Strani: 1

GV-1113 sporočil: 875
[#3054256] 06.01.25 14:27
Odgovori   +    3
Samo, če bodo spet proizvajali širokim množicam dostopne bencince in dizlaše.

Če pa bodo vztrajali pri e-noriji, pa lahko te tovarne že kar zdaj zaprejo.
jSujica sporočil: 52
[#3054257] 06.01.25 14:34 · odgovor na: GV-1113 (#3054256)
Odgovori   +    3
Res je, zato so Italijani med glavnimi pobudniki sprememb oziroma omilitev zahtev po popolni elektrifikaciji avtomobilske industrije
slovenecnb1 sporočil: 6.113
[#3054260] 06.01.25 15:11
Odgovori   +    0
Mi smo mirni ne vem kaj ni jasno?
FIN-379669 sporočil: 8.384
[#3054296] 08:23 · odgovor na: jSujica (#3054257)
Odgovori   +    0
Omilitev ne pomeni odprave.

Italijani so idealni, da imajo drugi mali mestni avto kot EV. To se bo tudi zgodilo. Le na velike škatle EV še niso tako pripravljeni.

A sčasoma bodo večji hibridi in nato oni na vodikov pogon začeli prihajati v ospredje, vendar glede vodika je še kar dolga pot, ker še ni razvite infrastrukture. A bo tudi to se zgodilo.

Dotlej bodo še klasični pogoni nekaj časa aktualni... čeprav so že vsi po malem hibridni. Oz. vedno bolj. Samopolnilni z malo večjo baterijo a la Honda in Toyota se mi zdijo doslej najbolj logični.
alpha7B5sn sporočil: 1.091
[#3054300] 09:01
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: alpha7B5sn 07.01.2025 09:03
Recimo, da danes kupujemo osebno vozilo za (optimističnih) vsaj 15 let (in pretežno 'potrošne' namene, vendar lahko tudi luksuzno vozilo). Ali je smiselno (z več raznih vidikov) kupiti vozilo znamke ali proizvajalca, za katerega je precejšnja možnost, da se ji oziroma mu obeta neka velika in pričakovano negativna sprememba (...) ali v ne tako oddaljeni prihodnosti celo ukinitev?
GV-1113 sporočil: 875
[#3054302] 09:26 · odgovor na: FIN-379669 (#3054296)
Odgovori   +    1
Poglej si italijanska mesta. Velika večina EV nima kje polniti. Ni šans.

Strani: 1