Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Vladni paradni konj šepa: v dolgotrajni oskrbi že prihodnje leto 70 milijonov evrov minusa?
Strani: 1
sporočil: 96
"dodatek za pomoč in postrežbo" ...poznam konkreten priner osebe,
ki bo po novem sistemu premala MANJ kot do sedaj...
sporočil: 1.312
O tem, kdo je tukaj konj, bi se dalo razpravljati.
Pozdravljam vse volivce levih novoobraznikov.
Pozdravljam vse volivce levih novoobraznikov.
sporočil: 5.269
Hmmmmm, kaj sploh je paradni konj vlade ?
Slovenija nima nobenih paradnih konjev.
In vse, kar je pod državo hudo šepa ali se sploh ne premika več.
No, na žalost, na obzorju zaenkrat ni videti kakšnega izboljšanja.
Slovenija nima nobenih paradnih konjev.
In vse, kar je pod državo hudo šepa ali se sploh ne premika več.
No, na žalost, na obzorju zaenkrat ni videti kakšnega izboljšanja.
sporočil: 674
[]Vse je v prispodobah ... Imamo svobodnega konja in svobodno kobilo ... ter njihove vole (khm ... volivce), ki so se transformirali v osle.
Hmmmmm, kaj sploh je paradni konj vlade ?
Slovenija nima nobenih paradnih konjev.
In vse, kar je pod državo hudo šepa ali se sploh ne premika več.
No, na žalost, na obzorju zaenkrat ni videti kakšnega izboljšanja.
sporočil: 13
Kritiziranje vam(kot vedno), gre odlicno od rok.Rad bi vas
videl,kako bi vi vodili projekt , ki se ga pri nas , do danes , ni
lotil se nihce.
sporočil: 1.512
Poglej zelo preprosto in počasi, besedo po besedo, da se ne boš
razburil.
Sam trdiš, da je to najbolj zahtevna reforma. Najbrž ne, je pa zahtevna. Tu se strinjam.
Ampak če veš, da je projekt zelo zahteven, na njegovo čelo ne daš človeka z nič/zero/nada/0/null izkušenj (lizanje riti niso resne izkušnje, čeprav se moraš kar namatrat, zlasti s postavitvijo in položajem... :)), ki se je za povrh obdal še s pomočniki in kimavci iz svojega miljeja, ki skupaj nimajo 10 let resne delovne dobe. In potem pač dobiš nič! Drugače niti ne more biti, v realnem življenju pri refševanju problemov NVO, novinarstvo in podobne "vede" iz FDV pač ne štejejo.
Sam trdiš, da je to najbolj zahtevna reforma. Najbrž ne, je pa zahtevna. Tu se strinjam.
Ampak če veš, da je projekt zelo zahteven, na njegovo čelo ne daš človeka z nič/zero/nada/0/null izkušenj (lizanje riti niso resne izkušnje, čeprav se moraš kar namatrat, zlasti s postavitvijo in položajem... :)), ki se je za povrh obdal še s pomočniki in kimavci iz svojega miljeja, ki skupaj nimajo 10 let resne delovne dobe. In potem pač dobiš nič! Drugače niti ne more biti, v realnem življenju pri refševanju problemov NVO, novinarstvo in podobne "vede" iz FDV pač ne štejejo.
sporočil: 7.322
Samo ta problem imajo vse stranke in vlade posledično, pomanjkanje
kompetentnega kadra na področju realne ekonomike in vseh vrst
upravljanja z različnimi vrstami premoženja. Že največje stranke (
SDS, recikli LDS, in SD) so gole in bose na tem področju, pri
manjših strankah je pa na tem področju kadrovski vakum ( tovrstnih
kadrov niti ne iščejo, ker jim nimajo kaj ponuditi kar bi te kadre
pritegnilo v njihove vrste).
sporočil: 1.512
Jasno in vem. Pa vsi doživljamo. Ampak ta to obstaja enostavno
zdravilo, ki se imenuje "pamet v roke na volitvah". Ne nasedaj
utopičnim pravljičarjem...
sporočil: 7.322
Zadnja sprememba: 1357 29.10.2025 11:40
Problem je v ponudbi, ki je tako borna, da se večina odloča na
podlagi selekcije po sistemu " kdo je najman slab" namesto da bi se
odločalo po sistemu "kdo je najboljši". Žal trenutno v Sloveniji ni
politične stranke, ki bi lahko pokrila celoten spekter političnih
tem ( ministrstev) s kompetentnimi kadri.
sporočil: 1.165
predlagam nazaj enopartijski sistem. bazen je samo en oziroma dva.
kompetentni zunanji se vedno smejo prit do funkcij, ker kot
posamezniki stranki ne predstavljajo groznje. stvar resena. tudi za
vse fevde, kot so dars, slovenske zeleznice, energetika,...
sporočil: 7.322
Enopartijski sistem ni rešitev, bi bila pa zelo dobra rešitev
uzakonitev Westminsterske oblike delovanja političnih strank. Po
tem principu so organizirane vse politične stranke stare Europe, pa
stvari tam, vsaj tiste primarne ( pravosodje, represivni organi,
ekonomsko finnačni sektor) delujejo povsod zelo solidno.
sporočil: 1.165
zakaj bi se morali interesi na silo tlacit (al pa odpast) v neke
vsiljene predalcke - stranke? tko ze znotraj stranke potrebujes
kompromis in odleti ful potenciala za resitve, ki bi pri istih
ljudeh - predstavnikih ljudstva - mogoce sel skozi. ne vidim plusa
vecstrankarskega sistema, razen kot omenjeno, povezovanje v bande
in notranja disciplina, kar se potem izrazi v moci in izvrsbah.
zame precej vecji minus je negativna selekcija. ne govorim, da ne
razumem vecstrankarskega sistema, clovek je pac plemensko bitje, ze
volilcem bos tezko karkoli drugega razlozil.
sporočil: 7.322
Funkcionalne politične stranke so "nujno zlo" za delovanje normalne
pravne države. Vse ostalo je avtokracija ali celo diktatura nekaj
posmeznikov. Poglej kakšen cirkus od države imajo v Srbiji (
najbližji primer avtokracije) ali v Belorusiji in na Kavkazu, kjer
so diktatorji sebe spremenili v neformalne monarhe, ker najvišje
funkcije v državi prevzemajo brez kakršne koli volje ljudi njihovi
potomci. Ali pa RF, ki je ugrabljena s strani enega kroga, tistega
Sant Peterburškega, nekdanje KGB. Vse to dobiš če v državi z
zakonsko zapovedano demokracijo nimaš funkcionalnih strank.
sporočil: 3.256
[1357]Kaka oblika je to.
Enopartijski sistem ni rešitev, bi bila pa zelo dobra rešitev uzakonitev Westminsterske oblike delovanja političnih strank. Po tem principu so organizirane vse politične stranke stare Europe, pa stvari tam, vsaj tiste primarne ( pravosodje, represivni organi, ekonomsko finnačni sektor) delujejo povsod zelo solidno.
Tule je npr nizozemska, od oka zelo podobno nam.
siol.net/novice/svet...-66-675983
sporočil: 7.322
Razlike med tako imenovano demokracijo in Westminstersko
demokracijo je v notanjem organizacijskem sistem političnih strank.
Demokratično načelo en človek en glas velja v vseh modelih de facto
demokracij, razlika je pa v tem da v Westminstwerskem tipu
demokracije kot član stranke znotraj stranke ne moreš kandidirati
hkrati za izključujoče funkcije ( odločevalske, izvršne in nadzorne
).
Strani: 1

