Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Draga Ursula, prepoved bencinskih avtov ni izvedljiva
Strani: 1
sporočil: 132
Ja, dobro jutro! Avtov (takšnih in drugačnih) seveda ne moremo
prepovedati. Omogočajo nam življenje v svobodi. Mislim,
individualni svobodi, ne tej naši z velikim S. Prepovedati pa je
treba levičarske blodnje in eko terorizem. Čimprej. Potem bomo pa
že nekako speljali...........
sporočil: 462
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 27.08.2025 10:41
To so vse pobožne želje umirajoče legacy avto industrije. Stranke
dejansko želijo električne avtomobile. Redki iz električarja
pobegnejo nazaj.Tesla recimo gradi svoje polnilnice. Se tudi že registrira kot ponudnik elektrike v nekaterih državah. Omogoča ugodno hitro polnjenje v tranzitu in poceni elektriko za doma.
Imajo svojo firmo, ki skrbi za tovrstne infrastrukturne projekte - Tesla Energy.
Ja, počasi se bo videlo, a je Elon res zgolj "fašist", ki nateguje, ali pa je eden izmed redkih, ki razume in poiskuša graditi širši eko sistem prehoda na OVE.
Večina avto industrije je še vedno v svojih starih mentalnih okvirih.
Če pa mislijo, da jim bo drugi gradil infrastrukturo, npr. naftna podjetja, ki postavijo hitre polnilnice, samo da poberejo EU subvencije, potem pa želijo kasirat 0,8 EUR na kWh za polnjenje, je povsem jasno kaj je njihov cilj - da folk ostane odvisen od njihovih naftnih derivatov čim dlje.
Evropa je neto uvoznik nafte. Čim prej se spokamo iz tega energenta, prej bodo milijardni prihranki v blagajni. Pa odvisni ne bomo od nategovanj ne Putina, ne Trumpa, ne Arabcev.
Azija prehaja na OVE in nekatere države so si postavile še višje cilje za elektrifikacijo prometa od EU. Zato, ker se splača. Ne zato, ker je tako "kul".
Milijarde bodo ostale doma, namesto, da bi letno odšle za uvoz naftnih derivatov.
Azija vodi tehnološko in ujčkanje tehnoloških EU dinozavrov bo samo sredstva iz razvoja novih tehnologij preusmerilo v neproduktivno zaostajanje za preostalim svetom.
sporočil: 1.816
[OgnjenAnto]Kje pa je potemtakem po tvoje vzrok, da delež električnih avtov ne presega 15%?
Stranke dejansko želijo električne avtomobile.
sporočil: 462
[trocki]Splošni upor legacy industrij.
> [OgnjenAnto]
> Stranke dejansko želijo električne avtomobile.
Kje pa je potemtakem po tvoje vzrok, da delež električnih avtov ne presega 15%?
Tudi elektro.
Tudi elektro omrežje prihodnosti ne bo takšno kot je sedaj.
Ne bo prodaje nafte. In ne bo prodaje projektov, kot je NEK2 za 30 milijard EUR direktno na javni dolg.
Azija ima pa pogum sistem spreminjati, ker v novem sistemu vidi velike prednosti in priložnosti za razvoj. Odklop od uvoza nafte in drugih fosilnih goriv.
Evropa postaja pa ostarela baba z ostarelim načinom razmišljanja. Podobno kot ZDA. Dajmo narest prehod nazaj na premog. Skregano s tehnološkimi in ekonomskimi realnostmi, ki so že tu.
Preferiramo zastarele tehnološke mastodonte in aktivno pobijamo in iztrebljamo inovativne startupe.
Svet bo šel naprej, z nami, ali brez nas.
sporočil: 2.246
To je res, da stranke želijo električne avtomobile. Samo ne
takšnih, kot jih trenutno lahko naredi avto industrija. Vprašanje
je, če bi bilo dovolj dobro baterija 2000 km, polnjenje v petih
minutah (nočem razpravljat, kaj to pomeni za omrežje oz, kje sploh
lahko narediš take polnilnice - v nuklearkah, pretiravam, ampak.. )
meni je 2000 km v petih minutah pa že sprejemljivo - seveda s
sprejemljivo ceno avta, zavarovanja, servisa itd..
futuristično pa takole - sploh ne razumem, zakaj to ni že :) - takoj imam teslo, če se sama nenehno na daljavo polni prek starlinka in na skoz sonce :) pa še selfdrive -- takoj mam tak električni avto
futuristično pa takole - sploh ne razumem, zakaj to ni že :) - takoj imam teslo, če se sama nenehno na daljavo polni prek starlinka in na skoz sonce :) pa še selfdrive -- takoj mam tak električni avto
sporočil: 462
[simona2]In zakaj rabiš ti avto z 2000 km dometom?
