Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 4.767
[#3066781] 16:36
Odgovori   +    0
Hmmmmmm, glavno, da je vse digitalno.

Bog ne daj, da bi bilo kaj analogno.

Mimogrede.

Ko smo še v Sloveniji imeli Tovarno sladkorja Ormož so kmetje na veliko pridelovali sladkorno peso.

Oktobra in novembra je bilo na cestah na našem koncu prava katastrofa.

Tovornjaki so imeli doma narejene poviške iz desk in vozili tudi 2 kratno nosilnost tovornjaka.

Ker je imela skadkorna pesa prednost pred varnostjo in poskodbami infrastrukture so imeli miličniki in pozneje policaji navodilo, da se teh tovornjakov ne kontrolira.

Marsikje po vaseh je bil kak mostiček na lokalni cesti, ki ga je takrat tovornjak obremenil 10 kratno.

Da ne pišem kako so bile uničene ceste.

Tisti poviški na tovornjakih so potem nekje spet čakali na naslednje leto in črz čas je marsikateri bil že precej preperel.

Tudi nič kaj počasi niso vozili in se je včasih v zavoju poviškek odtrgal in je s prikolice odletelo nekaj ton pese.

Še sreča, da je takrat bil promet redkejši.
odvisnik sporočil: 2.776
[#3066783] 16:55
Odgovori   +    0
Tole se mi zdi malo nenavadno.
Sosed je šofer pred penzijo in kot se pogovarjava se pri nas noben ne gre zaj. s preobremenitve, so kazni prehude.
In mislim, da ne samo 300 evrov po toni.

Sam vozi gradbeni material, tehta se že ob izstopu iz kamnoloma, prav tako ima nakladac vago na bagru.
V primeru kazni so odgovorni tako kamnolom, ki ga je spustil na cesto, kot bagerist, ki ga je naložil.
Včasih je lahko problem kot pravi, neenakomerna porazdelitev teže po oseh.

Čudno mi je da nemci to nimajo poslihtano, če voziš kontejner, ti tega skoraj ziher zvagajo v pristanišču.
Večinoma so itak pretežki tisti, ki vozijo nek sipki , gradbeni material ipd.

Strani: 1