7 min
Miklavčič: Država po liniji najmanjšega odpora prelaga breme na nas 10
19 min
Bojan Ivanc, GZS: obvezna božičnica nima vsebinske podlage v poslovanju gospodarstva
34 min
LESTVICA TOP izvozniki: katera podjetja na tujem prodajo največ in katera ob tem kujejo največje dobičke
37 min
Ekonomist UniCredita: Rezov obrestnih mer v Evropi je verjetno konec
49 min
Denis Jahić, direktor Aquafila o obveznih božičnicah: že tako smo vse manj konkurenčni znotraj EU! 2
1 ura
Na mejah šengna nič več žigosanja potnih listov
1 ura
Trgovine, adijo
1 ura
UniCredit pravi, da ima v lasti 29 odstotkov delnic nemške Commerzbank
1 ura
Kitajski Jetour prihaja v Evropo prek Poljske
1 ura
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
1 ura
INTERVJU Z IZVOZNIKOM LETA: Najnaprednejši izdelki potrebujejo ravno prav veliko tržno nišo
1 ura
Ljubljanska borza: SBI TOP izgubil 0,22 odstotka
2 uri
Borut Boršnik, Mladi podjetnik: Obvezna božičnica je predvolilni socialni korektiv 2
2 uri
Odprt je razpis za okoljske nagrade 2025: prijavite do okolja prijazno podjetje, izdelek ali postopek
3 ure
Kaj se zgodi, ko kmet finance vzame resno (PRO)
3 ure
Borze pred zasedanjem Feda: evropske z rastjo, azijske večinoma v rdečem
3 ure
Evro proti dolarju na štiriletnem vrhu
4 ure
Frangež (SD) o obvezni božičnici: Vprašanje je, ali imajo vsi deli gospodarstva dovolj 'lufta' 4
4 ure
Spoštovani premier Golob, kje zraste denar za obvezno božičnico? 14
5 ur
Je mogoče nekoga z darilom popeljati na vrh sveta? Poskusite z Vinakoprom

Strani: 1

leben1 sporočil: 540
[#3054724] 14.01.25 08:23
Odgovori   +    1
To je rešitev za kratek čas kako se rešiti pred porazom. A avte imamo več kot tri ali štiri leta. Povprečna starost je čez deset let. Trg rabljenih jih bo kmalu streznil, ko za rabljene storitve ne bo kupcev.
MatevzGroboljsek sporočil: 368
[#3055075] 19.01.25 16:06
Odgovori   +    0
To sporočilo je izbrisal avtor (02.04.2025 21:32)
0531Zavar sporočil: 2.368
[#3055076] 19.01.25 16:31
Odgovori   +    0
Avtotrgovci v zadnjih letih ves čas ponavljajo, da bodo v prihodnje prodajali storitve, in ne avtomobilov
To je svetovni zajeb.
Namreč, podobno kot pri programski opremi, pri kateri gre trend v najem in ožemanje najemnikov, bi se še avtomobili najemali..

Namesto da investiraš 30K v avto + 10K za vzdrževanje in registracijo v 10 letih, boš plačal 10K letno za "Avto as a service" :)

Noro, kam gre ta svet.
Nazadnje bomo v garaži sestavljali romobile :)

Strani: 1