4 ure
Kdo je po Erjavčevo najboljši slovenski politik in s kom bi šel na pijačo
4 ure
TOP IKT: Kdo so največja in najboljša podjetja v panogi IT
4 ure
TOP IKT: V telekomunikacijah povprečen čisti dobiček višji za skoraj trikrat
4 ure
Kako so pionirji robotskega čiščenja digitalizirali B2B-prodajo
9 ur
Slovenci bi kupovali nove avte, plačevali bi z gotovino 1
10 ur
Za volanom – kako je Scania pocenila in umirila novi petvaljni dizel v super 11 1
11 ur
Fed znižal obrestne mere za četrt točke in odprl vrata za nova nižanja 5
11 ur
Najbolj brani članki danes
11 ur
Kakšna je »mobilnost za vse« v tednu mobilnosti Sloveniji?
11 ur
Deutsche Bank podpira ustanovitev globalne banke za obrambne projekte 1
12 ur
Trgovci z obveznicami stavijo, da bo Fed vsaj enkrat letos obrestne mere znižal za 50 točk
12 ur
ECB vs. Fed: kakšne so obrestne mere na evrskem območju, kakšne v ZDA
13 ur
Vložila 1.500 evrov v delnico in dosegla 80 tisoč evrov dobička 2
14 ur
Kažejo se vse večje posledice kibernetskega napada na Jaguar Land Rover 1
15 ur
Osveženi megane in novomeški twingo bosta dobila baterije cenejše zasnove
15 ur
Kitajska tehonolškim podjetjem prepovedala uporabo čipov Nvidie
15 ur
Preiskovalno.si: obeta se kaos v letalskem prometu; kontrolorji bodo štrajkali zaradi toplic 2
16 ur
Menjava vodstva v ZF Friedrichshafnu
16 ur
Plastenka z digitalizacijo do kakovostnejše proizvodnje in manj reklamacij
16 ur
Kronovšek o obvezni božičnici: Ni pravično, da se za vsak bombonček molze gospodarstvo 11

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 4.964
[#3052626] 03.12.24 22:29
Odgovori   +    6
In potem se tovarne čudijo, da se je prodaja zmanjšala.

Obstaja zelo veliko ljudi, ki si tega sranja v sredini ne želijo in ga nočejo.

Naj bo za doplačilo.

Normalen človek ne rabi vsega tega sranja, ki samo odvrača pozornost voznika s ceste.

Čakamo, kdaj bo vodilnim v avtoindustriji kapnilo, da naj spet delajo normalne avtomobile za normalne ljudi in za normalno ceno.
leben1 sporočil: 540
[#3052634] 04.12.24 08:26
Odgovori   +    13
Že sam koncept SUV je povsem nesmiseln, prevelik na zunaj, pretežak, premajhen navznoter, večja poraba, manj stabilen, manj varen v primerjavi z limuzinami in karavani. A ker so kupce prepričali, da to hočejo, so jim nabili ceno in jim veselo prodajajo brez nekih večjih dodanih stroškov proizvodnje. Naslednja potegavščina za dvig cene pa so tile dodatni drago zaračunani sistemi, ki jih pa ne stanejo skoraj nič, saj računalnik v avtu je, pače je posamezna funkcija vklopljena ali ne, same kamere pa so že sjkoraj zastonj. Končen rezultat je visoka cena za nič, oz. zelo malo.

Strani: 1