicnih urah, odsekih in tudi pasovih, ce govorimo o tretjem pasu npr.

V italiji imas tudi drazje cestnine verjetno.
Posledicno manj prometa ponekod.

Tudi ce bi pri nas dvignili vinjeto na 300 ali 500 evrov letno bi bilo manj prometa.
Ob pozresnem proracunu in zelji po voznji bi bil to zanimiv eksperiment.
V prometnih konicah so v glavnem tisti ki morajo iti na pot (služba,...), zato podražitev ne bi nič koristila, povzročila pa ogromno slabe volje.
Downs-Thompsonov paradoks za Slovenijo tudi zato ne velja ker smo že tako ali tako vsi na cesti zaradi praktično neobstoječega funkcionalnega javnega prevoza.
Edina rešitev je seveda tretji pas ki pa seveda tudi ne bo vsega za vedno rešil. Druge rešitve ni, tudi zato ker je Slovenija premalo gosto poseljena da bi imeli funkcionalen, cenovno konkurenčen javni prevoz.

Strani: 1