To je res, da stranke želijo električne avtomobile. Samo ne takšnih, kot jih trenutno lahko naredi avto industrija. Vprašanje je, če bi bilo dovolj dobro baterija 2000 km, polnjenje v petih minutah (nočem razpravljat, kaj to pomeni za omrežje oz, kje sploh lahko narediš take polnilnice - v nuklearkah, pretiravam, ampak.. ) meni je 2000 km v petih minutah pa že sprejemljivo - seveda s sprejemljivo ceno avta, zavarovanja, servisa itd..
futuristično pa takole - sploh ne razumem, zakaj to ni že :) - takoj imam teslo, če se sama nenehno na daljavo polni prek starlinka in na skoz sonce :) pa še selfdrive -- takoj mam tak električni avto
97% populacije naredi dnevno pod 30 km. Letno gredo na pot daljšo od 300 km morda max enkrat letno.
Ostane ti 3% populacije, ki ima večje zahteve. In 0,00000000001% populacije, ki rabi domet 2000km. Skratka use base za 2000 km je v celotni galaksiji natanko 0.
Teh 2000 km in podobne neumnosti so čista propaganda legacy avto industrije. Še sami nimajo izpuharja s takšnim dometom, potem pa klatijo neumnosti za električarje.
Avto 99% časa stoji na parkirišču. In tam se ga polne. Najraje doma. Pritakneš ga na drat in čez noč je iz navadne 1F 16A 230 V vtičnice v 8ih urah ugodne nočne elektro tarife napolnjen za vsaj 100 km (če je krava od avta). Če ni krava od avta pa za 150 km in več.
Večina populacije živi v bajtah in to infrastrukturo že ima.
Treba zadeve urediti samo še za blokarje.
Za na "jug k babici", pa treba urediti infrastrukturo ultra-hitrih polnilnic, ki pokrivajo tranzit. Enkrat na dve uri se rabiš ustavit že na WC.
Tesla to že desetletje gradi, drugi mislijo, da se bo pa samo zgradilo ...
sporočil: 29
[simona2]Ah prosim vas lepo... Ker danes pa imate avto, ki ima 2000 km dosega? In kdo sploh dela 2000 km v kosu, da je to težava? In vaš fosilec seveda danes ima selfdrive - da je to nek pogoj za vaš prehod na EV?
To je res, da stranke želijo električne avtomobile. Samo ne takšnih, kot jih trenutno lahko naredi avto industrija. Vprašanje je, če bi bilo dovolj dobro baterija 2000 km, polnjenje v petih minutah (nočem razpravljat, kaj to pomeni za omrežje oz, kje sploh lahko narediš take polnilnice - v nuklearkah, pretiravam, ampak.. ) meni je 2000 km v petih minutah pa že sprejemljivo - seveda s sprejemljivo ceno avta, zavarovanja, servisa itd..
futuristično pa takole - sploh ne razumem, zakaj to ni že :) - takoj imam teslo, če se sama nenehno na daljavo polni prek starlinka in na skoz sonce :) pa še selfdrive -- takoj mam tak električni avto
Kamorkoli se obrneš na zahod Evrope, je polnilne infrastrukture dovolj, da se že z današnjim EV-jem da čisto normalno živeti. Celo brez planiranja vnaprej. Govorim kot nekdo, kjer v družini imamo izključno EV-je, delamo pa 50.000 km na leto z 2 avtomobiloma. Torej ne govorim na pamet.
Mimogrede nekje v vzporednem vesolju: v Evropi je rast prodaje čistih električnih avtomobilov v 2025 približno 26%. Nekatere države gredo proti 40% rasti (če se ne motim UK, pa tudi Nemčija). Da Norvežanov in Dancev sploh ne omenjam. Pri Kitajcih je polovica vseh novih prodanih avtov čistih električarjev. To da ste nekateri ujeti v sindrom kočijažev v času, ko se je pojavil avto, ne bo zavrlo prehoda na nove tehnologije. Skupno vsem skeptikom: "nisem proti, ampak ...". Da, ste proti. Gre za zadevo, ki spreminja nek vaš ukalupiran pogled na mobilnost in s človeškega stališča vas še nekako razumem - uvajanje sprememb je najtežja stvar pri ljudeh.
