Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Frank van Meel, šef BMW M, o elektrifikaciji: Le velika moč ni dovolj, novi M3 bo ponujal čustva, nadzor in dinamiko
Strani: 1
Delamo za to, hkrati pa ohranjamo bencinski šestvaljnik in ročni menjalnik. Naši inženirji sicer menijo, da je ročni menjalnik počasnejši, ima večjo porabo. A gre za čustva, neposreden nadzor. Zato ga ohranjamo.Gospod Frank je en tisth, ki še ima nekaj zdrave pameti.
Tisti pravi poznavalci se res požvižgajo na porabo in delčke sekund pri prestavljanju.
Kot je povedal, gre za čustva in nadzor !
Seveda za vsakega po njegovih željah.
Tisti, ki hoče elektriko jo naj ima in avtomatik.
Za prave ljubitelje klasike pa 6 cilindrov in ročni menjalnik.
In seveda prvinski zvok iz izpušnih cevi in vonj po bencinu.
NEPRECENLJIVO !
Stari dirkači niso hoteli servo volana.
Preko koles in volanskega mehanizma so dobili povratno informacijo direktno izpod koles.
V rokah in prstih na rokah so čutili, kaj se dogaja in kako kolesa drsijo skozi zavoje.
To še poznamo nekateri malce starejši, ki smo nekoč vozili Z 101 ali podobno in, kot mladi, radi kdaj pa kdaj malo po športno.
Skozi zavoj si ga držal v določeni prestavi in kontroliral s plinom.
V rokah si čutil, rahlo drsenje skozi zavoj.
Najhuje bi bilo, da bi ti takrat neka avtomatika prestavila menjalnik.
Čeprav si BMW nikoli nisem želel, pa še vedno pravim: "KAPO DOL" !
Strani: 1