Strani: 1

FIN-475492 sporočil: 148
[#3056435] 07:50
Odgovori   +    2
Prenovljeni (v l. 2023?) NLB portal je disaster s stališča uporabniške izkušnje: nekonsistenten (izpiski transkacij), ukinitev prejšnje funkcionalnosti (opomba ob nakazilih), občasno zavajujoč (ob premiku denarja so podatki o stanju kar nekaj časa nepravilni!!!), ... Samo nekaj primerov.
Res ne razumem, kako je lahko najbolj ocenjen.
primvla sporočil: 910
[#3056442] 09:03 · odgovor na: FIN-475492 (#3056435)
Odgovori   +    1
se strinjam. z vsako spremembo gre ergonomija na slabse. ne vem sicer, kaksni so ostali.
F19-02006 sporočil: 16
[#3056495] 12:16 · odgovor na: FIN-475492 (#3056435)
Odgovori   +    0
se strinjam

Strani: 1