1 min
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
16 min
Baterijska mrzlica: nemški koncern RWE bo gradil največji baterijski hranilnik v Walesu
43 min
Pet razlogov za prenos nove mobilne aplikacije Generali Investments (PRO)
45 min
Evrska inflacija novembra zrasla na 2,2 odstotka
1 ura
OECD Sloveniji poslabšal napovedi in spet poziva: razbremenite plače, obdavčite nepremičnine 4
1 ura
Burry stavi še proti Tesli. Milijone pa služi s tipkanjem
2 uri
Ljubljanska borza v zelenem; SBI TOP pridobil 0,22 odstotka 2
2 uri
To je 10 najboljših visokotehnoloških startupov za kmetijstvo na svetu
2 uri
Ifo: Zaradi višje minimalne plače bodo nemška podjetja odpuščala
3 ure
IZZIV Kako učinkovito obnoviti poslovanje, ko vam čez noč zaklenejo vse podatke (Oglas)
3 ure
Slovenija obstala na 46. mestu IMD. Ključni izzivi, ki bodo oblikovali poslovanje v naslednjih letih (Oglas)
3 ure
BI: Instagram ukinja delo od doma
4 ure
Koliko vas stane čezmerno varčevanje 1
4 ure
FT: Thyssenkrupp v prestrukturiranje jeklarske enote, odpira se pot za prodajo
5 ur
Gregor Omejc, Shell Adria: Prevozništvo nam vsak dan zagotavlja to, kar imamo za samoumevno
5 ur
Projekcije nove, sicer še nekoliko oddaljene industrijske paradigme industrije 6.0
5 ur
Test: audi Q5 2.0 TDI quattro S-line – žlahtnemu videzu sledi žlahtna cena
9 ur
Primerjava: katera banka je omejila ponudbo fiksnih stanovanjskih posojil
9 ur
Kako se NLB primerja s poljskimi bankami, kako Poljaki vidijo Krko in katere so zanimive delnice za nakup 2
9 ur
Tri kibernetske krize, ki so pretresle Slovenijo

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 5.388
[#3036997] 23.02.24 23:48
Odgovori   +    1
Ajajaj, eno samo jamranje.

Vedno, ko pogledam na Marine Traffic je Luka Koper polna in najmanj ena ladja čaka zunaj zasidrana.
FIN-467473 sporočil: 2.712
[#3037037] 25.02.24 01:11
Odgovori   +    0
V zlatih časih so bile soline in ne kitajski konternerji,še Martin Krpan je vedel kaj je bolj donosno.
Endimion sporočil: 11.088
[#3037043] 25.02.24 08:36 · odgovor na: FIN-467473 (#3037037)
Odgovori   +    2
[FIN-467473]
V zlatih časih so bile soline in ne kitajski konternerji,še Martin Krpan je vedel kaj je bolj donosno.
Ko bi res prebral Levstikovo povestico, bi vedel, da Martin Krpan ni tovoril (švercal) navadne soli, ampak t.i. Angleško sol, ki se ji sodobno reče Soliter, in je bila v tistih časih ključna surovina za izdelavo črnega smodnika (purflna), ter je bilo tovorjenje tega striktno pod komando vladarja.

Skratka. En največjih Slovenskih literarnih junakov je bil v resnici koncesioniran kontrabandar...

Strani: 1