Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Ljubljansko letališče še izgublja priljubljenost
Strani: 1
sporočil: 1.557
Malce nepopularno mnenje: Meni je pa všeč, da ni toliko letov iz
Brnika, ker je vsaj mir na letališču. Nobene gužve, nikjer nič ne
rabiš čakati v vrsti, zaposleni niso napsihirani...
sporočil: 2.034
Meni pa ni všeč, da moram za vsako potovanje vsaj v Zagreb ali
Trst, če ne kar v Benetke ali Dunaj.
sporočil: 8.461
Zadnja sprememba: FIN-379669 17.02.2025 15:06
Res je, ampak če iz npr. Dunaja letiš za 300 eur ceneje kot iz
Ljubljane, potem pač tudi ta premik na Dunaj vzameš v zakup.Problem je tudi v tem, da lahko Brnik ponuja nek let, vendar bo 60% zaseden in cena previsoka... sčasoma pa bo padla zasedenost leta na 40% in se ne bo splačalo več. Zato čez čas se ukinjajo linije. Se ne izplača.
Smo majhno regijsko letališče in s tem so vezani problemi ekonomske narave, razen če država vse skupaj sofinancira, ampak ni vsaka linija v interesu naše države.
sporočil: 74
Ljubljansko letališče - ali imajo načrt kdaj bodo dohiteli
Tuzlansko?
Ali sploh imajo načrt ali čakajo Tanjo Fajon, da zrihta Finair? Bratušek pa, ne vem - Kirgistan fast sheep&goat Air transport company?
Dejte se prosim samoukinit, da ne gledamo te agonije.
Ali sploh imajo načrt ali čakajo Tanjo Fajon, da zrihta Finair? Bratušek pa, ne vem - Kirgistan fast sheep&goat Air transport company?
Dejte se prosim samoukinit, da ne gledamo te agonije.
sporočil: 10.779
[tomaz.peli]Tam je Wizz Air ukinil hub, pa je število potnikov padlo čez noč za 2/3:
Ljubljansko letališče - ali imajo načrt kdaj bodo dohiteli Tuzlansko?
en.wikipedia.org/wik...Statistics
Ali sploh imajo načrt ali čakajo Tanjo Fajon, da zrihta Finair? Bratušek pa, ne vem - Kirgistan fast sheep&goat Air transport company?LJLJ je letališče v upravljanju povsem privatne korporacije. Zakaj točno bi že morala država nekaj "rihtat"?
Dejte se prosim samoukinit, da ne gledamo te agonije.
sporočil: 74
[Endimion]1. no, če je imel glavni na Ljubljanskem letališču v KPI da mora prehiteti Tuzlasnko, je sedaj lahko kolektal bonus.
> [tomaz.peli]
> Ljubljansko letališče - ali imajo načrt kdaj bodo dohiteli Tuzlansko?
Tam je Wizz Air ukinil hub, pa je število potnikov padlo čez noč za 2/3:
en.wikipedia.org/wik...Statistics
> Ali sploh imajo načrt ali čakajo Tanjo Fajon, da zrihta Finair? Bratušek pa, ne vem - Kirgistan fast sheep&goat Air transport company?
> Dejte se prosim samoukinit, da ne gledamo te agonije.
LJLJ je letališče v upravljanju povsem privatne korporacije. Zakaj točno bi že morala država nekaj "rihtat"?
2. privatna korporacija, ki ima v lasti eno glavnih insfrastrukturnih vstopnih točk v državi. ne upam si niti poguglati ali ima v upravljanju na koncesiji ali v lasti. če se prav spomnin, je ga. bratušek dala fraportu (po klicu merklove?) namesto kitajcem (rekla kazala) da smo se uspešno in pred cajtom decuplal od odvisnoti od kitajcev, (decuplal v tem primeru pomeni tveganje, da ti nekdo prinese miljarde, ampak je tveganje da ti jih ne bo prinašal stalno) tako da smo se uspšešno demotal na raven provicialnih nemških letališč
sporočil: 41
Fraport ima ljubljansko letališče v lasti. Kupil jo je, letališče
je bilo namreč eno izmed podjetji na spisku prodaje ob finančni
krizi. Primera (vsaj v EU), da bi država prodala svoje glavno
letališče, sicer ne poznam.
sporočil: 158
[0730ULtra3]Odvisno, kje živiš. Meni je Brnik zadnja leta predvsem v turistični sezoni no-go zaradi zastojev na cesti in so mi Benetke prva izbira.
Trst je še ok, Benetke so že cela ekskurzija...
sporočil: 10.779
[tomaz.peli]kolektal, decuplal, demotal... Pa ko je včasih potrebno tako malo...
