Zasebnost

Strani: 1

GV-1113 sporočil: 507
[#3045073] 26.07.24 14:05
Odgovori   +    3
Evo, začelo se je. Naslednja četrletja pa bodo samo še slabša in slabša.
alpha7B5sn sporočil: 1.032
[#3045075] 26.07.24 14:37
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: alpha7B5sn 26.07.2024 14:39
Ravno danes zjutraj, na poti v službo, sem malce razmišljal in opazoval ... V bistvu živimo v obdobju najgrše oblikovanih (osebnih) avtomobilov (če se omejim le na ta vidik in na ta izdelek). Tudi to vsaj malo vpliva na dogajanje. Sam verjamem, da tudi ta element mozaika, pomanjkanje estetike torej, ni naključen in je relativno subtilnejši ali bolj sofisticiran del širše agende (WEF in kompanije).
OgnjenAnto sporočil: 289
[#3045076] 26.07.24 14:43 · odgovor na: alpha7B5sn (#3045075)
Odgovori   +    7
[alpha7B5sn]
Ravno danes zjutraj, na poti v službo, sem malce razmišljal in opazoval ... V bistvu živimo v obdobju najgrše oblikovanih (osebnih) avtomobilov (če se omejim le na ta vidik in na ta izdelek). Tudi to vsaj malo vpliva na dogajanje. Sam verjamem, da tudi ta element mozaika, pomanjkanje estetike torej, ni naključen in je relativno subtilnejši ali bolj sofisticiran del širše agende (WEF in kompanije).
Nemška premija, sploh Zvezdica zaspanka, je ratala ogaben kič, kvaliteta pa strmo navzdol.
FIN-379669 sporočil: 8.198
[#3045077] 26.07.24 14:45 · odgovor na: GV-1113 (#3045073)
Odgovori   +    2
Maybe. Recimo, da bodo izgubili del prodaje na vzhodnih trgih... postopoma dvigajo ceno na zahodnih trgih, ker si to lahko privoščijo.
Prihodek bo padal, dobičkovnost pa ne nujno toliko. Katastrofe ne vidim, ker kdor ima šolde, bo za ljubljenega Merča vedno imel dovolj.

Dejstvo pa je, da tudi zaradi prehoda na elektriko, Merčo pomalem izgublja. Vsi vidiki v določeni meri vplivajo.

Pravzaprav nobena znamka nima mirnega spanca za naprej. Niti Tesla ne, čeprav mu prodaja dobro gre, a bila so pričakovanja vlagateljev mnogo višja in sedaj sledi že razočaranje. Delnica, predvidevam, da bo šla prej ali slej na 110 eur... bo postopoma padala.

Kriza pa se obeta večini industrijskih panog, ker pač se bodo karte spet malo premešale na trgu in prihaja do močnejših ločitev na vzhod in zahod...

Vedno rečem, da -10% ne pomeni nobene katastrofe, tudi - 20% ne... to je del naravnega gibanja... v naravi tega problema ni, ljudje pa delajo paniko že pri - 10%, kot da je kataklizma. Treba je delati in iti naprej.
OgnjenAnto sporočil: 289
[#3045084] 26.07.24 16:54 · odgovor na: FIN-379669 (#3045077)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 26.07.2024 16:57
[]
Vedno rečem, da -10% ne pomeni nobene katastrofe, tudi - 20% ne... to je del naravnega gibanja... v naravi tega problema ni, ljudje pa delajo paniko že pri - 10%, kot da je kataklizma. Treba je delati in iti naprej.
Katastrofa je, ker živimo v inflatornem svetu, ki ga diktirajo elito-ekonomisti. Inflacija je dobra, deflacija pa slaba.
Dotični sistem diktira, da je rast neskončna. Neoziraje se recimo na realnost ali naravne vire.
Podjetja, ki te konstantne rasti ne dosegajo, v dotičnem sistemu ne morejo preživeti. Ne dobijo več investitorjev (kdo bo vložil 100$, da bi dobil ven 90$), ne dobijo krede in ostalega financiranja. Skratka nehajo obstajati.
FIN-379669 sporočil: 8.198
[#3045107] 27.07.24 09:58 · odgovor na: OgnjenAnto (#3045084)
Odgovori   +    1
No, resnici na ljubo je ta teorija o stalni rasti plod opazovanja nas samih ljudi: Vse več nas je na tem svetu in v povprečju vse več dobrin in storitev želimo in zanje trošimo.

