Zasebnost

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Bankrot sanj o evropskih baterijah in čipih

Strani: 1

GV-1113 sporočil: 532
[#3048444] 17:49
Odgovori   +    3
Nobenih subvencij!

Evropska avtomobilska industrija pa naj še naprej izpopolnjuje dieselske in bencinske motorje. Lep in klasičen mercedes (na primer) bo vedno našel kupca.
FIN-604575 sporočil: 11
[#3048456] 21:07
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: FIN-604575 19.09.2024 21:21
Gre za labodji spev evropske avtoindustrije. Tole pa je še en članek, ki ga očitno plačujejo interesne skupine. Zakaj VW napoveduje zapiranje tovarn v Nemčiji, če pa EV-jev noben noče? Delajo naj bencinarje in dizle še dalje, Evropejci to hočejo in bodo kupovali dalje. Win-win. Pa je res?

Malo si poglejte svetovne trende - npr. www.iea.org/reports/...ctric-cars Prodaja EV-jev na svetovni ravni raste, ne pada. Pada resda v Evropi zadnjih nekaj mesecev, ker EU po eni strani zavira prihod Kitajcev, "domači" proizvajalci pa ali ne znajo, ali pa nočejo dati na trg EV-je velikosti Clia, ki se največ kupujejo. Kitajce take imajo in to za nizek denar, a kaj ko jih "nočemo".

"Noben noče električnih avtov" je v bistvu "noben noče avtov z motorjem na notranje izgorevanje", ker to je bolj pravilna izjava. VW in ostali tradicionalci namreč hitijo (ali pa so že tam) v bankrot na Kitajskem, kjer njihovih dizlov in bencinarjev noben noče. Kupujejo EV-je (> 55% novih avtomobilov na Kitajskem v 2024 je električnih ali priključnih hibridov). Evropa misli, da bo zaustavila EV-je s carinami, a to je tako kratkovidno kot kura v sosedovem kurniku.

Vodik je mrtev (razvijajo ga 30 let brez omembe vrednega napredka), razen za tisto za kar Toyotine Mirai-e uporabljajo Ukrajinci - za avto-bombe, ki jih pošiljajo Rusom. Ni ne infrastrukture, ne obratov za pridelavo, predvsem pa ni logike, da bi zadeva prevladala nad baterijami, za katere ima vsak "pumpo" doma (vsaj tisti, ki živijo v hišah - v Sloveniji je takih ljudi več kot 50% prebivalstva). Tehnologija in kapacitete baterij pa že danes zadoščajo za vsaj 80% potreb prebivalstva po mobilnosti.

Preberite si še kaj prihaja od baterij. CATL (največji svetovni proizvajalec baterij) daje na trg baterijo z garancijo za 1 milijon kilometrov (garancija da ohrani po tem številu vsaj 85% kapacitete) in gostoto 200 Wh/kg. Ta zadeva je že v testni množični proizvodnji. Mimogrede: današnje Tesle, ki so neke vrste benchmark za učinkovitost, uporabljajo baterije z gostoto 165 Wh/kg. To pomeni realni doseg povečan še za 20-25%. BYD (ki polega avtov dela tudi baterije - pravzaprav je bil to včasih to njihov osnovni posel) pošilja na trg novo baterijo Blade 2 z gostoto 190 Wh/kg. Nove tehnologije, ki bodo to izboljšale, so tudi na poti.

Evropa medtem sanja o vodiku in se tolaži, da EV-jev noben noče. Novinarji in "novinarji" jim pa držite štango, namesto da bi jim nastavili ogledalo.
0531Zavar sporočil: 1.543
[#3048457] 21:46 · odgovor na: FIN-604575 (#3048456)
Odgovori   +    1
[FIN-604575]
Gre za labodji spev evropske avtoindustrije. Tole pa je še en članek, ki ga očitno plačujejo interesne skupine. Zakaj VW napoveduje zapiranje tovarn v Nemčiji, če pa EV-jev noben noče? Delajo naj bencinarje in dizle še dalje, Evropejci to hočejo in bodo kupovali dalje. Win-win. Pa je res?

Malo si poglejte svetovne trende - npr. www.iea.org/reports/...ctric-cars Prodaja EV-jev na svetovni ravni raste, ne pada. Pada resda v Evropi zadnjih nekaj mesecev, ker EU po eni strani zavira prihod Kitajcev, "domači" proizvajalci pa ali ne znajo, ali pa nočejo dati na trg EV-je velikosti Clia, ki se največ kupujejo. Kitajce take imajo in to za nizek denar, a kaj ko jih "nočemo".

"Noben noče električnih avtov" je v bistvu "noben noče avtov z motorjem na notranje izgorevanje", ker to je bolj pravilna izjava. VW in ostali tradicionalci namreč hitijo (ali pa so že tam) v bankrot na Kitajskem, kjer njihovih dizlov in bencinarjev noben noče. Kupujejo EV-je (> 55% novih avtomobilov na Kitajskem v 2024 je električnih ali priključnih hibridov). Evropa misli, da bo zaustavila EV-je s carinami, a to je tako kratkovidno kot kura v sosedovem kurniku.

Vodik je mrtev (razvijajo ga 30 let brez omembe vrednega napredka), razen za tisto za kar Toyotine Mirai-e uporabljajo Ukrajinci - za avto-bombe, ki jih pošiljajo Rusom. Ni ne infrastrukture, ne obratov za pridelavo, predvsem pa ni logike, da bi zadeva prevladala nad baterijami, za katere ima vsak "pumpo" doma (vsaj tisti, ki živijo v hišah - v Sloveniji je takih ljudi več kot 50% prebivalstva). Tehnologija in kapacitete baterij pa že danes zadoščajo za vsaj 80% potreb prebivalstva po mobilnosti.

Preberite si še kaj prihaja od baterij. CATL (največji svetovni proizvajalec baterij) daje na trg baterijo z garancijo za 1 milijon kilometrov (garancija da ohrani po tem številu vsaj 85% kapacitete) in gostoto 200 Wh/kg. Ta zadeva je že v testni množični proizvodnji. Mimogrede: današnje Tesle, ki so neke vrste benchmark za učinkovitost, uporabljajo baterije z gostoto 165 Wh/kg. To pomeni realni doseg povečan še za 20-25%. BYD (ki polega avtov dela tudi baterije - pravzaprav je bil to včasih to njihov osnovni posel) pošilja na trg novo baterijo Blade 2 z gostoto 190 Wh/kg. Nove tehnologije, ki bodo to izboljšale, so tudi na poti.

Evropa medtem sanja o vodiku in se tolaži, da EV-jev noben noče. Novinarji in "novinarji" jim pa držite štango, namesto da bi jim nastavili ogledalo.
Ni problema, naj kupuje kdor hoče, ampak brez subvencij.
Običajno se vsaka nova tehnologija uveljavi šele ko stara ne dohaja več (ni več ekonomsko upravičena, tehnološko zaostaja in ni več v modi (tudi slednje seveda vpliva)). Pri EV avtih razen zadnjega pogoja, ostalo še ni izpolnjeno. Celo ekologija (kot četrti adut) EV se je izkazala bolj kot ne za lase privlečena.
odvisnik sporočil: 1.111
[#3048459] 22:03 · odgovor na: 0531Zavar (#3048457)
Odgovori   +    0
Sam sem prvič slišal za byd, ko je vanj vložil buffet, to je bilo cca 10 let nazaj...
odvisnik sporočil: 1.111
[#3048460] 22:13 · odgovor na: 0531Zavar (#3048457)
Odgovori   +    0
Če je carina več kot subvencija, smo že tam.

Strani: 1