Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Razkrivamo: to je novi twingo, ki bo nastajal v Novem mestu po obljubljeni ceni
Strani: 1
sporočil: 2.009
Baterija in elektronika sta itak kitajska, slovensko je tu v
glavnem samo šraufanje. In pa seveda subvencije slovenskih
davkoplačevalcev.
Kar se mi zdi ogabno. Ker tudi tu naj velja princip vitke države brez subvencij, a zato z nizkimi davki!
Če Renault lahko šraufa v Sloveniji brez subvencij, naj to dela, sicer naj pač gre. Itak plačuje ljudi tam samo minimalca. In pridnih delavcev za minimalca si v Sloveniji želijo tudi druge panoge, ki imajo v povprečju višjo dodano vrednost.
Kar se mi zdi ogabno. Ker tudi tu naj velja princip vitke države brez subvencij, a zato z nizkimi davki!
Če Renault lahko šraufa v Sloveniji brez subvencij, naj to dela, sicer naj pač gre. Itak plačuje ljudi tam samo minimalca. In pridnih delavcev za minimalca si v Sloveniji želijo tudi druge panoge, ki imajo v povprečju višjo dodano vrednost.
sporočil: 2.009
Realni doseg 200 km pa pomeni, da je pri vožnji po AC še manj in
pozimi še dodatno manj. In potem je avto uporaben samo še za po
Ljubljani. In potem ga rajši najameš kar pri avant2go kot pa da
kupuješ svojo lastno konzervo frustracije.
sporočil: 3.322
[GV-1113]Me vem ali ze obstaja a lahko bi prodajali oz oddajali booste za vecji doseg.
Realni doseg 200 km pa pomeni, da je pri vožnji po AC še manj in pozimi še dodatno manj. In potem je avto uporaben samo še za po Ljubljani. In potem ga rajši najameš kar pri avant2go kot pa da kupuješ svojo lastno konzervo frustracije.
Npr ko rabis si izposodis dodatnih 10 do 20kwh baterijo in namestis v prtljaznik.
Zadnjic sem bral test, da je malcek od leapmotor porabil le 9 kwh na 100km.
Tako da je tudi 25kwh baterija ze kar nekaj dosega..
Zanimiva bi bila se opcija s soncnimi celicami na strehi..pri teh malckih je vsak kw veliko.
sporočil: 10
Na strehi avta je premalo površine za karkoli uporabnega, na takem
še toliko manj. Standardni solarni panel je velikost skoraj 2 m x 1
m, pa daje z vso svojo debelino in pravilnim naklonom od sebe cca
450 W, običajno še malo manj. Tule bi se s kakšno integrirano
podobno zadevo, kot so tiste prenosne celice za kampiranje, dalo
dobiti verjetno kakšnih 150 W, v najboljšem primeru 200 W
inštalirane moči. Če bi avto cel dan stal na soncu, se ne bi
napolnil za kilovatno uro.
Dodatnih 10 kWh, pravilno zapakiranih, pa bi bilo težkih kakih 100 kg, prevelikih za v prtljažnik, pa še hlajenje in segrevanje te baterije, če bi jo že lahko z viličarjem dal v avto, bi bilo treba urediti.
Dodatnih 10 kWh, pravilno zapakiranih, pa bi bilo težkih kakih 100 kg, prevelikih za v prtljažnik, pa še hlajenje in segrevanje te baterije, če bi jo že lahko z viličarjem dal v avto, bi bilo treba urediti.
sporočil: 2.009
Meni se zdite oboževalci e-sranja patetični. Še v prtljažnik bi
dali dodatno baterijo, pa na streho solarne celice. Zakaj pa mu ne
bi pripeli še prikolice z dodatno baterijo, na vrhu pa bi imela
spet še dodatne solarne celice?
Takšen avto kliče bo bencinskem motorju! Poraba bi lahko bila okoli 4 l na 100 km, doseg pa 600 km.
Cena izdelave pa 8.000 EUR, mogoče zdaj zaradi inflacije 10.000 EUR. Z DDV in brez nepotrebne subvencije!
Takšen avto kliče bo bencinskem motorju! Poraba bi lahko bila okoli 4 l na 100 km, doseg pa 600 km.
Cena izdelave pa 8.000 EUR, mogoče zdaj zaradi inflacije 10.000 EUR. Z DDV in brez nepotrebne subvencije!
sporočil: 10
Seveda, tako kot Hyundai i10 (vodilni v tem razredu v SLO) in
podobni stanejo manj kot 10K € in imajo porabo pod štirimi litri na
100 km.
sporočil: 5.302
Zelo luškan avtomobilček.
Infozabavni sistem bi moral biti absolutno za doplačilo, ker tega sranja od tablice v sredini eni pač nočemo.
Avtomobilček za vsakdanjo rabo, po mestu in za v službo, kar dela 90 % populacije.
Samo še en majhen bencinski motor in se znebi kar nekaj kilogramov.
Cena za vso plastiko pa malo nad 10 jurjev.
Težko je enim danes to dopovedati.
Infozabavni sistem bi moral biti absolutno za doplačilo, ker tega sranja od tablice v sredini eni pač nočemo.
Avtomobilček za vsakdanjo rabo, po mestu in za v službo, kar dela 90 % populacije.
Samo še en majhen bencinski motor in se znebi kar nekaj kilogramov.
Cena za vso plastiko pa malo nad 10 jurjev.
Težko je enim danes to dopovedati.
Strani: 1

