Zasebnost
12 min
Najbolj brani članki danes
3 ure
Top službe – Banka Slovenije, Comtrade, EFSA, Incom, Spar, Mondelez International ...
4 ure
Slovenski kralj betona prodal podjetje Avstrijcem. Kolikšna je vrednost posla?
4 ure
Z odvečno toploto tudi do 90 % nižjih stroškov ogrevanja (Oglas)
5 ur
Na Financah zaposlimo vodjo administracije
5 ur
»Veselimo se testiranja različnih stranskih surovin in odkrivanja njihove vloge v prehrani«
6 ur
EU bo že drugič znižala carine za tesle in geelyje iz Kitajske 8
6 ur
Velika sprememba v trgovini na drobno: Spar prehitel Mercator, ki je spet le slovenski trgovec 2
6 ur
A1 nad AKOS: Telekom Slovenije je zelo ohlapno reguliran
6 ur
ZZZS vrgel rokavico politiki: šest točk za boljše zdravstvo 2
7 ur
Gemini: Maersk in Hapag Lloyd si bosta delila omrežje 300 ladij na glavnih trgovinskih poteh
8 ur
Renault, ki bo v Sloveniji premagal clia 1
8 ur
Morgan Stanley za Bloomberg: evro dolar do konca leta spet na pariteti 2
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
8 ur
Toyota je dobila zeleno luč za novo generacijo baterij
9 ur
FT: zaradi davčne amnestije Argentinci v banke prinašajo stotine milijonov dolarjev 4
9 ur
Nemčija neprodušno zapira vse svoje meje, medtem ko Draghi piše o konkurenčnosti 12
10 ur
Politico: Ursula von der Leyen jutri še ne bo razkrila nove komisije 1
10 ur
Konferenca Pametna mesta in mobilnost: Tuji in domači govorci, ki bodo predstavili globalne in lokalne trajnostne prakse (PRO)
10 ur
Google izgubil na Sodišču EU: kazen v višini 2,4 milijarde evrov ostaja

Strani: 1

slovenecnb1 sporočil: 5.907
[#3046029] 12.08.24 21:07
Odgovori   +    2
Ko so subvencije se za proizvajalca vse splača, ko jih ni se ne splača tko deluje EU noro..
FIN-467473 sporočil: 2.103
[#3046037] 13.08.24 03:04
Odgovori   +    0
Samo nekaj jim manjka,vozna mreža po avtocehtah,in vsaj 15 KV izmenične energije in ne 3.KV Elektrike,kot jo imajo Slovenske predpotopne železnice,v bivši Jugi je to bilo potrebno,ker z vlaki razen Italije ni nihče mogel priti do Zagreba.
lojze1 sporočil: 916
[#3046045] 13.08.24 08:00
Odgovori   +    1
Bo potrebno še kar počakati na konkreten razvoj. MAN bolj ugiba kot ve ali zna povedati, kaj se bo jutri proizvajalo. Trikrat dražji tovornjaki, polnilnice, ki jih ni, tehnični podatki, ki so zavajoči. Edino, kar je v tem trenutku res je, da bi nafte prej ali slej zmanjkalo zato je potrebno poiskati alternativne vire. Kot se zdi je pravzaprav vodik tisti, ki bi lahko uspešno nadomestil nafto, ima pa še dolgo pot razvoja pred sabo. Imata pa tako vodik kot tudi klasični baterijski pogon pred sabo še veliko, veliko ekoloških problemov. Mogoče celo večjih kot nafta.

Strani: 1