Tako, da ko pišete "Kupci ne želijo električnih avtov", žal pišete neumnosti, ki nimajo podlage v dejanskih številkah. Balkan (kamor vsaj deloma mentalno spadamo tudi mi) pa se itak upira (brez razloga). Za njih (nas?) je pač zakon nemški dizel Tako kot je bilo v preteklosti veliko pisanja o tem, da je treba baterije menjati po 3 letih. Pa da litija ni dovolj, pa da bomo sesuli električno omrežje, itd., itd. Vse se je izkazalo za bullshit, izgovorov pa zmanjkuje. Mimogrede: v 2023 je bila Tesla Y najbolje prodajan avto na svetu med vsemi avtomobili, ne le ektričnimi. Kako točno gre to skupaj z "kupci ne želijo električnih avtov"?
Pogled v prihodnost: baterijska tehnologija napreduje tako hitro, da bo dejansko doseg 1000 km na voljo pred 2030. Naj bodo to solid-state baterije, ali pa hibridi med litijevimi in natrijevimi ter ostalimi zmesmi.
Ostalo pa je @OgnjenAnto že lepo napisal zgoraj...
sporočil: 1.720
Velika večina nas seveda NOČE EV, ker so kljub subvencijam
nekonkurenčni.
EVji bi bili približno konkurenčni, če:
1. bi bila energijska gostota baterij 3x večja,
2. bi bila cena baterij 3x nižja,
3. bi bila realna življenjska doba baterij 3x daljša.
To je minimum, pa še niti nismo prišli do točke o hitrosti polnjenja. In še manj do točke o odvisnosti od komunistične in stremuške Kitajske.
EVji bi bili približno konkurenčni, če:
1. bi bila energijska gostota baterij 3x večja,
2. bi bila cena baterij 3x nižja,
3. bi bila realna življenjska doba baterij 3x daljša.
To je minimum, pa še niti nismo prišli do točke o hitrosti polnjenja. In še manj do točke o odvisnosti od komunistične in stremuške Kitajske.
sporočil: 682
[simona2]
To je res, da stranke želijo električne avtomobile. Samo ne takšnih, kot jih trenutno lahko naredi avto industrija. Vprašanje je, če bi bilo dovolj dobro baterija 2000 km, polnjenje v petih minutah (nočem razpravljat, kaj to pomeni za omrežje oz, kje sploh lahko narediš take polnilnice - v nuklearkah, pretiravam, ampak.. ) meni je 2000 km v petih minutah pa že sprejemljivo - seveda s sprejemljivo ceno avta, zavarovanja, servisa itd..
futuristično pa takole - sploh ne razumem, zakaj to ni že :) - takoj imam teslo, če se sama nenehno na daljavo polni prek starlinka in na skoz sonce :) pa še selfdrive -- takoj mam tak električni avto
Ne vem, kateri kupec rabi električnia avto z več kot 500km avtonmije. TO je povprečno 6 ur vožnje po avtocesti ali 10 ur vožnje po regionalnih cestah.
Ta čas ne moreš preseči zaradi fizioloških poteb in zdravstvenih razlogov. Trombi se lahko naredijo.
Zato je idealno na 400 km 15 minut pavze za WC, kavo.....
sporočil: 29
Zadnja sprememba: FIN-604575 27.08.2025 12:09
[GV-1113]
Velika večina nas seveda NOČE EV, ker so kljub subvencijam nekonkurenčni.
EVji bi bili približno konkurenčni, če:
1. bi bila energijska gostota baterij 3x večja,
2. bi bila cena baterij 3x nižja,
3. bi bila realna življenjska doba baterij 3x daljša.
To je minimum, pa še niti nismo prišli do točke o hitrosti polnjenja. In še manj do točke o odvisnosti od komunistične in stremuške Kitajske.
