Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 4.334
[#3062332] 30.05.25 18:30
Odgovori   +    2
Ehhh, saj sploh ni problema.

Kakšno uro vožnje je do Zagreba ali Graza.

Malo več do Dunaja.

Tak, da naj Maribor kar sameva.
FjodorKirilovic sporočil: 1.231
[#3062340] 31.05.25 08:07
Odgovori   +    4
Vsi so pametni in pogumni s tujim denarjem. Naj raje povejo, koliko bi v mariborsko letališče investirali iz lastnega žepa.
Endimion sporočil: 10.895
[#3062341] 31.05.25 08:19 · odgovor na: FIN-544124 (#3062332)
Odgovori   +    2
Predvsem je treba tu lastništvo samega letališča prestavit na lokalne skupnosti (ne bi bilo neobičajno. Občina piran je 34% lastnica Portoroškega letališča), potem pa naj one udejanijo vse te fine ideje. In jih seveda tudi sfinancirajo.

Oba veva, kakšewn bi ali bo odgovor občinskih veljakov, če jim država reče: "Na tle ga imate!"...
jSujica sporočil: 79
[#3062342] 31.05.25 08:24 · odgovor na: Endimion (#3062341)
Odgovori   +    0
Odgovor mariborske občine je jasen, zanje je to izvedljiva opcija in bi prevzeli lastništvo letališča nato pa sami upravljali z njim oziroma iskali ustreznega upravitelja.
Endimion sporočil: 10.895
[#3062343] 31.05.25 08:27 · odgovor na: FjodorKirilovic (#3062340)
Odgovori   +    4
Hehe...

Se spet spomnim zgode iz Pirana/Portoroža, kjer je imela Občina predkupno pravico za teniška igrišča. Vsi hotelirji v luft, da tenis turnir pomeni petične goste z visoko dodano vrednostjo, da s tem se ne gre kar tako zajebavat, in da ne morejo oni nadomestit izpada teh gostov... nakar je Občina rekla OKEJ, pa jih vi odkupite, in potem upravljajte s tem. In spet vsi hotelirji "Neeeee, mi to ne moremo, kje, ni šans..." Tenis igrišča je potem odkupila občina, jih polovico spremenila v druga športna igrišča, hotelirji naj se pa lepo jebejo.

In podobno bi bilo tukaj.
Endimion sporočil: 10.895
[#3062344] 31.05.25 09:01 · odgovor na: jSujica (#3062342)
Odgovori   +    3
[jSujica]
Odgovor mariborske občine je jasen, zanje je to izvedljiva opcija in bi prevzeli lastništvo letališča nato pa sami upravljali z njim oziroma iskali ustreznega upravitelja.
Izvolite graf prepeljanih potnikov iz letališč Ljubljana in Maribor po letih, od leta 1976 do leta 2022:

ibb.co/VcXMmrzD

Letališče v Mariboru je bilo, tako kot je, povsem političen projekt neke pretekle oblasti, kjer je nekdo rekel "Maribor mora imeti mednarodno letališče". In laufalo je na Jatovo, politično delegirano prestavitev linije "Slovenija" - Beograd iz Brnika v Maribor. In nekaj malega čarterjev. Čim je tega bilo konec, je tudi letališče crknilo. Vmes je bil lastnik prevent global, pa je potem prešlo v lastništvo Delavske hranilnice, in sedaj je v lastništvu in upravljanju DRI.

Jaz se opravičujem. Ampak ne vidim smisla. Že s širjenjem, ki bo nujno potrebno, bodo križi in težave. Spomnimo na Magno, ki je za en lučaj kamna proč. Ne damo najboljših slovenskih njiv. dodatno je pa tu teoretična kapaciteta, oziroma možen doseg. koliko ljudi s tem v teoriji servisiraš.

Osrednja slovenska regija, skupaj z gorenjsko premore nekih 850.000 prebivalcev. štajerska in prekmurje skupaj pa nekih 450.000. Graz, ali Gradec po slovensko, premore bazen okoli milijona.

Ni odveč anekdota:

"Kako narediš 100 milijov v letalskem biznisu? Začneš z milijardo..."
GV-1113 sporočil: 1.392
[#3062345] 31.05.25 09:13 · odgovor na: FIN-544124 (#3062332)
Odgovori   +    1
Ali najti zasebnega investitorja in mu dati koncesijo ali pa vse skupaj spremeniti v poslovno cono! Morebiti celo v dirkališče, če bi bilo to poslovno bolj smiselno.

V vsakem primeru pa je treba nehati meteti davkoplačevalski denar v to vrečo brez dna in ustvariti nekaj, kar bo samo generiralo dodano vrednost in s tem nove plačane davke.
Endimion sporočil: 10.895
[#3062346] 31.05.25 09:22 · odgovor na: GV-1113 (#3062345)
Odgovori   +    3
[GV-1113]
Ali najti zasebnega investitorja in mu dati koncesijo ali pa vse skupaj spremeniti v poslovno cono! Morebiti celo v dirkališče, če bi bilo to poslovno bolj smiselno.

V vsakem primeru pa je treba nehati meteti davkoplačevalski denar v to vrečo brez dna in ustvariti nekaj, kar bo samo generiralo dodano vrednost in s tem nove plačane davke.
Dvakrat je že bil razpis zunaj. Enkrat vmes so celo to dali nekim aberveznim kitajcem, ki so spizdili, ko so ugotovili, da s tem nimaš kaj počet. Zasebni kapital je tu že povedal, da ne vidi računice. A vendarle občinarji ga pa vidijo.
rx170 sporočil: 6.677
[#3062350] 31.05.25 11:13
Odgovori   +    0
Mariborsko letališče je tipičen primer politike, preseli se v Ljubljano ali pa crkni.
najobj sporočil: 32.672
[#3062354] 31.05.25 14:04 · odgovor na: Endimion (#3062341)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 31.05.2025 14:07
[Endimion]
Predvsem je treba tu lastništvo samega letališča prestavit na lokalne skupnosti (ne bi bilo neobičajno. Občina piran je 34% lastnica Portoroškega letališča), potem pa naj one udejanijo vse te fine ideje. In jih seveda tudi sfinancirajo.

Oba veva, kakšewn bi ali bo odgovor občinskih veljakov, če jim država reče: "Na tle ga imate!"...
... čuj, kaj pa če bi letališče prodali NATO paktu, ki bi potem preluknjal bližnje Pohorje in pod zemljo naredil pred ruskimi raketami varne hangarje za svojo letalsko eskadriljo in skladišča za svoje rakete, letališče pa bi NATO pakt uporabljal za logistično bazo - bruseljska fonderlajdra in estonska čivava sta že pripravili denar, teflonski sluzavec Rutte pa je itak vedno v nizkem štartu - v planirani www.rtvslo.si/svet/e...ato/695459 bližnji vojni NATO pakta z Rusijo ...
GV-1113 sporočil: 1.392
[#3062366] 31.05.25 22:50 · odgovor na: rx170 (#3062350)
Odgovori   +    0
Mariborsko letališče je nasploh neracionalen produkt (nekdanje) politike.

Ampak zdaj je treba pustiti politiko ob strani in prepustiti mariborsko letališče zakonu prostega trga. Ali naj dokaže, da lahko samo preživi, ali naj pač crkne.

Strani: 1