Strani: 1

BineGrobelnik sporočil: 28
[#3066267] 11.08.25 10:29
Odgovori   +    27
Še eni podatki,ki želijo spodbuditi prodajo.Vsi ,ki smo povezani z to branžo vemo,da nova vozila nikakor niso narejena za dobo 16let. Se kvarijo že v garanciji,slabu materiali,nekvalitetna izdelava - vse samo hlastanje za večjim dobičkom. Kitajska električna mobilnost je prehitela celi svet.Imajo baterijo ,ki drži 50let, .. V kolikor želimo v EU ,Japonskem,... obdržati lastno konkurenčno proizvodno ,lahko le ta sloni na ne električnih , klasičnih ali kakšnih drugih gorivih.Japonci so razvili motorje znotranjim izgorevanjem ,ki imajo porabo pod 2l na 100km. Za 1.5ccm motor.Vendar sedanja politična oblast v Evropi je naklonjena ekonomskemu samouničenju.V svetu nas nihče več ne jemle kot velesilo,ki bi o čem lahko odločala.
matej22 sporočil: 105
[#3066271] 11.08.25 10:58
Odgovori   +    11
Zanimivo bi bilo videti predpostavke o življenski dobi EV. In v kolikor je vse to res...tudi proizvajalci nebi smeli imeti problemov z garancijo za 10-15 let? :))

Realnost pa je, da življenska doba pada direktno sorazmerno s količino elektronike v avtu...kot se je že zgodilo z hladilniki/pečicami/pralnimi stroji...
trocki sporočil: 1.952
[#3066274] 11.08.25 11:30
Odgovori   +    11
voziti star avto do bridkega konca ni več najbolj trajnostna rešitev
Tej trditvi ne bi verjel na prvo. Bo treba počakati na kakšno analizo rezultatov te raziskave IFEU in na še kakšno analizo. Možno je, da gre le za propagando, s katero želijo potrošnike prepričati v trošenje za avte.
trocki sporočil: 1.952
[#3066275] 11.08.25 11:32 · odgovor na: BineGrobelnik (#3066267)
Odgovori   +    3
[BineGrobelnik]
Japonci so razvili motorje znotranjim izgorevanjem ,ki imajo porabo pod 2l na 100km. Za 1.5ccm motor.Vendar sedanja politična oblast v Evropi je naklonjena ekonomskemu samouničenju.
Pa na Japonskem in na drugih koncih sveta, kjer evropska politična oblast nima vpliva,te avte prodajajo?
Projects sporočil: 159
[#3066277] 11.08.25 12:02 · odgovor na: BineGrobelnik (#3066267)
Odgovori   +    5
[BineGrobelnik]
Japonci so razvili motorje znotranjim izgorevanjem ,ki imajo porabo pod 2l na 100km. Za 1.5ccm motor.
Za 1,5 ccm motor je to zelo potratno. Tomos apn je proti temu totalna zmaga.
Kaj pa poganja takšen motor, kakšno igračo?
leben1 sporočil: 657
[#3066283] 11.08.25 12:53
Odgovori   +    23
Traparija! Trajnostno, tisto, ki traja, naenkrat ni več trajno?Imeti avto, ki po recimo 15 letih še vedno vozi kot prva leta, je torej po novem manj trajno kot Kitajski električni avto, ki traja 3, 4 leta in jih je torej v enakem času treba kupiti in narediti 4. Izdellava 4 električnih avtov je neprimerljivo bolj obremenilna za okolje kot 1 običajen, neproblematičen, zdržljiv. Avto srednjega razredaj je bil pred 15 leti kupljen za 30.000 €, enako kot danes 1 mali Kitajec. Kdo koga farba s temi fancy izrazi za lupljenje denarja kupcem. In nenazadnje za povečanje obremenitve okolja.
milos9 sporočil: 1.075
[#3066287] 11.08.25 14:04 · odgovor na: leben1 (#3066283)
Odgovori   +    0
[leben1]
Traparija! Trajnostno, tisto, ki traja, naenkrat ni več trajno?Imeti avto, ki po recimo 15 letih še vedno vozi kot prva leta, je torej po novem manj trajno kot Kitajski električni avto, ki traja 3, 4 leta in jih je torej v enakem času treba kupiti in narediti 4. Izdellava 4 električnih avtov je neprimerljivo bolj obremenilna za okolje kot 1 običajen, neproblematičen, zdržljiv. Avto srednjega razredaj je bil pred 15 leti kupljen za 30.000 €, enako kot danes 1 mali Kitajec. Kdo koga farba s temi fancy izrazi za lupljenje denarja kupcem. In nenazadnje za povečanje obremenitve okolja.
Kaj pa inflacija?
FIN-604575 sporočil: 39
[#3066290] 11.08.25 14:15
Odgovori   +    1
Kočijaži vseh dežel, združite se :))...