Življenjska doba baterij presega življensko dobo avtomobilov (tako ICE kot BEV). Minimalno število ciklov sodobnih EV baterij je 1500 preden baterija pade na 80% osnovne kapacitete. To omogoča med 400.000 in 600.000 prevoženih km - odvisno od kapacitete baterije.
Cena trenutnih litijevih baterij je cca. 100 $ na kWh in še pada.
Ampak ni problema, za vas je seveda dizel. Ostali se vozimo za tretjino cene in plačujemo 4x manj za servise...
Zanimivo, da vas ne moti odvisnost od Arabcev ali Rusov glede nafte... :)
sporočil: 462
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 27.08.2025 12:28
[FIN-604575]Prepričane ne moreš prepričat.
> [GV-1113]
> Velika večina nas seveda NOČE EV, ker so kljub subvencijam nekonkurenčni.
>
> EVji bi bili približno konkurenčni, če:
> 1. bi bila energijska gostota baterij 3x večja,
> 2. bi bila cena baterij 3x nižja,
> 3. bi bila realna življenjska doba baterij 3x daljša.
>
> To je minimum, pa še niti nismo prišli do točke o hitrosti polnjenja. In še manj do točke o odvisnosti od komunistične in stremuške Kitajske.
Življenjska doba baterij presega življensko dobo avtomobilov (tako ICE kot BEV). Minimalno število ciklov sodobnih EV baterij je 1500 preden baterija pade na 80% osnovne kapacitete. To omogoča med 400.000 in 600.000 prevoženih km - odvisno od kapacitete baterije.
Cena trenutnih litijevih baterij je cca. 100 $ na kWh in še pada.
Ampak ni problema, za vas je seveda dizel. Ostali se vozimo za tretjino cene in plačujemo 4x manj za servise...
Zanimivo, da vas ne moti odvisnost od Arabcev ali Rusov glede nafte... :)
Glavni problem je v glavah ...
In tu so glavni problemi Evrope, še posebej Slovenije. Obsojeni na nazadovanje.
Potem pa jok, ko pride spoznanje, da je Azija desetletja pred nami. Pa seveda izgovori, vse so "oni" pokradli od nas, vse smo jim dali, bla bla ...
Realnost pa, da smo se sami ujeli v razmišljanja, ki je prineslo nazadovanje.
Sami potolkli svoje ljudi in podjetja, ki niso tako razmišljala ...
Enako gre za cajteng Finance. Nekoč smo brali mlado-ekonomiste in napredne misli.
Danes so pa mlado-ekonomisti postali staro-ekonomisti, ki zagovarjajo para-državne industrijske mastodonte, monopole, status quo, prehod nazaj premog in ruski plin ter ostalo vleko rent na račun večine populacije. Čakam še strokovne članke o prednosti ponovne vpeljave konjske vprege in parne vleke...
sporočil: 1.071
[FIN-604575]nič bat, ti bo država ukinila netmetering in nabila trošarine za polnjenje - se ne boš več poceni vozil
> [GV-1113]
> Velika večina nas seveda NOČE EV, ker so kljub subvencijam nekonkurenčni.
>
> EVji bi bili približno konkurenčni, če:
> 1. bi bila energijska gostota baterij 3x večja,
> 2. bi bila cena baterij 3x nižja,
> 3. bi bila realna življenjska doba baterij 3x daljša.
>
> To je minimum, pa še niti nismo prišli do točke o hitrosti polnjenja. In še manj do točke o odvisnosti od komunistične in stremuške Kitajske.
Življenjska doba baterij presega življensko dobo avtomobilov (tako ICE kot BEV). Minimalno število ciklov sodobnih EV baterij je 1500 preden baterija pade na 80% osnovne kapacitete. To omogoča med 400.000 in 600.000 prevoženih km - odvisno od kapacitete baterije.
Cena trenutnih litijevih baterij je cca. 100 $ na kWh in še pada.
Ampak ni problema, za vas je seveda dizel. Ostali se vozimo za tretjino cene in plačujemo 4x manj za servise...
Zanimivo, da vas ne moti odvisnost od Arabcev ali Rusov glede nafte... :)
to se lahko zgodi relativno hitro - v zadnjih dveh letih je naša država pri fosilnih gorivih povečala svoje davščine za 40%
sporočil: 29
[Nollem]Za tretjino cene dizla se vozijo tisti, ki nimajo netmeteringa, ampak polnijo ponoči direktno iz omrežja. Tisti, ki iimamo netmetering, pa se seveda vozimo celo zastonj :).
