24 min
Kripto še naprej krvavi, ameriške delnice spet v zelenem 5
53 min
Koliko je možnosti, da si Golob pri nacionalizaciji borze premisli? Nič. Koliko glavnih sporov s Hrvaško je Slovenija izgubila? Vse. 3
1 ura
Rdeče tudi na ljubljanski borzi: SBI TOP 0,8% v minusu
2 uri
To so birokrati, ki o prevzemu SRC niso odločili skoraj dve leti
2 uri
Inšpektorat za delo: Preverjali bomo izplačilo zimskega regresa! 2
3 ure
Študentke ljubljanske fakultete za gradbeništvo in geodezijo prejele prvo nagrado
4 ure
Z urbanim ozelenjevanjem do manjše toplotne obremenitve obiskovalcev: primer BTC City Ljubljana
4 ure
Dobra dva milijona evrov za regijske centre mobilnosti
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 ur
Nemško in evrsko gospodarstvo novembra poganjajo predvsem storitve
5 ur
V prvih devetih mesecih so bruto plače zrasle za skoraj sedem odstotkov
5 ur
Mir v Ukrajini znova na mizi: obrambne delnice drsijo navzdol 1
7 ur
Japonska z največjimi spodbudami po covidu, zahtevani donosi na obveznice gor
7 ur
Petrol v Sloveniji prodal bistveno manj, dobiček skupine medletno +10%
7 ur
Prek INR računa v 20 letih do slabih 200 tisoč evrov več donosa 1
7 ur
Po Triglavu tudi Sava Re že dosega načrtovani dobiček 2025 1
8 ur
Sopotnik, aplikacija, ki olajšuje delo kmetom in jim omogoča spremljanje površin
13 ur
Ste že pobrali subvencijo za električni avto? 1
13 ur
IZRAČUNI Dva primera cen v domovih po novem in starem ter zlom kolka 2
13 ur
NASVET Strah pred dolgotrajno oskrbo: odgovarjamo na konkretna vprašanja, kakšne so izbire in kakšne posledice 1

Strani: 1

GV-1113 sporočil: 2.099
[#3054619] 11.01.25 12:51
Odgovori   +    16
Edina rešitev je, da naženemo te "zelene" sanjače na oblasti, tako na evropski kot na nacionalnih ravneh.
0531Zavar sporočil: 2.424
[#3054620] 11.01.25 13:24
Odgovori   +    2
Noben bog ne ve kako bodo šle stvari naprej.
Za povprečnega uporabnika E-avto ni konkurenca bencinskemu ali dizelskemu, je pa razvojna priložnost.
Spomnite se na zgodbo Kodak, ki so zaspali na razvoju.
leben1 sporočil: 633
[#3054624] 11.01.25 14:46
Odgovori   +    9
Če se ne bo spremenila zelena okoljska CO2 zakonodaja EU, Evropska avto industrija ne more zmagati. Samo če ostane zakonska možnost preživetja ICE motorjem lahko konkurirajo Kitajcem, na električni prihodnosti pa ne, ker jim manjkakjo drage spremembe tehnologij in proizvodnje povsem različnih od današnjih. Tu pa že zaostajajo leta.
GV-1113 sporočil: 2.099
[#3054629] 11.01.25 18:22 · odgovor na: 0531Zavar (#3054620)
Odgovori   +    11
Proizvajalci seveda lahko razvijajo in tudi prodajajo električne modele, a v nobenem primeru ne smejo zanemarjati bencinskih in dieselskih. Ker slednji pomenijo več kot 90 procentov prodaje in čisto nič ne kaže, da bi kupci spremenili svoje odločitve.

Še več, veliko tistih, ki so kupili električne avte, spet kupuje klasične. Ker so električni enostavno preveč težavni za uporabi in imajo prenizek doseg. Pa še cena se jim v 3 letih prepolovi.
0313EKINX sporočil: 969
[#3054634] 11.01.25 22:20 · odgovor na: GV-1113 (#3054629)
Odgovori   +    1
[GV-1113]

Kateremu avtu s ceno nad 50 k EUR pa se cena po 3 letih ne prepolovi? Vecini avtomobilov se cena se pred 3 meli prepolovi.

30% ni "veliko tistih". Priblizno 30% kupcev EV se pri naslednem nakupu odloci za bencinski ali dizelski avto.
slovenecnb1 sporočil: 6.459
[#3054636] 12.01.25 07:56
Odgovori   +    4
Kdaj bodo co2 kuponi za avione? Da se ta bruseljska zalega prizemlji
FIN-205757 sporočil: 169
[#3054673] 13.01.25 10:23
Odgovori   +    3
Italija ima že dve leti uspešno desnosredinsko politiko, Avstrija gre na desno, Nemčija bo zanesljivo šla prihodnji mesec, upajmo v kratkem še Francija. Potem bo z okoljskim terorizmom počasi konec. Mini sončne elektrarne, ki jih ljudje montirajo na strehe so prevara. Baterijska vozila so prevara. Čisto fizikalno. Če naokrog voziš nepotrebnih (baterije) nekaj sto kilogramov mase porabiš več enregije. Takšne ali drugačne. Kot pribito. Zato takšna vozila na noben način ne morejo biti ekološka.
Iz varnostnih razlogov je potrebno v vozilih še prepovedati zaslone na dotik. Potem bo morda evropska avtoindustrija spet zaživela.
Včasih si je pač treba priznati kakšno razvojno zablodo.
FIN-467473 sporočil: 2.712
[#3054720] 14.01.25 03:46
Odgovori   +    1
Pri nas računam,da bomo še vedno vozili 21 let starega Diesla,katerega smo kupili za cca 600€.

Strani: 1