Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Škoda ima že danes družinski električni avto za 25 tisočakov
Strani: 1
sporočil: 4.048
Marsikdo ga lahko dobi zastonj, ampak si z njim nima kaj početi,
ker ga nima kje polniti.
sporočil: 1.898
Škoda je češka fabrika preteklosti, sedanjosti in
prihodnosti.
Najboljši evropski avto, če mene vprašaš. Tudi sam furam Škodo.
Hitler je osvojil Češko-Slovaško, ne zaradi tega ker bi hotel tam zganjati rasno čistost
( bolj kot je bilo potrebno po njegovem programu), ampak zato ker je hotel češko Škodo usmerit v proizvodnjo nemških tankov :)
Najboljši evropski avto, če mene vprašaš. Tudi sam furam Škodo.
Hitler je osvojil Češko-Slovaško, ne zaradi tega ker bi hotel tam zganjati rasno čistost
( bolj kot je bilo potrebno po njegovem programu), ampak zato ker je hotel češko Škodo usmerit v proizvodnjo nemških tankov :)
sporočil: 2.024
Popust na financiranje je megla.
Ne vem, zakaj se to izkorišča v marketinške namene.
Ne vem, zakaj se to izkorišča v marketinške namene.
sporočil: 80
Fina, lepa in še cenejša od motorjev na notranje izgorevanje.. in
kdo zdaj pravi da se ne da?
Marsikdo se ne bo strinjal, toda to je prihodnost.
Marsikdo se ne bo strinjal, toda to je prihodnost.
sporočil: 1.155
Prihodnost bo to le, če se bo tehnologija baterij res bistveno
izboljšala. Da bo doseg 1000 km, čas polnjenja nekaj minut,
življenjska doba pa 20 let. Vse to pri masi max 300 kg.
Tole zdaj zaenkrat nima niti p od prihodnosti!
Tole zdaj zaenkrat nima niti p od prihodnosti!
sporočil: 2.024
[sliposek]www.dnevnik.si/nedel...i-2722710/
Fina, lepa in še cenejša od motorjev na notranje izgorevanje.. in kdo zdaj pravi da se ne da?
Marsikdo se ne bo strinjal, toda to je prihodnost.
sporočil: 2.655
Žal tale baterijska igrača ne more biti družinski avto, ampak je
lahko kvečjemu le prevozno sredstvo za vožnjo v službo v primestnem
prometu v oddaljenosti 50 km od Ljubljane in to pod pogojem, da
lastnik tega električarja živi v lastni hiši z lastno polnilnico.
Baterijsko gnani avtomobili bodo zlagana modna muha, dokler njihovo
število ne bo preseglo kritičnega števila, ko bo zmožnost EU
elektrodistribucije kolapsirala. Pametni kupci nikdar ne bodo
kupili nekaj, kar bodo morali najkasneja po 10 letih odpeljati na
odpad. Samo zamislite si, da popoldan po službi kar naenkrat
priključite 200 milijonov električarjev na hitrih polnilnicah.
Evropa bi padla v zlom električnega omrežja in temo za vsaj 1 mesec
dni.
sporočil: 1.063
[odvisnik]Financiranje je storitev s katero ne zasluži le banka, ampak tudi trgovci. Zato v primeru financiranja ponujajo dodatne ugodnosti.
Popust na financiranje je megla.
Ne vem, zakaj se to izkorišča v marketinške namene.
sporočil: 2.024
[milos9]Saj, a v končni fazi pride avto dražji.
> [odvisnik]
> Popust na financiranje je megla.
> Ne vem, zakaj se to izkorišča v marketinške namene.
Financiranje je storitev s katero ne zasluži le banka, ampak tudi trgovci. Zato v primeru financiranja ponujajo dodatne ugodnosti.
Bolje npr ista cena in 0 procenta om, če se že gremo marketing, oz ista in nižje om.
Om so kar tam od 4 do8 procentov kot gledam ponudbe.
In ta popust pri financiranju je le utvara, v končni fazi te avto pride vseeno več.
Ampak ok za trgovca je bistveno prodano vozilo ;).
Dvomim pa da ima to nek velik vpliv na prodajo.
Strani: 1