> [FIN-604575]
> > [GV-1113]
> > Velika večina nas seveda NOČE EV, ker so kljub subvencijam nekonkurenčni.
> >
> > EVji bi bili približno konkurenčni, če:
> > 1. bi bila energijska gostota baterij 3x večja,
> > 2. bi bila cena baterij 3x nižja,
> > 3. bi bila realna življenjska doba baterij 3x daljša.
> >
> > To je minimum, pa še niti nismo prišli do točke o hitrosti polnjenja. In še manj do točke o odvisnosti od komunistične in stremuške Kitajske.
>
>
> Življenjska doba baterij presega življensko dobo avtomobilov (tako ICE kot BEV). Minimalno število ciklov sodobnih EV baterij je 1500 preden baterija pade na 80% osnovne kapacitete. To omogoča med 400.000 in 600.000 prevoženih km - odvisno od kapacitete baterije.
>
> Cena trenutnih litijevih baterij je cca. 100 $ na kWh in še pada.
>
> Ampak ni problema, za vas je seveda dizel. Ostali se vozimo za tretjino cene in plačujemo 4x manj za servise...
>
> Zanimivo, da vas ne moti odvisnost od Arabcev ali Rusov glede nafte... :)
nič bat, ti bo država ukinila netmetering in nabila trošarine za polnjenje - se ne boš več poceni vozil
to se lahko zgodi relativno hitro - v zadnjih dveh letih je naša država pri fosilnih gorivih povečala svoje davščine za 40%
Ampak hvala za tole "naj še sosedu krava crkne" opozorilo...
Kaj točno bo država naredila, ko SE odklopim in si polnim hranilnik, ki ga bom imel doma? Če seveda ne predvidevaš, da bomo postali avtoritativna država, kjer nič več ne velja.
sporočil: 462
[FIN-604575]
Kaj točno bo država naredila, ko SE odklopim in si polnim hranilnik, ki ga bom imel doma? Če seveda ne predvidevaš, da bomo postali avtoritativna država, kjer nič več ne velja.Čakam samo še to. Kako bodo politiki pod izgovorov za branjenje pred teroristi in imigranti gradili zidove. Ampak zato, da jim populacija ne bo bežala, ko bo spoznala realnost nategovanja.
Isto kot je DDR svoj zid imenovala kot obrambni zid pred fašizmom, v resnici pa so delali obrambo svojih ljudi pred svobodo.
Vse da ostane, tako kot je. Ampak ne bo. Tudi pri DDR ni. Enkrat se bo sistem rebalansiral, ker drugače ne gre.
sporočil: 645
[simona2]Tisti, ki prisegamo tudi na estetiko, samo komentiramo, da znotraj Teslinega avta izgleda tako, kot da bi se "usedel" v "parni likalnik" :)):
To je res, da stranke želijo električne avtomobile. Samo ne takšnih, kot jih trenutno lahko naredi avto industrija. Vprašanje je, če bi bilo dovolj dobro baterija 2000 km, polnjenje v petih minutah (nočem razpravljat, kaj to pomeni za omrežje oz, kje sploh lahko narediš take polnilnice - v nuklearkah, pretiravam, ampak.. ) meni je 2000 km v petih minutah pa že sprejemljivo - seveda s sprejemljivo ceno avta, zavarovanja, servisa itd..
futuristično pa takole - sploh ne razumem, zakaj to ni že :) - takoj imam teslo, če se sama nenehno na daljavo polni prek starlinka in na skoz sonce :) pa še selfdrive -- takoj mam tak električni avto
sporočil: 29
Zadnja sprememba: FIN-604575 27.08.2025 12:43
[OgnjenAnto]Problem je ravno foušija, ki zgoraj med vrsticami rine ven. Ko kritična masa ljudi, ki se ni sposobno preživljati od svojega dela preraste neko mejo, je vse mogoče. Do takrat pa bo država jemala tistim, ki ustvarjajo in dajala tistim, ki jamrajo. A povprečen Slovenec je žal neambiciozneš, ki si želi minimalne plače za točno 8 ur dnevnega dela, popoldne pa nafuša še toliko da ima za 10 dni na leto kampa na Hrvaškem, kjer se pritožuje nad cenami. Ko pa potem vidi koga, ki ima, pa takoj tisoč izgovorov kakšno srečo ima ta ter škodoželjnost v stilu "boš videl, ko ti bo država ukinila netmetering"...