Seveda inflacija ponudbe generira tudi novo povpraševanje,... a problem tiči v ljudeh, ki jim nikoli ni dovolj.

To potem preslikaj v ekonomski svet. Hitro se iz tega razpase teorija stalne rasti. Je kar logična.

Ko se bo prirast prebivalstva ustavila, se bo takon prepolovila gospodarska rast. Nato pa se bodo določene dobrine in storitve, po katerih bo folk najbolj povpraševal (recimo storitve medicine in nege telesa, tudi turizma) zaradi zagotovitve max. ugodja v življenju, cenovno rasle. IT storitve bodo recimo poceni, a nujne.

In tako se bo nekje gospodarska rast umirila na okoli 0,3 % letno... morda tudi nekje pride do trajne stagnacije.

Logika, dr. Watson...

A , ko enkrat to veš, potem ostane kot izhod na tej točki stagnacije le še širitev populacije v vesolje, na druge planete. Torej milijardice ljudi po tej logiki moramo izvažati na druge panete... in tako imamo spet stalno gospodarsko rast. Juhej.
GV-1113 sporočil: 507
[#3045111] 27.07.24 11:37 · odgovor na: FIN-379669 (#3045077)
Odgovori   +    1
Mercedes je nekaj pomenil, dokler je bil na diesel.

Če pa bomo morali kupiti električni avto, pa ni razloga, da ga plačamo toliko več kot električnega kitajca. Ker je pač ista figa.
FIN-379669 sporočil: 8.198
[#3045113] 27.07.24 12:41 · odgovor na: GV-1113 (#3045111)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: FIN-379669 27.07.2024 12:41
Hja, ja in ne. Prej, ko je bil aktualen le diesel, Kitajcev še ni bilo na spregled. So bili tudi tehnološko zaostali. S prehodom na EV - kar so predvidevali, saj smo nenazadnje najavljali že 10 let prej, da bo tako - smo jim naredili uslugo. Sedaj nas prehitevajo.
Edino, kar lahko naredimo, je, da se zapremo v svoj blok. Torej, lep primer zdrave ekonomije: Ko popušiš v tekmo, se zapreš v svoj brlog. Evropejci se ne držimo lastnih pravil, bi rekel...

... a tudi Kitajci niso bili lep čas fer, ker so nam kradli tehnologijo... a vedno porečem, da tisto, kar so nekdaj ukradli, danes ni več vredno piškavega oreha. So se že toliko upgradeli, da so nas razvojno začeli prehitevati.

Evropa je zaspala na lovorikah. Sami smo si krivi.

Igrali smo igro in sedaj ostane le, da se obnašamo kot neka nergava in nezadovoljna priletna dama. In v očeh vzhodnjaka iz dneva v dan tako bolj zgledamo.

Evropa spi in voli politike, ki potem pokleknejo pred vplivom lobija, ki reče, izvolite Lajno. Ene navadne ovce smo državljani EU. Smejejo se nam korporacije na Zahodu in Vzhodu.
odvisnik sporočil: 1.044
[#3045114] 27.07.24 12:54 · odgovor na: FIN-379669 (#3045113)
Odgovori   +    4
Kolega je bil pred cca 15 leti kot student MBA na Kitajskem, pravi da obicajenem folku ni bilo kaj veliko mar za Evropo oz bi tu videl nek izziv. Kar jim je bilo zanimivo v EU so bili avtomobili premijske znamke in moda :).

Strani: 1