Jaz mislim, da če boste dovolj bentili čez EV-je, bodo ukinjeni iz prodaje, vi pa boste še naslednjih nekaj deset let lahko kurili dinozavre... ali pač?
alpha7B5sn sporočil: 1.434
[#3066291] 11.08.25 14:29 · odgovor na: FIN-604575 (#3066290)
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: alpha7B5sn 11.08.2025 14:31
Moj dinozaver bo letos odvozil 26 leto. :-P (Bencinar, evropska znamka, vendar ne nemška ali podobne, ki naj bi, vsaj nekoč tako, bile s tega vidika na 'superiornem' glasu.)
trocki sporočil: 1.952
[#3066293] 11.08.25 14:53 · odgovor na: FIN-604575 (#3066290)
Odgovori   +    12
Jaz bom takoj kupil EV, ko:

a.) bo moj avto potreben zamenjave, zdaj še ni, kajti šteje jih šele rosnih 18
b.) bo cena največ ista kot za ekvivalentnega bencinarja
c.) bo imel domet vsaj realnih 500 km
FIN-604575 sporočil: 39
[#3066294] 11.08.25 15:31 · odgovor na: trocki (#3066293)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: FIN-604575 11.08.2025 15:31
[trocki]
Jaz bom takoj kupil EV, ko:

a.) bo moj avto potreben zamenjave, zdaj še ni, kajti šteje jih šele rosnih 18
b.) bo cena največ ista kot za ekvivalentnega bencinarja
c.) bo imel domet vsaj realnih 500 km
Pogoja b in c sta že izpolnjena...
leben1 sporočil: 657
[#3066298] 11.08.25 15:46 · odgovor na: milos9 (#3066287)
Odgovori   +    3
[milos9]
> [leben1]
> Traparija! Trajnostno, tisto, ki traja, naenkrat ni več trajno?Imeti avto, ki po recimo 15 letih še vedno vozi kot prva leta, je torej po novem manj trajno kot Kitajski električni avto, ki traja 3, 4 leta in jih je torej v enakem času treba kupiti in narediti 4. Izdellava 4 električnih avtov je neprimerljivo bolj obremenilna za okolje kot 1 običajen, neproblematičen, zdržljiv. Avto srednjega razredaj je bil pred 15 leti kupljen za 30.000 €, enako kot danes 1 mali Kitajec. Kdo koga farba s temi fancy izrazi za lupljenje denarja kupcem. In nenazadnje za povečanje obremenitve okolja.

Kaj pa inflacija?
V tem času ni bilo inflacije za 100%, če kupim za toliko časa 4 Kitajce, pa je to 400% inflacije. Pa niti ni poanta. Gledano na počez, električni za toliko še zaostajajo časovno, tehnološko, energetsko, okoljsko. Zato je beseda trajnostno neupravičen propaganden izraz za tehnollogije, ki naj bi pomagal ljudi preslepiti, da so nekaj več, kot dejansko zaenkrat so. Vsem subvencijam navkljub, od katerih ima pri nas zaenkrat največ Borzen, ki jih deli.
FIN-300818 sporočil: 86
[#3066305] 11.08.25 17:53
Odgovori   +    9
Bojim se, da so tako raziskavo financirali proizvsjalci električnih vozil. Tako kot je TEŠ financiral okoljevarstvenike in orintologe za omejevanju vetrnic.
7175S sporočil: 2.739
[#3066308] 11.08.25 18:10
Odgovori   +    12
Električna vozila si ne zaslužijo imena avto, saj lastnik ne more biti nikoli sproščen, stalno mora misliti, kje ga bo priključil na elektriko, koliko ima še dometa, izogibati se mora avtocestam, skratka tem prevoznim sredstvom na baterije lahko rečemo le elektromobil, ne pa avto. Pri vsem tem električnem cirkusu pa v bistvu gre le za"kvav" biznis, za milijardne posle in niti 1% za okolje, kar velja tudi za ves krvavozeleni program, ki je ena sama laž in prevara. Za uravnavanje ravno pravšnje količine CO2 pa bo ali pa tudi ne poskrbela Zemlja sama, kot je to storila že v preteklosti in to s človekom ali pa s kakšno drugo živalsko vrsto.
FIN-604575 sporočil: 39
[#3066309] 11.08.25 19:27 · odgovor na: 7175S (#3066308)
Odgovori   +    4
[7175S]
Električna vozila si ne zaslužijo imena avto, saj lastnik ne more biti nikoli sproščen, stalno mora misliti, kje ga bo priključil na elektriko, koliko ima še dometa, izogibati se mora avtocestam, skratka tem prevoznim sredstvom na baterije lahko rečemo le elektromobil, ne pa avto. Pri vsem tem električnem cirkusu pa v bistvu gre le za"kvav" biznis, za milijardne posle in niti 1% za okolje, kar velja tudi za ves krvavozeleni program, ki je ena sama laž in prevara. Za uravnavanje ravno pravšnje količine CO2 pa bo ali pa tudi ne poskrbela Zemlja sama, kot je to storila že v preteklosti in to s človekom ali pa s kakšno drugo živalsko vrsto.
Toliko klobasarij kot si jih ti navrgel v temle postu redko vidiš... govorim kot član družine, kjer imamo izključno električne avtomobile in z 2 naredimo cca. 55.000 km letno.

