Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Iz razkritja: BMW gre na vse ali nič – to je avto, ki naj bi rešil nemško avtoindustrijo
Strani: 1
sporočil: 1.338
Zadnja sprememba: alpha7B5sn 05.09.2025 11:58
Avtomobilska industrija vse bolj prehaja v uporabo principov modne
industrije in industrije (oblačil) visoke mode. Čeprav je že pred
dolgimi desetletji vsaj določen del avtomobilske industrije in
njenih izdelkov tudi vseboval modno komponento, ampak to kvečjemu
do določenega deleža tako(!), recimo do največ ene tretjine
končnega izdelka. V zadnjih časih ta delež (modnih principov)
dosega vsaj dve tretjini nekega izdelka. Tudi zato se stanje v
splošnem (relativno hitro) poslabšuje.P.S.: Visoka moda je običajno veliko estetike, dostikrat in pri marsikom tudi preveč "avantgardne", ki po drugi strani že igublja osnovno in naravno estetičnost, in pa zelo malo praktičnosti, prav tako malo oprijemljive tehničnosti (nisem želel uporabiti tehnologije in ne tehnike), pri kateri se še posebej izogiba ponavljanju*, razen po daljših obdobjih, ampak originali skoraj nikoli niso preseženi. (* Čeprav dandanes je ponavljanja vsaj s 'horizontalnega vidika' ogromno, kar med ostalim pomeni tudi popolni izpad (zdrave) domišljije. Kar je obenem splošna kriza umetnosti, v primeru avtomobilske industrije pa oblikovanja.)
sporočil: 1.754
Volan je dizajnersko čudovit, ampak seveda ni vreden 70k. Interier
je tudi lep, vse ostalo pa je brez veze, še posebej ker je pač
e-sranje.
Ta avto bi kupil z dizelskim motorjem, za polovico te cene. Torej za max 35k EUR. Sicer pa seveda ne!
Ta avto bi kupil z dizelskim motorjem, za polovico te cene. Torej za max 35k EUR. Sicer pa seveda ne!
sporočil: 1.754
Morebiti sem prespal podvojitev cen avtov v zadnjih nekaj letih.
Ampak takšen pač sem. Vedno hočem value for money, sicer pač
enostavno ne dam denarja od sebe.
sporočil: 179
Še ene par predpisov iz Bruslja pa bodo avtomobili težki 5 ton,
dolgi 5 metrov, 80% teže bo predstavljala baterija, materiali
(izdelani v celoti iz smeti in zato ocenjeni kot zeleni, obnovljivi
in trajnostni) pa bodo razpadli v petih letih. Strošek vzdrževanja
bo zaradi teže, diagnostike in razgradnje bistveno višji, prodaja
pa bo temeljila zgolj na neuporabnih funkcijah čim bolj očem
privlačnih digitalnih rešitev. Kakšna bo cena štroma namenjena
prevozu čez 5 let in kakšne bodo omejitve polnjenja zaradi
preobremenjenosti omrežij, pa tudi ni nikomur jasno.
sporočil: 1.675
[GV-1113]Spomnim se časov v Italiji, ko je spodoben avto stal 10.000.000 lir. Današnjih 5000€ :)
Morebiti sem prespal podvojitev cen avtov v zadnjih nekaj letih. Ampak takšen pač sem. Vedno hočem value for money, sicer pač enostavno ne dam denarja od sebe.
Strani: 1