Zasebnost
2 uri
Top službe – Banka Slovenije, Comtrade, EFSA, Incom, Spar, Mondelez International ...
3 ure
Slovenski kralj betona prodal podjetje Avstrijcem. Kolikšna je vrednost posla?
3 ure
Z odvečno toploto tudi do 90 % nižjih stroškov ogrevanja (Oglas)
4 ure
Na Financah zaposlimo vodjo administracije
4 ure
»Veselimo se testiranja različnih stranskih surovin in odkrivanja njihove vloge v prehrani«
5 ur
EU bo že drugič znižala carine za tesle in geelyje iz Kitajske 6
5 ur
Velika sprememba v trgovini na drobno: Spar prehitel Mercator, ki je spet le slovenski trgovec 1
5 ur
A1 nad AKOS: Telekom Slovenije je zelo ohlapno reguliran
5 ur
ZZZS vrgel rokavico politiki: šest točk za boljše zdravstvo 2
6 ur
Gemini: Maersk in Hapag Lloyd si bosta delila omrežje 300 ladij na glavnih trgovinskih poteh
7 ur
Renault, ki bo v Sloveniji premagal clia 1
7 ur
Morgan Stanley za Bloomberg: evro dolar do konca leta spet na pariteti 2
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Toyota je dobila zeleno luč za novo generacijo baterij
8 ur
FT: zaradi davčne amnestije Argentinci v banke prinašajo stotine milijonov dolarjev 4
8 ur
Nemčija neprodušno zapira vse svoje meje, medtem ko Draghi piše o konkurenčnosti 12
9 ur
Politico: Ursula von der Leyen jutri še ne bo razkrila nove komisije 1
9 ur
Konferenca Pametna mesta in mobilnost: Tuji in domači govorci, ki bodo predstavili globalne in lokalne trajnostne prakse (PRO)
9 ur
Google izgubil na Sodišču EU: kazen v višini 2,4 milijarde evrov ostaja
9 ur
Apple izgubil na sodišču EU zaradi 13 milijard evrov nedovoljenih davčnih olajšav

Strani: 1

lojze1 sporočil: 916
[#3046015] 12.08.24 14:46
Odgovori   +    11
Kaj pa ubogajo Bruselj. Sicer pa: Nemčija je Bruselj.
GV-1113 sporočil: 512
[#3046023] 12.08.24 16:21 · odgovor na: lojze1 (#3046015)
Odgovori   +    17
Izvirni greh je pri volivcih, tako nemških kot tudi slovenskih. Kaj pa volijo zelene in leve stranke, pa tudi doočene sredinske, ki imajo v programu t.i. zeleni prehod.
FIN-379669 sporočil: 8.203
[#3046024] 12.08.24 16:25
Odgovori   +    3
Velikani še zmeraj delajo dobičkonosno. Torej nekih razlogov za večjo skrb ni.

EV-ji niso po moje krivi za to, ker imajo velikani še zmeraj dobro ponudbo vozil s klasičnim pogonom in hibridne različice.

Le prehod na EV-je bo bolj počasen in morda ne tako radikalen, kot je bilo sprva zamišljeno.

Strani: 1