Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Prodaja avtomobilov v zahodni Evropi: negativen trend do konca leta
Strani: 1
sporočil: 4.599
Imam občutek, da počasi ljudje prihajajo k pameti.
No, v Sloveniji še ne, ker je pri nas za ogromno ljudi pločevinasta škatla statusni simbol.
Še posebej starejše generacije, ki jih sedaj na žalost ni več, so imele drugačen odnos do vozil in niso menjavali, kot danes.
Zato je tudi bilo manj modelov, ki so se obdržali bistveno več let, kot danes.
Razvoj je bil cenejši in tudi proizvodnja, ker je vse bilo bolj enostavno.
Bog daj, da se politikom vrne zdrav razum.
No, v Sloveniji še ne, ker je pri nas za ogromno ljudi pločevinasta škatla statusni simbol.
Še posebej starejše generacije, ki jih sedaj na žalost ni več, so imele drugačen odnos do vozil in niso menjavali, kot danes.
Zato je tudi bilo manj modelov, ki so se obdržali bistveno več let, kot danes.
Razvoj je bil cenejši in tudi proizvodnja, ker je vse bilo bolj enostavno.
Bog daj, da se politikom vrne zdrav razum.
sporočil: 886
[]
To ni samo v Sloveniji. Skoraj v celoti EU je tako. Ce imas dolocen polozaj v podjetju, se ne smes voziti z neugledno kripo.
No, v Sloveniji še ne, ker je pri nas za ogromno ljudi pločevinasta škatla statusni simbol.
Tudi danes vecina ljudi ne menja avta vsake 3 leta. Kupis soliden avto in ga imas 10-15 let.
Še posebej starejše generacije, ki jih sedaj na žalost ni več, so imele drugačen odnos do vozil in niso menjavali, kot danes.
Razvoj avtomobila je danes cenejsi. In tudi hitrejsi. Izdelava avtomobila je skoraj v celoti robotizirana.
Zato je tudi bilo manj modelov, ki so se obdržali bistveno več let, kot danes.
Razvoj je bil cenejši in tudi proizvodnja, ker je vse bilo bolj enostavno.
Strani: 1