Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Tesla v uporabo predala prve robotaksije

Strani: 1

stutek sporočil: 550
[#3063659] 06:58
Odgovori   +    0
Kako je možno, da v takšnem članku ne omenite vodilnega na področju: waymo?!

en.wikipedia.org/wiki/Waymo
OgnjenAnto sporočil: 428
[#3063665] 08:10 · odgovor na: stutek (#3063659)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 24.06.2025 08:10
[stutek]
Kako je možno, da v takšnem članku ne omenite vodilnega na področju: waymo?!

en.wikipedia.org/wiki/Waymo

Cel članek je zblojen.
V Austinu robotaxirajo predvsem Tesle Model Y in ne 3.

Glede Waymo vs Tesla. Tesla v Austinu pokriva precej večje geografsko področje kot Waymo. Torej je geofence manjši. Kar nakazuje neke tehnološke prednosti.
Avti so tudi standardni avti, ki se prodajajo navadnim kupcem, razlika je samo v softverju. Waymo avtomobil ni standarden, ki ga lahko danes naročiš kot navaden kupec avtomobila.

Pač prihajamo na to, da kdor stavi zoper Muska se nasoli. Najprej se zdijo njegove ideje neumne, npr kamere namesto 72 različnih senzorjev in lidarjev, potem se pa izkaže, da je stavil prav. Podobno kot pri Space X.
leben1 sporočil: 402
[#3063667] 08:39 · odgovor na: stutek (#3063659)
Odgovori   +    0
Waymo je bil prvi, ni pa vodilni. Tehnološko je minoren, področje ki ga pokriva je le desetina tega, ki ga pokrivajo sedaj s Teslami. Po uvajalnem času bo razlika povsem jasna. Možnosti uveljavljanja po drugih mestih so pa zaradi lastne vgrajene inteligebnce sploh na strani Tesle, ki ni omejena samo na zemljevide. Toliko o primerjavi med tema dvema. Sam pa se še precej časa ne bom usedel v avto brez človeškega nadzora.

Strani: 1