1. no, če je imel glavni na Ljubljanskem letališču v KPI da mora prehiteti Tuzlasnko, je sedaj lahko kolektal bonus.
2. privatna korporacija, ki ima v lasti eno glavnih insfrastrukturnih vstopnih točk v državi. ne upam si niti poguglati ali ima v upravljanju na koncesiji ali v lasti. če se prav spomnin, je ga. bratušek dala fraportu (po klicu merklove?) namesto kitajcem (rekla kazala) da smo se uspešno in pred cajtom decuplal od odvisnoti od kitajcev, (decuplal v tem primeru pomeni tveganje, da ti nekdo prinese miljarde, ampak je tveganje da ti jih ne bo prinašal stalno) tako da smo se uspšešno demotal na raven provicialnih nemških letališč
www.ajpes.si/jolp/po...5142768000
Tu imaš letno poročilo, in ti notri lepo piše, na katerih nepremičninah ima Fraport stavbno pravico, katere pa so v lasti same družbe. mal "posrčaj", pa da ti mal hintnem: fajnenšal stejtment 5.1.2 in 5.1.3.
pa ne pozab upvotat odgovora...
sporočil: 74
vseen poguglal:
old.delo.si/gospodar...oljni.html
vsi so bili zadovoljni. ali smo še zadovoljni? ali je bil v pogodbi o prodaji kakšen merljiv cilj in finančni učinek, če gospodje iz nemčije ne bodo deliveral? ali pa bi mi morali deliverat?
old.delo.si/gospodar...oljni.html
vsi so bili zadovoljni. ali smo še zadovoljni? ali je bil v pogodbi o prodaji kakšen merljiv cilj in finančni učinek, če gospodje iz nemčije ne bodo deliveral? ali pa bi mi morali deliverat?
sporočil: 2.034
[0730ULtra3]Odvisno, kam letiš.
Trst je še ok, Benetke so že cela ekskurzija...
Na Azore in Madeiro sem letel iz Milana. Direktni let. Iz bližnjih letališč bi moral prestopati.
Pri prestopu običajno več ur preždiš na nekem letališču, zato mi ni odveč raje peljati se malo dlje.
Pred leti sem letel v Dublin in ob prestopu celo noč prečukal na London-Luton.
Kolega je letel z Brnika v Atene s prestopom v Beogradu. V Atene je prišel ob 3. uri ponoči.
Mi smo raje leteli iz Bologne in prispeli tja ob spodobni uri.
sporočil: 10.779
Prodali so podjetje, ki upravlja z letališčem. Seveda ima Fraport v
lasti nekaj svojih nepremičnin. Večina pa je ostala v lasti RS, in
ima Fraport na njej le Stavbno pravico.
sporočil: 8
Težko je "vaškim" letališčem zagotavljati "kritično maso" letov in
potnikov, še huje je, če tudi ostala infrastruktura ne sledi; kot
je hitra dostopnost do letališča, kar je predvsem okrog Ljubljane
posebno v konicah kar problem (pravijo, da tretjega pasu sicer ne
potrebujemo ?). Verjetno tudi ostali pogoji, kot so pristojbine,
cene goriva, omejevanje Airbnb, Uberja, itd, ne doprinesejo k
izboljšanju kazalnikov. Če primerjam s kakimi tujimi letališči po
svetu, tudi procesi na samem letališču niso ravno najbolj optimalni
za letališče podobne (ali celo večje) velikosti - npr. avtobusi za
prevoz do letala, pa še kaj.
sporočil: 60
Povezljivost letališča niti ni tako kritična, čeprav še zdaleč ni
idealna, saj še vedno ni železniške povezave. Po avtocesti je na
drugi strani iz smeri Gorenjske ali Ljubljane promet precej tekoč v
vsakem delu dneva.
Kar se tiče operacij na letališču pa tudi ne bo povsem držalo. Tudi letališča, kot so Frankfurt, Zürich, pa tudi nam bližnji Zagreb z novim terminalom, namreč uporabljajo avtobuse, še posebej za manjša letala. v Frankfurtu recimo ni niti pod razno mogoče, da boste po cevi prišli na letalo tipa CRJ-1000.
Kar se tiče operacij na letališču pa tudi ne bo povsem držalo. Tudi letališča, kot so Frankfurt, Zürich, pa tudi nam bližnji Zagreb z novim terminalom, namreč uporabljajo avtobuse, še posebej za manjša letala. v Frankfurtu recimo ni niti pod razno mogoče, da boste po cevi prišli na letalo tipa CRJ-1000.
Strani: 1