Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 4.723
[#3066338] 12:32
Odgovori   +    10
Večina so že skoraj vsi doumeli, da popolna prepoved enostavno ni mogoča.

Le fanatiki v Bruslju še vedno zganjajo histerijo razogljičenja.

Zanimivo pa je, da milijoni neenotnih ovc ne zmore reči peščici fanatikov DOVOLJ JE.
GV-1113 sporočil: 1.666
[#3066339] 12:40
Odgovori   +    5
Prvi korak k streznitvi. A potrebni bodo še mnogi koraki, da se pomete z "zelenim" fanatizmom, da ne rečem fašizmom.

Dejstvo pač je, da so e-avti z obstoječo tehnologijo za en QRC, po drugi strani pa se kupci avtov enostavno ne bomo pustili politično "posiliti".

Ali ima tehnologija baterij še toliko rezerv, da te postanejo nekajkrat bolj energijsko goste in hkrati nekajkrat cenejše, ali pa bo tehnologija e-sranja pač trajno nekonkurenčna.

In v slednjem primeru naj jo kupujejo le redki navdušenci. Za veliko večino kupcev pa bodo morali proizvajalci pač proizvajati avte s termičnimi motorji. Če bodo želeli sploh kaj prodati in preživeti.
leben1 sporočil: 488
[#3066342] 13:00 · odgovor na: GV-1113 (#3066339)
Odgovori   +    5
Še Kitajci ugotavljajo upad prodaje tako priključnih hibridov kot še bolj električnih vozil. EU pa bi ne glede na vse vztrajala na ideologiji do bridkega gospodarskega kolapsa. V imenu zelene. Kitajci bodo prilagodili gospodarstvo na realnost, EU pa ne bi. Še enkrat lahko ugibamo, kdo bo zmagal.
Dynisco sporočil: 698
[#3066347] 14:04
Odgovori   +    2
Samo ena manjša naftna kriza se fali pa se bo spet evforično na strehe šraufalo panele, električne avte pa kovalo v zvezde. Dokler je pa pri današnjih plačah bencin po evro in pol, se pa rulja lahko sprduje iz EU, Bruslja in vsega, kar je zeleno.
XDONA1 sporočil: 1.651
[#3066355] 15:33 · odgovor na: leben1 (#3066342)
Odgovori   +    0
[leben1]
Še Kitajci ugotavljajo upad prodaje tako priključnih hibridov kot še bolj električnih vozil. EU pa bi ne glede na vse vztrajala na ideologiji do bridkega gospodarskega kolapsa. V imenu zelene. Kitajci bodo prilagodili gospodarstvo na realnost, EU pa ne bi. Še enkrat lahko ugibamo, kdo bo zmagal.
No, malo bolj se boš moral potruditi s podatki, saj je vse na voljo na googlu:
www.acea.auto/pc-reg...ket-share/

By the end of May 2025, petrol car registrations had declined by 20.2%, with all major markets experiencing decreases.

Pa še:
In the first five months of 2025, new battery-electric car sales reached 701,089 units, capturing 15.4% of the total EU market share. Three of the four largest markets in the EU, accounting for 62% of all battery-electric car registrations saw gains: Germany (+43.2%), Belgium (+26.7%), and the Netherlands (+6.7%). This contrasted with France, which saw a decline of 7.1%.

May 2025’s YTD figures also showed new EU registrations of hybrid-electric cars rose to 1,601,090 units, driven by growth in the four biggest markets: France (+38.3%), Spain (+34.9%), Italy (+13.8%), and Germany (+12.1%). Hybrid-electric models now account for 35.1% of the total EU market share.

Strani: 1