Oziroma: OK, boomer....
FIN-544124 sporočil: 5.431
[#3066311] 11.08.25 21:42
Odgovori   +    15
Najprej je treba razčistiti, da tisto kar ugotovijo raziskovalci v Nemčiji ne drži v drugih državah.

Vsaka država ima drugačen delež obnovljivih virov energije.

In tudi v posamezni državi imajo ponudniki različne deleže energije.

Moj ponudnik ima v sestavi 65 % fosilna goriva !!!

V kolikor bi jaz imel električni avtomobil in bi ga polnil doma bi večinsko še vedno vozil na fosilna goriva.

Bistvo trajnosti in zelenega je tudi v tem, da so avtomobili čimmanjši z majhnimi motorji in jih uporabljamo čimmanj.

Tekmovanje, kdo ima večjega, dve in plus tonske mrcine z nekaj sto konji niso nič zelenega pa četudi so vmes električni.

Zato hvaljenje strojev, ki imajo 200 + konjev in razlagati o športnosti, dinamiki in podobnem je licemerstvo.

Če res želimo trajnostno, zeleno in še kaj podobnega, je bistvo v majhnih avtomobilih z majhno porabo, če je fosilna ali električna in malo vožnjami.

Nasploh je naša hudo potrošniška družba nič kaj zelena in trajnostna.

Naši predniki so bili zeleni in trajnostni.
mbvana sporočil: 118
[#3066320] 12.08.25 08:05
Odgovori   +    3
Tovrstne študije imajo rok trajanja do naslednje Fukušime.
Potem bo spet 5 let panike, krivljenja agende in ne vem česa vse.
Glavno je, da se zbuja slaba vest in da se še naprej deli folk na "električiste" in "dizelaše".

Mmg, g. Milač, bi se odpovedali testu novega M3 iz ekološkega principa? Seveda ne in prav je tako.
Svet brez izpustov je pesek v oči.

Lep pozdrav z dizelske barkače.

P.S. moj naslednji avto bo zelo verjetno električen, ker mi je všeč način vožnje in udobje ki ga nudi (čakam samo še malo dodatne avtonomije). Politično-ekološke pluse izbire električnega vozila pa si lahko nekdo nekam v.....
trocki sporočil: 1.952
[#3066331] 12.08.25 10:28 · odgovor na: FIN-604575 (#3066294)
Odgovori   +    0
[FIN-604575]
> [trocki]
> Jaz bom takoj kupil EV, ko:
>
> a.) bo moj avto potreben zamenjave, zdaj še ni, kajti šteje jih šele rosnih 18
> b.) bo cena največ ista kot za ekvivalentnega bencinarja
> c.) bo imel domet vsaj realnih 500 km

Pogoja b in c sta že izpolnjena...
Aja? Lahko prosim primer? Pa se opravičujem, ker sem pozabil dopisati še pogoj d.) ne stane več kot 30.000
FIN-604575 sporočil: 39
[#3066369] 12.08.25 18:29 · odgovor na: trocki (#3066331)
Odgovori   +    0
[trocki]
> [FIN-604575]
> > [trocki]
> > Jaz bom takoj kupil EV, ko:
> >
> > a.) bo moj avto potreben zamenjave, zdaj še ni, kajti šteje jih šele rosnih 18
> > b.) bo cena največ ista kot za ekvivalentnega bencinarja
> > c.) bo imel domet vsaj realnih 500 km
>
> Pogoja b in c sta že izpolnjena...

Aja? Lahko prosim primer? Pa se opravičujem, ker sem pozabil dopisati še pogoj d.) ne stane več kot 30.000
Na hitro: Škoda Elroq različica 85 ob upoštevani subvenciji. Primerljiv model ICE: Škoda Karoq.

Primerov je seveda še več - večinoma v rangu med 30.000 in 50.000 EUR. Tvoj dodatni pogoj d zadeve seveda spremeni.
FIN-544124 sporočil: 5.431
[#3066378] 12.08.25 21:54 · odgovor na: FIN-604575 (#3066369)
Odgovori   +    2
[FIN-604575]
Primerov je seveda še več - večinoma v rangu med 30.000 in 50.000 EUR. Tvoj dodatni pogoj d zadeve seveda spremeni.
Zelo veliko je ljudi, ki jim je bistvo preveč dati med 30 in 50 tisočakov za novi avto


Pa je vseeno na kakšen pogon.

In raje vozijo starega.

Strani: 1