Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Dars že od leta 2018 sedi na 500 milijonih evrov. Koliko smo v tem času izgubili?
Strani: 1
sporočil: 784
Kako pa je kaj z gradnjo hitre ceste na Koroško?
Sedijo na denarju in si že 15 let delajo norca iz državljanov. Gradijo pa le 2 odseka, oba krajša od enega kilometra!
Odstop uprave DARSa in Bratuškove!
Sedijo na denarju in si že 15 let delajo norca iz državljanov. Gradijo pa le 2 odseka, oba krajša od enega kilometra!
Odstop uprave DARSa in Bratuškove!
sporočil: 42
Odgovor imam - ga bom povedal po nogometno. Zato ker igralci
(gradbinci) diktirajo tempo igre, kapetan (stanovska zdruzenja)
nima besede, trenerji (minister za infrastruro in ostali organi
upravljanja) se stalno menjavajo, nogometna zveza (politika) pa se
obnasa kot kaksna taprava balkanska zveza, kjer jim je pomembno vse
drugo kot cestna infrastruktura.
Aja, gledalcev (prometa) pa je dosti, stadioni (slo ceste in avtoceste) so premajhni za vse ki bi radi prisli do zmage (cilja).
Aja, gledalcev (prometa) pa je dosti, stadioni (slo ceste in avtoceste) so premajhni za vse ki bi radi prisli do zmage (cilja).
sporočil: 501
"Ena izmed zanimivih tez, ki se bo lahko kmalu izkazala kot
pravilna ali napačna, je, da se gradbinci ne bodo premaknili na
tretjo razvojno os, dokler ne končajo drugega tira"
Na drugem tiru je vpleten samo in le en večji gradbinec. Kolektor. Tretja os poteka v vplivnem področju CGPja in VOCa, pogojno Pomgrada. Torej je ta teza malo za lase privlečena.
Na drugem tiru je vpleten samo in le en večji gradbinec. Kolektor. Tretja os poteka v vplivnem področju CGPja in VOCa, pogojno Pomgrada. Torej je ta teza malo za lase privlečena.
sporočil: 784
DARS bi moral celotno hitro cesto na Koroško oddali v gradnjo na
natečaju po pravilih javnega naročanja. Rok izgradnje bi moral biti
hiter, pogodba po sistemu ključ v roke (nobenih aneksov), pogodbene
kazni za zamude pa bi morale biti visoke.
Potem pa nam je vseeno ali se bodo skupaj organizirali domači gradbinci ali pa kakšen Strabag, Turki ali pa celo Kitajci.
Potem pa nam je vseeno ali se bodo skupaj organizirali domači gradbinci ali pa kakšen Strabag, Turki ali pa celo Kitajci.
sporočil: 521
Zadnja sprememba: EKSPROPRIACIJA 24.09.2024 11:59
Če je to res, 500 mio eur, je to ogromna izguba realne kupne moči
zaradi inflacije, podobno vedenju slovenčkov - avista varčevalcev
na bankah ( 27 mrd eur trenutno).Finančno nepismeni eni in drugi, s tem, da so finančniki na DARS, še celo plačani od davkoplačevalcev.
Kaj delajo nadzorniki DARSA? Nič, ker so tudi sami finančno nepismeni.
Skrajni čas, da gre to na borzo in da jim sodi trg.
sporočil: 510
Res je, bolje bi bilo en del privatizirati kot nlb. Obnovitev cevi
5 let pa kdo je tukaj nor...
Strani: 1