> [FIN-604575]
> Kaj točno bo država naredila, ko SE odklopim in si polnim hranilnik, ki ga bom imel doma? Če seveda ne predvidevaš, da bomo postali avtoritativna država, kjer nič več ne velja.
Čakam samo še to. Kako bodo politiki pod izgovorov za branjenje pred teroristi in imigranti gradili zidove. Ampak zato, da jim populacija ne bo bežala, ko bo spoznala realnost nategovanja.
Isto kot je DDR svoj zid imenovala kot obrambni zid pred fašizmom, v resnici pa so delali obrambo svojih ljudi pred svobodo.
Vse da ostane, tako kot je. Ampak ne bo. Tudi pri DDR ni. Enkrat se bo sistem rebalansiral, ker drugače ne gre.
sporočil: 1.071
[FIN-604575]tisti, ki imate netmetering, se vozite zastonj na račun drugih plačnikov EE - upam, da ti je to jasno. pa da EE oddajate v omrežje, ko je tržna cena blizu 0, iz omrežja jo ga pozimi črpate po ceni 0, a je tržna cena najvišja. se ti to zdi pošteno?
> [Nollem]
> > [FIN-604575]
> > > [GV-1113]
> > > Velika večina nas seveda NOČE EV, ker so kljub subvencijam nekonkurenčni.
> > >
> > > EVji bi bili približno konkurenčni, če:
> > > 1. bi bila energijska gostota baterij 3x večja,
> > > 2. bi bila cena baterij 3x nižja,
> > > 3. bi bila realna življenjska doba baterij 3x daljša.
> > >
> > > To je minimum, pa še niti nismo prišli do točke o hitrosti polnjenja. In še manj do točke o odvisnosti od komunistične in stremuške Kitajske.
> >
> >
> > Življenjska doba baterij presega življensko dobo avtomobilov (tako ICE kot BEV). Minimalno število ciklov sodobnih EV baterij je 1500 preden baterija pade na 80% osnovne kapacitete. To omogoča med 400.000 in 600.000 prevoženih km - odvisno od kapacitete baterije.
> >
> > Cena trenutnih litijevih baterij je cca. 100 $ na kWh in še pada.
> >
> > Ampak ni problema, za vas je seveda dizel. Ostali se vozimo za tretjino cene in plačujemo 4x manj za servise...
> >
> > Zanimivo, da vas ne moti odvisnost od Arabcev ali Rusov glede nafte... :)
>
> nič bat, ti bo država ukinila netmetering in nabila trošarine za polnjenje - se ne boš več poceni vozil
>
> to se lahko zgodi relativno hitro - v zadnjih dveh letih je naša država pri fosilnih gorivih povečala svoje davščine za 40%
Za tretjino cene dizla se vozijo tisti, ki nimajo netmeteringa, ampak polnijo ponoči direktno iz omrežja. Tisti, ki iimamo netmetering, pa se seveda vozimo celo zastonj :).
Ampak hvala za tole "naj še sosedu krava crkne" opozorilo...
Kaj točno bo država naredila, ko SE odklopim in si polnim hranilnik, ki ga bom imel doma? Če seveda ne predvidevaš, da bomo postali avtoritativna država, kjer nič več ne velja.
upam, da ti je tudi jasno, da bi se tvoj avto s štromom iz domače elektrarne na parkingu julija polnil 1,5 dneva, decembra pa 5,5 dni v kosu.
upam, da tudi veš kolikšen zalogovnik bi moral imeti, da bi se lahko odklopil iz omrežja in da ga samo z domačo elektrarno ne boš mogel polniti.
pa prosim ne mi nabijat o postankih za polnjenje za 20 min na AC vsake 400km, če vemo kakšna je poraba in da pač nimaš na voljo 100% baterije, temveč zgolj 60-70%. pa da moraš na tesla ali ionitiy polnilnico zaviti z avtoceste, plačati cestnino in se pripeljati do polnilnice
jaz vozim BEV samo na razdaljah, ko ni treba polniti in bi se mi odpeljhalo, da bi moral vsaki dve uri zaviti z avtoceste in se odpeljati do polnilnice
Strani: 1