Strani: 1

info10 sporočil: 32
[#3022464] 20.06.23 06:54
Odgovori   +    26
No shit, Sherlock.....
tomi1 sporočil: 20
[#3022467] 20.06.23 07:39
Odgovori   +    5
2025, to je rok za kaj točno? Sem kaj prespal?
FIN-303511 sporočil: 404
[#3022468] 20.06.23 07:50
Odgovori   +    21
"avti za Evropejce postali nedostopni"
Z kar ste krivi edino in le vi, nemoralni birokrati.
slovenecnb1 sporočil: 6.244
[#3022472] 20.06.23 08:11
Odgovori   +    26
Vse več ljudi in podjetij se bo moralo znajt da bo s prepovedanimi metodami po domače goljufijami sploh preživelo v poplavi birokratskih neživljenskih budalaštin Bruslja
Froc sporočil: 2.033
[#3022473] 20.06.23 08:25
Odgovori   +    3
Lahko da se bo do takrat pojavilože nekaj Kitajskih in, Azijskih in Tesla manjših modelov s cenami pod 25.000 in manj dosega, EU proizvajalci bodo pač odpadli in njihov problem je v tem, nezmožnost Evropejcev izdelave poceni in kvalitetnih EV. Dejstvo pa je, da bo to lahko samo kot drugi avto za po mestu in v službo, če ni predaleč, pa še hišo z inštaliranimi sončnacimi bo skoraj mus imeti. V družini bo moral biti še en za vse ostalo. To skupaj pa je zares v bogatejši sferi. Tu bo meja velikosti tega dela avto trga.
FIN-544124 sporočil: 4.447
[#3022477] 20.06.23 08:56
Odgovori   +    29
Zdaj že Računsko sodišče EU razlaga Evropski komisiji, da je ta histerija z e-avti zgrešena pot.

Očitno je že davno nastopil čas, da vsi skupaj povejo EK, naj spokajo.

Iz EK pride vsak dan nova norost.
comteo sporočil: 664
[#3022478] 20.06.23 08:58 · odgovor na: Froc (#3022473)
Odgovori   +    5
[Froc]
Lahko da se bo do takrat pojavilože nekaj Kitajskih in, Azijskih in Tesla manjših modelov s cenami pod 25.000 in manj dosega, EU proizvajalci bodo pač odpadli in njihov problem je v tem, nezmožnost Evropejcev izdelave poceni in kvalitetnih EV. Dejstvo pa je, da bo to lahko samo kot drugi avto za po mestu in v službo, če ni predaleč, pa še hišo z inštaliranimi sončnacimi bo skoraj mus imeti. V družini bo moral biti še en za vse ostalo. To skupaj pa je zares v bogatejši sferi. Tu bo meja velikosti tega dela avto trga.


12 let vozim 70.000 km letno na elektriko. Vsi trije avti v driužini so sevceda električni. V širši družini tudi prevladujejo. Sin je prišel pred 10 dnevi z električnim avtom iz Gibraltarja. 7.400 km v obe smeri. Tega seveda ne bi počel z nafnim avtom.
Kakšne so to neumnosti o "drugem avtu v družini"?
Električni avti so seveda cenejši v proizvodnji in cenejši v vzdrževanju. Trenutno so RELATIVNO dragi, ker je vse prodano. Blago, ki ga po naročilu čakaš 1 letose ne bo pocenilo.
Povpraševanje je ogromno in posledično je cena visoka. ČEprav so se v SLoveniji prodajli eUp za 12.500€, Dacis stane eni 16.000 €, C0 in iON sta bila 15.000 €.... Ampak, najbolj prodajan avto (marca v Slvoeniji, letos v Evropi in svetu) je Tesla Y s ceno 50.000 €. Očitno kupci to iščejo. I ne poceni avte.

Če evropski proizvajalci ne bodo naredili poceni avte, bodo pač Kitajci prodajali.
Deviant sporočil: 107
[#3022481] 20.06.23 09:31
Odgovori   +    5
Tesla model 3 standard range s subvencijami vred pride po EU nekje 35-36 k eur. Kar bi težko rekli, da gre za množicam težko dostopen avto. Sploh v povprečno ali nadpovprečno razvitih EU državah. Leta 2025 pa prideta še Tesla Model 2 in VW ID.2, ki bosta še precej cenejša. Panika za brezveze.
Froc sporočil: 2.033
[#3022497] 20.06.23 14:13 · odgovor na: comteo (#3022478)
Odgovori   +    15
Saj kot pravim, spadaš pač v bogatejši sloj in njihove procente. Čestitam. Drugim pa tudi dovoli in sprejmi, da spadajo izven tega.
Froc sporočil: 2.033
[#3022503] 20.06.23 14:56 · odgovor na: Deviant (#3022481)
Odgovori   +    1
Drži. Le da ID.2 v resnici ni/ne bo konkurenca. Prodajne številke bodo potrdile.

Strani: 1