Strani: 1

GV-1113 sporočil: 2.009
[#3071995] 21:03
Odgovori   +    0
Baterija in elektronika sta itak kitajska, slovensko je tu v glavnem samo šraufanje. In pa seveda subvencije slovenskih davkoplačevalcev.

Kar se mi zdi ogabno. Ker tudi tu naj velja princip vitke države brez subvencij, a zato z nizkimi davki!

Če Renault lahko šraufa v Sloveniji brez subvencij, naj to dela, sicer naj pač gre. Itak plačuje ljudi tam samo minimalca. In pridnih delavcev za minimalca si v Sloveniji želijo tudi druge panoge, ki imajo v povprečju višjo dodano vrednost.
GV-1113 sporočil: 2.009
[#3071998] 21:23
Odgovori   +    1
Realni doseg 200 km pa pomeni, da je pri vožnji po AC še manj in pozimi še dodatno manj. In potem je avto uporaben samo še za po Ljubljani. In potem ga rajši najameš kar pri avant2go kot pa da kupuješ svojo lastno konzervo frustracije.
odvisnik sporočil: 3.322
[#3072000] 21:32 · odgovor na: GV-1113 (#3071998)
Odgovori   +    0
[GV-1113]
Realni doseg 200 km pa pomeni, da je pri vožnji po AC še manj in pozimi še dodatno manj. In potem je avto uporaben samo še za po Ljubljani. In potem ga rajši najameš kar pri avant2go kot pa da kupuješ svojo lastno konzervo frustracije.
Me vem ali ze obstaja a lahko bi prodajali oz oddajali booste za vecji doseg.
Npr ko rabis si izposodis dodatnih 10 do 20kwh baterijo in namestis v prtljaznik.
Zadnjic sem bral test, da je malcek od leapmotor porabil le 9 kwh na 100km.
Tako da je tudi 25kwh baterija ze kar nekaj dosega..
Zanimiva bi bila se opcija s soncnimi celicami na strehi..pri teh malckih je vsak kw veliko.
matjazrropret sporočil: 10
[#3072003] 22:06 · odgovor na: odvisnik (#3072000)
Odgovori   +    2
Na strehi avta je premalo površine za karkoli uporabnega, na takem še toliko manj. Standardni solarni panel je velikost skoraj 2 m x 1 m, pa daje z vso svojo debelino in pravilnim naklonom od sebe cca 450 W, običajno še malo manj. Tule bi se s kakšno integrirano podobno zadevo, kot so tiste prenosne celice za kampiranje, dalo dobiti verjetno kakšnih 150 W, v najboljšem primeru 200 W inštalirane moči. Če bi avto cel dan stal na soncu, se ne bi napolnil za kilovatno uro.

Dodatnih 10 kWh, pravilno zapakiranih, pa bi bilo težkih kakih 100 kg, prevelikih za v prtljažnik, pa še hlajenje in segrevanje te baterije, če bi jo že lahko z viličarjem dal v avto, bi bilo treba urediti.
GV-1113 sporočil: 2.009
[#3072004] 22:19 · odgovor na: odvisnik (#3072000)
Odgovori   +    0
Meni se zdite oboževalci e-sranja patetični. Še v prtljažnik bi dali dodatno baterijo, pa na streho solarne celice. Zakaj pa mu ne bi pripeli še prikolice z dodatno baterijo, na vrhu pa bi imela spet še dodatne solarne celice?

Takšen avto kliče bo bencinskem motorju! Poraba bi lahko bila okoli 4 l na 100 km, doseg pa 600 km.

Cena izdelave pa 8.000 EUR, mogoče zdaj zaradi inflacije 10.000 EUR. Z DDV in brez nepotrebne subvencije!
matjazrropret sporočil: 10
[#3072007] 22:48 · odgovor na: GV-1113 (#3072004)
Odgovori   +    0
Seveda, tako kot Hyundai i10 (vodilni v tem razredu v SLO) in podobni stanejo manj kot 10K € in imajo porabo pod štirimi litri na 100 km.
FIN-544124 sporočil: 5.302
[#3072008] 22:49
Odgovori   +    0
Zelo luškan avtomobilček.

Infozabavni sistem bi moral biti absolutno za doplačilo, ker tega sranja od tablice v sredini eni pač nočemo.

Avtomobilček za vsakdanjo rabo, po mestu in za v službo, kar dela 90 % populacije.

Samo še en majhen bencinski motor in se znebi kar nekaj kilogramov.

Cena za vso plastiko pa malo nad 10 jurjev.

Težko je enim danes to dopovedati.

Strani: 1