Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kitajci razvili super baterije, ki se polnijo tako hitro kot rezervoar z bencinom
Strani: 1
sporočil: 16
Da si predstavljamo, kaj pomeni 1 MW. Celotna slovenska poraba se
giblje nekje okrog 1.400 MW. V Sloveniji imamo približno 500
bencinskih črpalk. Če bi hkrati na vsaki črpalki polnili v
povprečju le po dva taka avtomobila (kar v primeru kompletne
elektrifikacije voznega parka sredi turistične sezone realnost -
seveda nekje več, nekje manj), bi dosegali porabo, ki je blizu
slovenski skupni porabi, ali precej več, kot je skupna kompletna
proizvodnja naše največje elektrarne (NEK). Itak tudi omrežje ni
temu primerno, pa tudi redki je bencinski servis, ki ima skupno
priključno moč 1 MW in temu primerno dimenzionirano napajanje.
sporočil: 387
[FIN-156054]Skratka, pri nas se ne da, ni mogoče, not possible, to ne bo delalo.
Da si predstavljamo, kaj pomeni 1 MW. Celotna slovenska poraba se giblje nekje okrog 1.400 MW. V Sloveniji imamo približno 500 bencinskih črpalk. Če bi hkrati na vsaki črpalki polnili v povprečju le po dva taka avtomobila (kar v primeru kompletne elektrifikacije voznega parka sredi turistične sezone realnost - seveda nekje več, nekje manj), bi dosegali porabo, ki je blizu slovenski skupni porabi, ali precej več, kot je skupna kompletna proizvodnja naše največje elektrarne (NEK). Itak tudi omrežje ni temu primerno, pa tudi redki je bencinski servis, ki ima skupno priključno moč 1 MW in temu primerno dimenzionirano napajanje.
2042: Kitajska realnost v vsaki vasi.
sporočil: 2.652
Vse lepo in prav, jaz bom pa še vedno proti električnim
avtomobilom, ker nihče od teh super strokovnjakov in promotorjev
baterijsko gnanih avtomobilov ne pove, kje bomo dobili dovolj
elkektrične energije za proizvodnjo, hlajenje in gretje stanovanj v
stolpnicah, ki jih je vedno več in še za pogon milijarde in več
avtomobilov, itd. Skratka superpametnjakovičem gre samo za enkratni
zaslužek, ne pa za ekologijo in reševanje planeta, saj že sedaj
vemo, da je proizvodnja električnih avtov še bol ekološko sporna,
kot proizvodnja klasičnih avtov. Skratka vsi promotorji električne
odvisnosti človeka so v bistvu sebični zasluškarji in tlakovalci
propada človeštva. Ves znanstveni človeški potencial so usmerili v
prekleto elektriko, čeprav je znanstveno povsem jasno, da je
električni pogon, kot osnovni pogon velika zmota in slepa ulica.
sporočil: 223
Cel kup novih baterij se pojavlja, vsaka poskuša rešiti kakšen
problem baterij. Od moči, trajnosti, kapacitete, cenenosti
materialov, nevžigljivosti, primernosti za množično proizvodnjo
itd. itd. To je še en pogled. Še vedno pa ni jasno katera bo
potegnila voz elektrifikacije avtomobilov naprej. Še vedno se
stalno pojavljajo nove verzije, tako da je vsaka novost v nekaj
mesecih že presežena. Zaenkrat še ni videti tiste čarobne
kombinacije, ki bi lahko potegnila voz naprej.
sporočil: 16
Zadnja sprememba: FIN-156054 18.03.2025 09:47
Kitajci gradijo elektrarne vseh vrst, omrežja, transformatorske
postaje, elektroenergetske vode in povezave,.... Umeščanje v
prostor ni problem. Pri nas pa traja umeščanje enega
srednjenapetostnega kabla po več let, ene sorazmerno male HE (npr.
Mokrice) več desetletij, da o kaki nuklearki sploh ne
govorimo.Če istočasno polniš 1.000 avtomobilov z enim MW moči, potrebuješ 1.000 MW razpoložljive moči sistema, MWh so odvisne od tega, kako dolgo polniš, v eni minuti z enim MW je to cca. 16 kWh. Vsa oprema mora biti dimenzionirana na konično moč.
sporočil: 1.633
Ah, saj se ve, kaj je potrebno, da se povleče voz naprej. To, da so
električni avti ob enaki uporabnosti cenejši od bencinskih.
sporočil: 966
v ceno bo vkalkulirana izgradnja novega omrezja in dodatne
produkcije elektrike. beri post zgoraj. lepo je razlozeno, da slo
el. produkcija v velikostnem razredu energetsko pokrije trenuno
porabo goriva v sloveniji za transport (domaci, tuji,
tranzitni,...), ce vse ostalo izklopimo.
zdaj, tu vmes so seveda koraki, ampak do "koncne" elektrifikacije transporta je se dolga. vec manevrskega prostora imamo pomoje z racionalizacijo transporta, ampak tu trcimo ob "kdo bo men pamet solil" podjetnisko svobodo, ko je treba nujno histericno sibat sleperje (s cim, jebote, kako so se v tem kratkem casu spremenile potrebe cloveka, da je taka razlika na cesti?) sem in tja ter svobodo delavca / potrosnika, da se fura okol na job in potem spet mal okol na prostocasne aktivnosti, pa naroca ful nujno potrebno robo cez internet, pa "ko jebe car sharing in javni transport", to ni za slovenca.
zdaj, tu vmes so seveda koraki, ampak do "koncne" elektrifikacije transporta je se dolga. vec manevrskega prostora imamo pomoje z racionalizacijo transporta, ampak tu trcimo ob "kdo bo men pamet solil" podjetnisko svobodo, ko je treba nujno histericno sibat sleperje (s cim, jebote, kako so se v tem kratkem casu spremenile potrebe cloveka, da je taka razlika na cesti?) sem in tja ter svobodo delavca / potrosnika, da se fura okol na job in potem spet mal okol na prostocasne aktivnosti, pa naroca ful nujno potrebno robo cez internet, pa "ko jebe car sharing in javni transport", to ni za slovenca.
Strani: 1